Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Unohtu sitten tarkistaa miten vahva seos tuolla nyt on, mutta selvisi että noin -20 on liikaa. Onneksi TDI ei lämpene turhia, niin tyhjäkäynnillä alkaa lämmöt jopa vähitellen laskea. Huomenna pitäisi olla alle 15 pakkasta, niin koitetaan ajaa talliin sulamaan ja lisäämään nestettä kiertoon.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Nesteitä vahvennettu ja koeajoja suoritettu, lämmintä puhkuu sisälle ja viisari pysyy jälleen oikeassa asennossa.
Tuosta kokemuksesta tuli ajatus että laittaisi syylärinkiertoon hanan tai termostaatin. TDI kun ei tunnetusti turhaa lämpöä paljoa kehitä, joten pelkkä lämppärin kierto riittäisi pakkasella aika pitkälle moottorin jäähdytykseen. Moottori lämpenisi normaaliin nopeammin ja sisälle saisi kunnolla lämpöä. Vastaava systeemihän on uudemmissa volkkareissa.
Onko tietoa että haittaisiko tuo kierron tukkiminen jotenkin vesipumppua tai jotain muuta ongelmaa?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
ON, mutta ilm TT haluisi sen linjan myös pysyvän kiinni. Letku poikki ja hana siihen väliin, tosin pieni kiertomahdollisuus siihenkin kaiketi kannattaa jätää, ettei ole ihan kokonaan ummessa, kuten ei ole termarikaan.
Jos se hana olisi etupäässä, siihen voisi viritellä vaijerikäytön sisältä.
T3Syncro kirjoitti:ON, mutta ilm TT haluisi sen linjan myös pysyvän kiinni. Letku poikki ja hana siihen väliin, tosin pieni kiertomahdollisuus siihenkin kaiketi kannattaa jätää, ettei ole ihan kokonaan ummessa, kuten ei ole termarikaan.
Jos se hana olisi etupäässä, siihen voisi viritellä vaijerikäytön sisältä.
No vähän jotain automatiikkaa siihen vaan, napista päälle ja pois.
1.9D/TD:n ruuttapumpussa on sähköllä ohjattava ennakonsäätö kylmäkännistykseen, siis se mikä JX:ssä hoidetaan vaijerilla.
Siitä voisi saada voiman vivun ohjaukseen.
Tämä on TT suunniteltu, kun olet päässyt reissusta kotiin
Laatuaikaa Tuiren kanssa, huoltopäivä
Vaihdettiin öljyt ja öljypohja siinä samalla ja huoltoon tais kuulua ilmanputsarin vaihtokin. On se vaan kumma auto kun kurvailee niin paljon. Offitourin jälkeen on tullu 10 000 km, vaikka on ollut matkalla vähän sitä sun tätä puunrunkoa moottorissa
Tuo ei ihan selvinnyt että oliko öljypohja halki jo alunperin, vai onko joku isku panssariin sen tehnyt. Siitä apparin puoleisen moottorinkiinnityspultin kohdalta oli halki sen verran että tihkui läpi. Aika pitkään pysyi kuivahkona kun tiivisteliimalla sen pyyhkäisi, mutta nyt on toinen öljypohja, katsotaan miten kuivana sen kanssa päästään. Tänään pitää pestä Ahti, niin tietää sen tarkastuskierroksen tulokset luotettavammin
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Tuire on ollut ykköskäyttöautona ja taivaltanut melkoisesti baanalla. Safari lähestyy uhkaavasti, joten laitettiin uudet pyörät alle
Keulaakin kokeilin tänään oikoa, mutta ei vielä taipunut tahtoon, taidan seuraavaksi valita rälläkän ja rumemman lopputuloksen.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Mulla on nyt sellainen tuntuma et ei pieni reikä tuossa keulassa enää paljon voi tuota rumentaa
Pitää vähän sit somistaa niin ei kiinnity huomio tuollasiin pikku juttuihin...