Pitkästä aikaa ohjelmaan saatiin vetarijumppaa. TT väitti että oli apparin etunen jotenkin ajossa venkuloinut villisti ja diagnoosiksi tarjosi apparin ulkonivelen vikaa. Reippaasti sitten torstai-iltana vaihdettiin koko vetoakseli, kun sattui tuolta hyllystä vielä löytymään vähän käytetty
Takoitus oli ensin vaihtaa ihan uusi ja kiiltävä nivel ulkopuolelle mutta hetken tarkastelun jälkeen todettiin että varaosan nivel on ok. Huollossa vaihdettiin vaan varaosaan uudet rasvat molempiin niveliin ja uusi suojakumi ulkoniveleen. Vanhaa niveltä ei ole vielä purettu, mutta lukkoon se jää kun sitä tuossa pyörittelee.
Eilisen työmatka-ajelun jälkeen voitaneen todeta että kerrankin se viallinen nivel löytyi kerrasta. Pari vuotta kuulunut paukahtelu on loppunut ja mitä oudoimmat oireet hävinneet, ehkä. Oireisiin kuului, outoa luiskahtelua, häivähtäviä tuntemuksia "onko mulla lukko päällä", bang sieltä ja pam täältä ja pohdintaa tuuleeko täällä taas näin paljon. Oireilla ei tuntunut olevan mitään järkevää esiintymislogiikkaa tai muutakaan järjellistä selitystä
![Yllättynyt :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Toki vielä odottelemme ilmestyykö näistä jokin taas joku päivä.
Onnistuin muutenkin järjestelemään työvalot ja muut autossa kulkevat roinat paikalleen niin että mikään ei rämise tai kolise. Eilen oikeen ihmettelin hiljaisuutta ja moottorin vienoa kehräystä
![Eritäin iloinen :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)