Sivu 2/2

Re: kylmäkäynnistys ongelma?

Lähetetty: 23.02.2023 12:35
Kirjoittaja dmn
Katsot sen mukaan mikä on paikallaan. Hätävarana sitten kolmilovinen, jos ei tietoa. Lovimäärä kertoo paksuuden, ja eroa taitaa per lovi olla joku 0,1mm. Tehtaalla valittu sen mukaan miten lohkon koneistus on onnistunut, eli paljonko mäntä tulee lohkosta ulos.

Re: kylmäkäynnistys ongelma?

Lähetetty: 14.03.2023 13:15
Kirjoittaja EeT
kpäivitetään nyt jos joku on seurannut. Eli kansi löyty, vähä tiivisteiden vaihtoa ja putsaamista ja paikalleen. Jo vain lähti toimimaan. Sillon kun kansi halkesi niin tuli ne suuttimet huollettua, tai siis suutinkärjet vaihdettua. Viikonloppuna vaihdettiin kansi ja pientä testaamista ja koeajoa, hyvältä vaikutti. Maanantai aamu oli kylmä, reipas -10 pakkasta tais olla ja lähti hienosti käyntiin, vaati kyllä sen kylmäkäynnistys-ennako-vivun päälle mutta niin se kai tarviikin olla yhtään kylmemmällä kelillä. Eli jos se siittä vihdoin antautu toimintaan ja pääsee ajelemaan taas ilman suurempia huolia.

Re: kylmäkäynnistys ongelma?

Lähetetty: 05.12.2023 03:46
Kirjoittaja EeT
Jos joku seurannu viime talvena tapahtumia, niin kesän ajelut selkeesti tehny vaan hyvää. Hiukan pumpun ajotusta käännetty kesällä mututuntumalla ja nyt ei edes reipas -17 astetta tunnu missää. Eli laitteet rokkaa ja kuski on onnellinen, eikä käsi puudu heiluttelusta kun ei tunnu muita tölkkejä näkyvän tiellä