Sivu 2/3

Re: doppeli

Lähetetty: 21.05.2012 15:03
Kirjoittaja dmn
Nyt tuli vihdoin alustasarja, oli vähän ollut osat hukassa pojilla.. Mutta lupasivat hyvittää rahdin hinnan, joten osien hinta jäi nyt erittäin kohtuulliseksi!

Re: doppeli

Lähetetty: 22.05.2012 23:04
Kirjoittaja dmn
Ja laskihan se:
Kuva

Edestä n. 80-90mm ja takaa hädin tuskin 30mm

Ja -60 / -45mm piti sarja olla nimellisesti.

Re: doppeli

Lähetetty: 22.05.2012 23:17
Kirjoittaja redi
Etupään korkeus näyttäis ihan asialliselta, noin niinku kaupan sarjaksi. Laitahan kuvaa kokonaisuudesta / takaakin.

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 09:02
Kirjoittaja dmn
Kuva

Aivan paska ajaa nyt kun perä on noin korkeella. Casterit varmaan ihan nollissa. Tutkailin että taitaa "helpoin" tapa siirtää jousen tornia ylemmäksi takana rungossa. Näin säilytettäisiin joustovarat.

Ja edestä raapii lokasuojan kaariin kuopissa käännöksissä. Taidan sorvata noista spacereista muutaman millin pois, kun näytti pienestä olevan kiinni.. Ja samalla saa tuon olkapoikkeaman paremmaksi.

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 09:10
Kirjoittaja TT|
Doppeli alkaa näyttää lupaavalle, etuset voisi tosiaan mennä vähän sisään enemmän.
Mutta mikäs "maailman suurin pesäpallo -nähtävyys" tuo on? :D

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 09:23
Kirjoittaja dmn
http://fi.wikipedia.org/wiki/Turun_kaasukello

Ja huomasinpa että onpas kännykän linssi jo ihan naarmuinen, kun tulee noin suttaista kuvaa.. Jännä että lasit kestää kännykästä naarmuuntumista mutta tuo 3mm linssi sitten ei senkään edestä..

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 18:33
Kirjoittaja redi
dmn kirjoitti:Tutkailin että taitaa "helpoin" tapa siirtää jousen tornia ylemmäksi takana rungossa. Näin säilytettäisiin joustovarat.
Itsellä oli täysin sama mielessä. Ens kuussa on lomaakin niin saatan jopa tehdä sen. Ei sitä perää oikeen muuten saa ns. järkevästi alas.

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 19:06
Kirjoittaja dmn
Joo ja etulokareita pitää levittää sentti ainakin kun sisäänjoustossa käännöksissä nappaa kiinni.

Muuten kyllä yllättävän hyvää menoa, ainakin kuormaamattomana. Ja hiljeni samalla yksi kilina ja kolkutus jonka alkuperä on jo kauan askarruttanut.. Hieman nihkeesti saks.. kiinanpojat ovat noihin alalenkkien ja iskarin väliin sähköliimaa laittaneet, mutta korjaillaan jos sieltä piettää.

Taidanpa hakea hieman 2mm peltiä varoille ja laittaa viikonloppuna puukkosahan laulamaan niin saa tuon perän oikeeseen asentoon.

Hiukan kyllä pöljä olo noin matalalla doppelilla ajaessa, joutus laskeutumaan tavallisen rahvaan tasolle.. Rupeskin polttelee pistää syncro kuntoon kahta kauheammin ;-)

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 21:03
Kirjoittaja redi
Pyh. Mun mielestä madallettuun tölkkiin on lyhkäsen ihmisen huomattavasti helpompi kulkea, varsinkin ahtaalla parkkipaikalla kun ei saa ovea kokonaan auki.

Re: doppeli

Lähetetty: 23.05.2012 22:44
Kirjoittaja hege
Mä olen huomannut että ahtaissa parkkiruuduissa ei ole ongelmaa kun nyt saa oven auki muiden konepeltien yli. Enää ei harmita kun naapurin rellu pysäköi liian lähelle.

Ketjusta jos teet alimman askelman niin ei vähennä maavaraa maastoajossa.

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 10:55
Kirjoittaja dmn
Ennen töihin lähtöä otin 6mm etupään spacereista pois.. Se ratkaisi uraherkkyyden kertaheitolla.

Kuva

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 18:48
Kirjoittaja Eicca_
ja nyt voi tontittaa lisäää :D :twisted:

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 22:32
Kirjoittaja dmn
Takapää otettu käsittelyyn, 5cm lähti tuosta välistä:
Kuva Kuva

Ja nyt istuu suht vaakatasossa kylkilinjasta mitattuna:
Kuva

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 23:10
Kirjoittaja Pete
Ei nuo passaa tuohon...irrota ja laita mulle tulemaan...vaikka kaupanpäälle ;)
Ei vaan...tuo melkeen huutaa tornaadorottia niskaansa...

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 23:17
Kirjoittaja dmn
Taidan pitää itselläni ;-) Pitää katsoa jos viikonlopun aikana ehtis lokareita levittää 20mm edestä. Aattelin rälläköidä auki tuosta alemmasta kylkipokkauksesta ylös asti lokarin sisäreunaa, ja sitten taittaa sen origgislokarin niin että jää tuo 2cm rako ja siihen sitten hitsataan täytettä.

Pitäis varmaan kokeilla taas ottaa maaliruisku käteen ja kattoa millaista pintaa tulee tällä kertaa ;-)

Coach / Multivan puskurit tohon pitäis kyllä jostain saada että sais vähän edes näyttämään matalemmalta.. Eikös sulla pete ollut yhdet ylimääräiset ;-)

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 23:23
Kirjoittaja Pete
Periaatteesa olis joo, ne punaset jää yli, laitan ne ehjät paikalleen...ja ne ovipalatki löytyis...mulla olis sille hammastagolle edelleen tarvetta, jos semmonen löytyis vaihossa... ;)

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 23:28
Kirjoittaja dmn
No olis tossa toi syncron tehostettu tanko, pitää nyt oikein vielä tuplatsekata onko se sama kuin 2wd..

Re: doppeli

Lähetetty: 25.05.2012 23:30
Kirjoittaja Pete
sitähän voitaisiin harrastaa vaihannaistaloutta jollakin opilla? siis jos se on sama, mun käsityksen mukaan sama tanko molemmisa...mut tsekkaile

Re: doppeli

Lähetetty: 27.05.2012 09:42
Kirjoittaja TT|
Mulla olis käyttöö sille syncron tehostetulle tangolle. Eri se kuulemma on.

Re: doppeli

Lähetetty: 27.05.2012 16:29
Kirjoittaja Eicca_
Ainakin mitä mittailin niin saman mittaset ne on...