Reimo -86
Re: Reimo -86
Tuommosen sinne eilis iltana räpelsin. Vähä on pientä hienosäätöö tos viel. Talvikäyttö on viel auki tän kans, totta kai sitä varmast tulee käytettyy jos siel talvel tarkenee..
Kai ehjä vaijeri toimii talvellakii jos ei vesi oo menny sisää.
Tuleeko se sähkönen nopeusmittari sit mittarin päähä vai renkaan juuree? Oisha se vähä hölmöö reissuautos jättää toi vakkari mahdolisuus pois
Re: Reimo -86
Mulla on tullu yleensä ongelmia jos ajaa jonkun lumipenkan läpi tallin pihaan tai parkkiruutuun seuraavana aamuna on aika usein ollu vaijeri jäässä, ja tämä myös eri yksilöillä. Onhan noita jäähdytin neste ja muita kikkoja nähty. Itseä ainakin on nyppinyt 20 asteen pakkasessa juosta konehuoneen ja hytin väliä jotta saa polkimen taas toimimaan.
Re: Reimo -86
Siellä Tölkin mittaristossa on valmis paikka anturille https://www.vw-t3-bus-shop.de/en/hall-s ... us-t3-2-wd
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Reimo -86
Jaaha, onpas se tehty helpoks
Re: Reimo -86
Tähän on nyt kone vaihettu ja viikko päristelty taas Toki viimeistely hommia on koneen puolella mut ajokunto on nyt. Etuvalot päivitty samalla pyöreistä neliskanttisiks.
Varaosa autonkii hommasin mistä saa tähän sit 5 lovisen lootan. Täytyy tangot ja loota irrotella ja tehä rempat niille nii saa toimivan paketin asentaa.
Varaosa autonkii hommasin mistä saa tähän sit 5 lovisen lootan. Täytyy tangot ja loota irrotella ja tehä rempat niille nii saa toimivan paketin asentaa.
Re: Reimo -86
Osku kirjoitti:Mulla on tullu yleensä ongelmia jos ajaa jonkun lumipenkan läpi tallin pihaan tai parkkiruutuun seuraavana aamuna on aika usein ollu vaijeri jäässä, ja tämä myös eri yksilöillä. Onhan noita jäähdytin neste ja muita kikkoja nähty. Itseä ainakin on nyppinyt 20 asteen pakkasessa juosta konehuoneen ja hytin väliä jotta saa polkimen taas toimimaan.
Onko sulla varmasti tiivis se vaijerin suojaputken liitos siitä askin etupään kohdilta? Ite olen uittanut autoa talvella vedessä vilkkuja myöten ja ainoa mitä on saanu jäähän on jarrut kun auto seissyt hetken Takavedossa jäätyi vaijeri aikoinaan mutta oli todella paskainen ja huonossa kunnossa, uudella vaijerilla ja suojaputkien putsaamisella loppui ongelmat.
Re: Reimo -86
Reimolla päristeltii "loppukesä" ilman ongelmia. Talvellakii pari yöpymisreissua tehty, parhaillaan -20 ja viel tarkeni. Paljon kyl löyty tilkittäviä paikkoja lähes päivittäis tullu ajeltuu tällä, on se vaa mukava ajella
Eilee rykäsin katon irti et pääsee maalaamaa ennen kesää ton. Eli ruosteen poistoa edessä.. vettäkii pääs sieltä täältä sisälle.
Onks takakontin luukuis vuosimalli eroja? Ei passaa oikee luukku tuoho katon linjaa..
Eilee rykäsin katon irti et pääsee maalaamaa ennen kesää ton. Eli ruosteen poistoa edessä.. vettäkii pääs sieltä täältä sisälle.
Onks takakontin luukuis vuosimalli eroja? Ei passaa oikee luukku tuoho katon linjaa..
Re: Reimo -86
Kyllä takaluukun yläreunan kuuluu olla kaareva, se myötäilee katon kaarevuutta avattaessa.
Jone
Jone
Re: Reimo -86
Ne irvistää kaikki käsittääkseni noin. Ne on kai volkkarilla ajatellu että ei kukaan sitä ylhäältä päin katso. Ja katon kaarevuus olis vaatinu isommat saranat jos raon olis halunnu pois..
Re: Reimo -86
Täälläkii on jotai tapahtunnu vaikka tarinointi on loppunnu. Ei kerenny kesäks valmistumaan millää kun hitsaustyötä oli paljon paljon oletettua enemmän..
Maalaukseen menossa. Yhistelmää en kommentoi
Etupenkeik valikoitui tällä kertaa jotkuu bemarin penkit käsinojien takia. Mollemista tehtiin kääntyvät
Lattiaan tuli vesikiertoinen lattialämmitys. Täl hetkellä lämmityksestä ei oo rakenettu vielä ku toi lattia.. alkais olee semmoset kelit et kaipais sen toimivuutta jo
Elokuussa sain siis leimattuu et pääsis takasi reissailemaan. Sitä lähtien on aika ahkerasti Reimossa yövytty. Ja totta kai Reimo on täysin kesken vielä mut rakennellaa pikkuhiljaa etiä päi.. Kuvissa ei välttämättä oo mitää logiikkaa ku kuvien lataus hävitti puolet kuvista..
Maalaukseen menossa. Yhistelmää en kommentoi
Etupenkeik valikoitui tällä kertaa jotkuu bemarin penkit käsinojien takia. Mollemista tehtiin kääntyvät
Lattiaan tuli vesikiertoinen lattialämmitys. Täl hetkellä lämmityksestä ei oo rakenettu vielä ku toi lattia.. alkais olee semmoset kelit et kaipais sen toimivuutta jo
Elokuussa sain siis leimattuu et pääsis takasi reissailemaan. Sitä lähtien on aika ahkerasti Reimossa yövytty. Ja totta kai Reimo on täysin kesken vielä mut rakennellaa pikkuhiljaa etiä päi.. Kuvissa ei välttämättä oo mitää logiikkaa ku kuvien lataus hävitti puolet kuvista..
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Reimo -86
Asiallista meininkiä!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: Reimo -86
Hyvännäköstä rakentelua! Mitä osia käytit kääntyvien jakkaroiden rakentamiseen?
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Re: Reimo -86
Miulla oli pelkääjän puolella jo kääntöalusta, varmaanki reimon rakentelusetin mukana aikanaan tullu. Siitä vähä kopioitiin tuoho toiseen. mut käytänössä kaks peltilevyä, keskellä pultti ja välissä kulutusmuovia.
Re: Reimo -86
Meinasitko muuten jollain Webastolla tms kierrättää kuumaa vettä lattialämppärissä vai ajaessa vain lämmittää?
Lahjattomat harjoittelee. Eli minä.
Re: Reimo -86
Webastolla. Saa sitte koneenki lämpimäks sillä. Lisäks lämmittää hanasta tulevan käyttöveden.
Re: Reimo -86
Miten oot sen veden lämmityksen toteuttanu?
Re: Reimo -86
Matkailuvaunusta muutaman litran säiliö mis on sisällä jäähytysnestekierukka.