T4 Caravellebussista matkailuauto
T4 Caravellebussista matkailuauto
Täsä yksi totetus. Konttorilla totesivat et näinhän ne makuulaverit hyvin mukana kulkee. Niitä kun säilytetään penkkien ja "sokkelin"alla.
- Liitteet
-
- valmis3 736.jpg (2.03 MiB) Katsottu 8136 kertaa
-
- valmis3 741.jpg (1.96 MiB) Katsottu 8136 kertaa
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
mihin se pöytä ja tuolit menee? taittuuko ne noiden levyjen alle? Tuohon näyttää siltä että se on ihan oikeasti käytettävissä
eli aikahieno
eli aikahieno
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Hyvän oloinen toteutus, tosiaan hyvin käytettäväkin.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Loistavia ideoita! Mikä tuo kaapisto on, oma- vai tehdastekoinen?
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Kiits kommenteist. Tässä mun bussiversiossa oli onneks semmoset penkit et ne pystys kääntään toisippäi ja ne selkänojat taittu vaakatasoon. Pöytä (huom tölkkikolot) siin on rakennettu huonekaluputkesta ja tuettu penkkien jalkoihin jolloin siit syntyi pieni tunneli makuulavereille. Yöasennossa pöytä toimii osana sängyn reunan tukena kun penkit on vaan 1m levyset ja vaatimus on se 1,2m. Vanerit saa otettua esiin siit kolosta kun näkyy siin köksäosan lattiassa. Keitin on paatin spriisellainen. omatekele
-
- AktiVWisti
- Viestit: 143
- Liittynyt: 24.02.2012 17:05
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Eikö tullut mitään mutinaa kun ei ole makuupaikka ns "kiinteästi" asennettu?
Vai milloin suoritit muutoskatsastuksen matkailuautoksi?
Vai milloin suoritit muutoskatsastuksen matkailuautoksi?
Juna, pallo sekä pari älteetä.
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
(Sekä muita kuin hyötyautoja)
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
No täähän on toteutettu pualtoistvuatta sit eli ennen AKEn tiukempia määräyksiä. Mut oon ymmärtäny et jos tämmösen pikkubussin muuttaa retkeilyautoksi ihan oikeesti, siis tekee semmoset muutokset et se toimii käytännössä niin mikä ettei
- Liitteet
-
- valmis3 740.jpg (2.33 MiB) Katsottu 8091 kertaa
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Aattelin vaihtaa koiranluut ja toisen alapallon. Talli on vähän ahdas mut eikös se siitä. Tunkilla kun nostin kyljen ylös kuulus aika pamaus. Puutavarahyllyn vaakatuki osus vähä liika liki
- Liitteet
-
- akkna.JPG (2.22 MiB) Katsottu 7995 kertaa
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
uudessa ohjeessa sallitaan "asennuspalojen " käyttö ja vaaditaan sängyn tasaisuus, tämä kyllä täyttää ne uudetkin määrykset kevyesti, jos nyt oltaisiin muuttamassa. tää on kyllä hyvin tehty( mistä tähän saa niitä peukun kuvia)romunkerääjä kirjoitti:Eikö tullut mitään mutinaa kun ei ole makuupaikka ns "kiinteästi" asennettu?
Vai milloin suoritit muutoskatsastuksen matkailuautoksi?
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Tuo lasi kun on näköjään liimaalla kiinni niin kannattaako ryhtyä ite vaihtamaan. Purkuautosta saisi 50€ käytetyn. Ja jos joo niin olisko käytännön vinkkejä
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
No ny o tallista poistettu puutavarahylly . Mut sikses mielenkiintoista kun kävin läpi purkaamoja niin jokses kaikilla oli vaan lyhkäsen mallin sivuklasei. Soitin sit erääseen autoklasiliikkeeseen jotta kuis onnistuis. Toki kyl mut heil ei oo semmottis, asennus 180€, soit vw-liikkeeseen. Joten soitto ja Wn:n listahinta 580€ +asennus Ei kun puhelimeen vaan ja tuottihan se tulosta. 200€ UUSI lasi asennuksineen ja vieläpä tummennettu kun mulla oli kalvot .
Re: T4 Caravellebussista matkailuauto
Tuohon hintaan ei kyllä viitsi alkaa itse irrotella liimalasia, eikä liimata käytettyä lasia paikalleen Liukuoven lasin olen irrottanut, ja sekin oli kotoa löytyneillä välineillä semmonen urakka että jätin toisen puolen lasin vaihtamatta
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!