Oolrait then!
Tuliki sit tänää vaihettua toi pumpun hihna pakon edessä.
Lähin töistä kauppaa ku yhis liikennevalois liikkeelle lähties alko kuuluu iha jumalaton lotaamine ja ronklotus. Mutta meno ei loppunu siihe kumminkaa. Ajoin varovasti varaosaliikkeen parkkipaikalle ja ihmettelin. Karmee semmone kuiva kitinä ja rutina kuulu tyhjäkäynnillä mutta kun anto kierroksia ni ääni hävis. Olin tos kohtaa aika pommin varma siitä että kaksoismassa vauhtis tuli tiensä päähä. Ei muuta ku ykköne silmää ja kauppaa. Siinä matkalla kuiteki joteki kylmäs ja soitin tutulle joka on vauhtisten kans pelannu enemmä ja aattelin et käyn näyttämäs. Ei ollu kuulema ääni iha semmone vaik samal viisii oireiliki kun kierroksilla lakkas. Hää älys koittaa sormella pumpun hihnan koppaa ja sano että koitaha tota.. Tuns ku hihna hakkas muovia vaste. Äkkiä auto sisää tallii ja purkasin muovin auki.
Toisel puolel hihnaa oli nii paljo löysää et ennakon säätö rullan pysty laittaa rullaamaa vapaasti eli hihna ei ottanu kiinnikkää siihe. Automaattikiristimen osotin viisari oli lentäny kankaalle.
Moottori on jo pitkän aikaa pitäny matalil kierroksil liikkeelle lähtiessää semmosen kummallisen rympsäyksen. Liekkö hihna päässy syystä tai toisesta löystymää, kiristimen osotin on alkanu ottaa kiinni sinne ääri laitaa ja nyt se kytkintä nostes sit otti ja halkes. Tiiä häntä. Mut oli meinaa ihme omasta mielestä ettei ollu hihna hypänny hammastakaa ku kuiteki jonku kymmenisen kilsaa tuli ajeltua vika päällä.
Uuen laitoin sillei että se taaempi, ennakon säätö rulla, samaan asentoon mis edelline oli, nokkapyörä ja pumppu tussimerkeil kohillee ja kiristimen viisari oikeeseen asentoon. Muovit takasi ja taas käy kun enkeli.
![Kuva](https://farm1.staticflickr.com/831/40829299714_8b533447bc_z.jpg)