suutinremontin jälkeiset ongelmat
Lähetetty: 29.01.2016 19:51
Eli kuten otsikossa lukee
Auto kävi remontissa jossa vaihdettiin suutimet ja säädettiin ennakko(oli yhden hampaan pielessä)
Huoltomies soitti jo kesken remontin ja ihmetteli jakopään ajoitusmerkejä. Kun ne oli "linjattu" kone oli selvästi liian aikaisella. Ajoitus säädetiin myöhäisemmälle jotta ei näy niin raa'asti.
Nyt kone käynistyy kehnosti ja alaväänöt (jos niitä nyt on koskaan ollutkaan) ovat heikomman tuntuiset.
Soitin huoltoon epäilivät että voi olla pumppu väljistynyt neuvoivat kokeilemaan syötön lisäämistä mikä vähän autoikin tehoihin ja käynistymiseen.
Onko niillä ollut samankaltaisia ongelmia tai lääkettä kyseiseen vaivaan. Ei viitsisi vanhaa pumppua ensimmäiseksi huollattaa, koska se on kallista
Niin ja ajettu 210tkm
Auto kävi remontissa jossa vaihdettiin suutimet ja säädettiin ennakko(oli yhden hampaan pielessä)
Huoltomies soitti jo kesken remontin ja ihmetteli jakopään ajoitusmerkejä. Kun ne oli "linjattu" kone oli selvästi liian aikaisella. Ajoitus säädetiin myöhäisemmälle jotta ei näy niin raa'asti.
Nyt kone käynistyy kehnosti ja alaväänöt (jos niitä nyt on koskaan ollutkaan) ovat heikomman tuntuiset.
Soitin huoltoon epäilivät että voi olla pumppu väljistynyt neuvoivat kokeilemaan syötön lisäämistä mikä vähän autoikin tehoihin ja käynistymiseen.
Onko niillä ollut samankaltaisia ongelmia tai lääkettä kyseiseen vaivaan. Ei viitsisi vanhaa pumppua ensimmäiseksi huollattaa, koska se on kallista
Niin ja ajettu 210tkm