Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöautoja
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöautoja
Aloitan niillä, joista löysin valokuvan helposti.
VW Caddy 1.6 D
Näitä ollut kaksi kpl, tämä oli jälkimmäinen
Seat Toledo 1.9D
Seat Cordoba 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI
Skoda Octavia 2.0 TDI
VW New Beetle 1.9 TDI
Ennen Caddyjä oli ajossa
VW Kupla 1300
VW Derby 1,1
VW Golf 1.8 GTI (olin ostamassa 1.6D Tölkkiä, mutta joku ihme hairahdus)
VW Kupla 1200 (ostin kun ei meinannut GTI Golopalloon löytyä vaihdelaatikkoa) [Trafin tietojen mukaan poistettu rekisteristä]
VW Polo 1.3
VW Golf 1.8 Syncro [BCH-400](seuraava omistaja rakensi autosuunnistuskäyttöön ja pärjäsi SM-tasolla)
Jossain välissä oli lisäksi
VW Passat 1.6i GL
Seat Leon 2.0 TDI DSG
Varaosa-autoina:
- VW T3 Caravelle C Syncro 1.6TD (purettu ja paalattu)
- 2x VW T3 Caravelle CL (purettu ja paalattu)
Nyt ajossa
Seat Cordoba vario 1.9TDI -99, Tölkit: 1.6 TD "Type" ja 1.9 TD Syncro "Simo"
Projektina:
- VW T3 Syncro Doka 1.6 TD
Tästä piti tulla matkailuauto, mutta meni myyntiin
- VW T3 Syncro Multivan 1.6 TDic Oettinger
E: päivitetty 7.8.15 FB on näköjään muuttanut kuvalinkkien osoitteita, joten kuvat oli kadonneet.
E 19.6.2016
Viimeiset TDI malagat
Vihreä luovutti moottorin Dokaan
VW Caddy 1.6 D
Näitä ollut kaksi kpl, tämä oli jälkimmäinen
Seat Toledo 1.9D
Seat Cordoba 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI
Skoda Octavia 2.0 TDI
VW New Beetle 1.9 TDI
Ennen Caddyjä oli ajossa
VW Kupla 1300
VW Derby 1,1
VW Golf 1.8 GTI (olin ostamassa 1.6D Tölkkiä, mutta joku ihme hairahdus)
VW Kupla 1200 (ostin kun ei meinannut GTI Golopalloon löytyä vaihdelaatikkoa) [Trafin tietojen mukaan poistettu rekisteristä]
VW Polo 1.3
VW Golf 1.8 Syncro [BCH-400](seuraava omistaja rakensi autosuunnistuskäyttöön ja pärjäsi SM-tasolla)
Jossain välissä oli lisäksi
VW Passat 1.6i GL
Seat Leon 2.0 TDI DSG
Varaosa-autoina:
- VW T3 Caravelle C Syncro 1.6TD (purettu ja paalattu)
- 2x VW T3 Caravelle CL (purettu ja paalattu)
Nyt ajossa
Seat Cordoba vario 1.9TDI -99, Tölkit: 1.6 TD "Type" ja 1.9 TD Syncro "Simo"
Projektina:
- VW T3 Syncro Doka 1.6 TD
Tästä piti tulla matkailuauto, mutta meni myyntiin
- VW T3 Syncro Multivan 1.6 TDic Oettinger
E: päivitetty 7.8.15 FB on näköjään muuttanut kuvalinkkien osoitteita, joten kuvat oli kadonneet.
E 19.6.2016
Viimeiset TDI malagat
Vihreä luovutti moottorin Dokaan
Re: Entisiä kulkineita
Voikos tähän muutkin laittaa entisiä / muita kun vag hyötyajoneuvoja näkyville? Olis ehkä kätsy olla saman otsikon alla.
Re: Entisiä kulkineita
Mä annan luvan. Seuraavin ehdoin. Myönnät että 1. Muu kuin hyötyvolkkari on virhe. 2. Muu kuin volkkari oli iso virhe. 3. Jonkun muun autokonsernin auto oli emämunaus. 4. Muistat pyytää useita kertoja anteeksi. Vaikket mitään edellisistä virheitä olisi tehnytkään.
Tuli mieleen ala-asteella kun yks tyttö mun vierestä kysyi opettajalta matematiikan tunnilla: Pitääkö tuon ympyrän olla pyöreä. Okei, okei, se kysyi sen ruotsiksi (måste dendär cirkeln vara rund?).
Tässä on mun kohta entinen menopeli. Se on nimetty Jehuksi entisen Israelin kuninkaan mukaan joka puhdisti maan Baalin kannatuksesta n. 800 e.a.
Klikkaamalla kuvan saa suuremmaksi.
Niin mistä tässä puhuttiinkaan? Ja anteeksi.
Tuli mieleen ala-asteella kun yks tyttö mun vierestä kysyi opettajalta matematiikan tunnilla: Pitääkö tuon ympyrän olla pyöreä. Okei, okei, se kysyi sen ruotsiksi (måste dendär cirkeln vara rund?).
Tässä on mun kohta entinen menopeli. Se on nimetty Jehuksi entisen Israelin kuninkaan mukaan joka puhdisti maan Baalin kannatuksesta n. 800 e.a.
Klikkaamalla kuvan saa suuremmaksi.
Niin mistä tässä puhuttiinkaan? Ja anteeksi.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Entisiä kulkineita
Totta kait voi, ja pitääkin laittaa esille, jotta nähdään millaisen tuskien taipaleen ihminen on käynyt läpi ennen Tölkin löytämistä elämäänsä.redi kirjoitti:Voikos tähän muutkin laittaa entisiä / muita kun vag hyötyajoneuvoja näkyville? Olis ehkä kätsy olla saman otsikon alla.
Eli samaan ketjuun vaan kaikki, niin ei tule turhaan kymmeniä samasta aiheesta. Muokataan otsikkoa tarvittaessa sopivammaksi. Jos vielä tehtäisiin oman listan "täydennykset" niin, että muokataan vanhaa listaa, jolloin autohistoriasta muodostuu helpommin hahmottuva "kokonaisuus".
Myönnän tehneeni virheitä ja isoja virheitä, eli olen omistanut Seatteja, Skodan ja muutaman VW:n joita ei voi kuitenkaan laittaa hyötyvolkkari listalle, vaikka ihan hyödyllisiä kulkineita ovatkin olleet. Jälkimmäinen Caddy olisi varmaan ollut ajossa pidempäänkin, jos vaan olisin mahtunut kuskin paikalle paremmin. Penkin pituussäätö loppui kesken, enkä viitsinyt väliseinää alkaa takomaan taakse päin, joten Caddy meni vaihtoon perheenlisäyksen myötä ja takatuuppari Tölkki sai jäädä.
Caddy olisi ollut muuten juuri minun tarpeisiin sopiva auto, eli 250 Km päivittäisen työmatkan ajamiseen. Eka caddy vietiin käsistä, kun kävin autoliikkeessä katsomassa takatuuppari Tölkkiä, eli oli pakko tehdä silloin kaupat.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Ensiautona tusinaseiska, jota fiilattiin ja höylättiin pari vuotta ennen ajokoiran saantia, elikkä listana:
Viat 127 -76 ( myytiin tämä alle litran moottorilla kulkeva raketti pois uuden alta )
Viat Ritmo 105TC -84 ( lunastuseen, ei omasta syystä. )
Viat Uno 55 -83 ( Lunastetun tilalle pikaisesti hankittu )
Viat Ritmo 105TC -82 ( sattumien summa, moottori edellisestä samanlaisesta )
Viat Tipo 1.6 DGT -89 ( usko viiatin ylivoimaan oli vielä luja )
hiivateista sain tarpeekseni, tipu ruostui pois
Volkswagen Jetta 4D 1.8 -89 ( korimalli ei soveltunut silloisiin elämäoloihin, kolffi olisi pärjännyt pidempään )
Opel Astra 2.0 STW -92 (< useamman vuoden kumppani, halpa ylläpito, kunnes ruostui ulottumattomiin)
Skoda Octavia 1.6 GLX -97 ( talvella pääsi sisälle peräluukun kautta )
Volkswagen Golf 5D VR6 -94 ( tehoja oli, ei vaan toimi täällä susirajalla tehokas vajaavetoinen )
Volkswagen Passat V6 tiptronic 4-motion -01 ( Mäni akan mukana, olisi varmaan muuten edelleen ajossa. Se akka tuli mukaan tuon toisen hiivatin aikaan )
Volkswagen Transporter Syncro 1.6TD -> 1.9TD 3+ 4 P-A ( tuli vähän tai vähän enempi vikaa ja autotallin ominaisuuksista johtuen ( katto korkealla ) jouduin luopumaan )
ja vielä nykyinen:
Espanjan mersu 110D -97 ( ruosteessa sisältä ja päältä )
Omalla ei kilometrejä kerätä vuotta kohti paljoakaan yli kymppitonnin, kun työkulkineilla mennee se satku rikki...
Viat 127 -76 ( myytiin tämä alle litran moottorilla kulkeva raketti pois uuden alta )
Viat Ritmo 105TC -84 ( lunastuseen, ei omasta syystä. )
Viat Uno 55 -83 ( Lunastetun tilalle pikaisesti hankittu )
Viat Ritmo 105TC -82 ( sattumien summa, moottori edellisestä samanlaisesta )
Viat Tipo 1.6 DGT -89 ( usko viiatin ylivoimaan oli vielä luja )
hiivateista sain tarpeekseni, tipu ruostui pois
Volkswagen Jetta 4D 1.8 -89 ( korimalli ei soveltunut silloisiin elämäoloihin, kolffi olisi pärjännyt pidempään )
Opel Astra 2.0 STW -92 (< useamman vuoden kumppani, halpa ylläpito, kunnes ruostui ulottumattomiin)
Skoda Octavia 1.6 GLX -97 ( talvella pääsi sisälle peräluukun kautta )
Volkswagen Golf 5D VR6 -94 ( tehoja oli, ei vaan toimi täällä susirajalla tehokas vajaavetoinen )
Volkswagen Passat V6 tiptronic 4-motion -01 ( Mäni akan mukana, olisi varmaan muuten edelleen ajossa. Se akka tuli mukaan tuon toisen hiivatin aikaan )
Volkswagen Transporter Syncro 1.6TD -> 1.9TD 3+ 4 P-A ( tuli vähän tai vähän enempi vikaa ja autotallin ominaisuuksista johtuen ( katto korkealla ) jouduin luopumaan )
ja vielä nykyinen:
Espanjan mersu 110D -97 ( ruosteessa sisältä ja päältä )
Omalla ei kilometrejä kerätä vuotta kohti paljoakaan yli kymppitonnin, kun työkulkineilla mennee se satku rikki...
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Eka auto tais olla 520 BMW -79 rivikutosella, jonka isäukko sai jostain. Idea oli fiksata se ennen ajokortti-ikää, mutta oli niin mätä että hävitettiin.
Sitten tuli vielä ennen ajokortti-ikää Opel Corsa -88 1.3 jota kunnostettiin ensimmäiseksi ajoautoksi. Jarrut tuli korjattua ja ovet vaihtui ruosteettomiin. Tietysti tuunasin korinväriset peilit, merkittömän maskin, tummennetut takavalot ja 15" pellit. Tämä varastettiin pari kertaa ennen kun sain ajokortin ja lopuksi päätin luopua siitä kun keula oli kasassa. Harmittaa kyllä jälkeenpäin kun koppa oli muuten niin hyvä. Kuvaa ei tästä autosta ole.
Ensikosketus Volkkariin otettiin -89 1.3 Golffilla jossa oli muuten 400tkm mittarissa ja pelas kun kello. Tämä ei ollut oma mutta ajelin sillä kortin saatuani 3kk
Sitten palattiin Ooppeleihin. Vasemmalla -86 Corsa johon swapatty uudelleenverhoillut GSi penkit ja 1.6 kaasarikone 5 lovisella askilla. Tämä oli niin mätä että leima ajettiin loppuun ja otettiin tekniikka ja sisusta talteen, koppa roskiin. Oikealla niin ikään mätä 2 ovinen porrasperä Corsa vuodelta -86 sekin. Tän sain batterytölkillä ja ajoin muutaman kuukauden leiman loppuun. Yritettiin sitä korjatakkin, mutta osottautui liian suuritöiseksi.
Sitten ostin kaverilta vuoden -88 Opel Kadetin 1.6 kaasarikoneella, sitä tulikin sitten rakenneltua jonkun verran. Tän hukkasin vasta tossa viime syksynä kun alko olee autoja liikaa ja motivaatio loppui Opeliin Parempi puolisko tykkäsi kyllä ajaa tällä.
2009 päästiin asiaan. Usko Volkkareihin ja dieseleihin kasvo kaverin td kakkista viritellessä ja ensimmäiseksi omaksi Volkkariksi tuli haettua Turusta -83 LX Golffi 1.6 imudiiseli padalla. Tämä toimii ainakin seuraavaan katsastukseen asti vielä käyttöautona.
-83 Jetta C 1.5 bensakoneella tuli kakkosautoksi kun emännän piti päästä käymään töissä autolla... Jossain vaiheessa meni hermot kaasarin temppuiluun ja autoon piti vaihtaa 1.8 ruiskutekniikka tilalle, mutta homma vähän venähti, kun ajattelin että samallahan sitä vois vähän muokata kun motti on pois. Siellä se odotteleee motivaatiota tallissa.
Jetaksi Jetan paikalle vuoden -85 MK2 Jetta C 2-ovisena. Tosin nyt sekin on jo odottamassa tuomiota kun kone vie enemmän öljyä kun bensaa ja tämän Jetan tilalle tuli -99 Passat Variant
Nyt talvella tuli -84 Transporter ostettua venttiilivammasena. Myyjällä oli ollut vain vuoden kunnes jakoremmi katkesi ja sitä ennen jollain vanhemmalla herrasmiehellä. Sen pidemmälle en historiaa tiedä mutta matkamittarissa on 172 tuhatta ja vaikuttaisi oikeilta koska esim. kytkin oli vielä alkuperäinen. Huonoihin tapoihini kuuluu museoinnilta pelastaminen joten imudiiselin tilalle on tulossa 1.9td moottori.
Eicalle, temelle ja Vurrelle kiitoksia että saatiin tämä liikuntarajotteinen tallin suojiin.
Sitten tuli vielä ennen ajokortti-ikää Opel Corsa -88 1.3 jota kunnostettiin ensimmäiseksi ajoautoksi. Jarrut tuli korjattua ja ovet vaihtui ruosteettomiin. Tietysti tuunasin korinväriset peilit, merkittömän maskin, tummennetut takavalot ja 15" pellit. Tämä varastettiin pari kertaa ennen kun sain ajokortin ja lopuksi päätin luopua siitä kun keula oli kasassa. Harmittaa kyllä jälkeenpäin kun koppa oli muuten niin hyvä. Kuvaa ei tästä autosta ole.
Ensikosketus Volkkariin otettiin -89 1.3 Golffilla jossa oli muuten 400tkm mittarissa ja pelas kun kello. Tämä ei ollut oma mutta ajelin sillä kortin saatuani 3kk
Sitten palattiin Ooppeleihin. Vasemmalla -86 Corsa johon swapatty uudelleenverhoillut GSi penkit ja 1.6 kaasarikone 5 lovisella askilla. Tämä oli niin mätä että leima ajettiin loppuun ja otettiin tekniikka ja sisusta talteen, koppa roskiin. Oikealla niin ikään mätä 2 ovinen porrasperä Corsa vuodelta -86 sekin. Tän sain batterytölkillä ja ajoin muutaman kuukauden leiman loppuun. Yritettiin sitä korjatakkin, mutta osottautui liian suuritöiseksi.
Sitten ostin kaverilta vuoden -88 Opel Kadetin 1.6 kaasarikoneella, sitä tulikin sitten rakenneltua jonkun verran. Tän hukkasin vasta tossa viime syksynä kun alko olee autoja liikaa ja motivaatio loppui Opeliin Parempi puolisko tykkäsi kyllä ajaa tällä.
2009 päästiin asiaan. Usko Volkkareihin ja dieseleihin kasvo kaverin td kakkista viritellessä ja ensimmäiseksi omaksi Volkkariksi tuli haettua Turusta -83 LX Golffi 1.6 imudiiseli padalla. Tämä toimii ainakin seuraavaan katsastukseen asti vielä käyttöautona.
-83 Jetta C 1.5 bensakoneella tuli kakkosautoksi kun emännän piti päästä käymään töissä autolla... Jossain vaiheessa meni hermot kaasarin temppuiluun ja autoon piti vaihtaa 1.8 ruiskutekniikka tilalle, mutta homma vähän venähti, kun ajattelin että samallahan sitä vois vähän muokata kun motti on pois. Siellä se odotteleee motivaatiota tallissa.
Jetaksi Jetan paikalle vuoden -85 MK2 Jetta C 2-ovisena. Tosin nyt sekin on jo odottamassa tuomiota kun kone vie enemmän öljyä kun bensaa ja tämän Jetan tilalle tuli -99 Passat Variant
Nyt talvella tuli -84 Transporter ostettua venttiilivammasena. Myyjällä oli ollut vain vuoden kunnes jakoremmi katkesi ja sitä ennen jollain vanhemmalla herrasmiehellä. Sen pidemmälle en historiaa tiedä mutta matkamittarissa on 172 tuhatta ja vaikuttaisi oikeilta koska esim. kytkin oli vielä alkuperäinen. Huonoihin tapoihini kuuluu museoinnilta pelastaminen joten imudiiselin tilalle on tulossa 1.9td moottori.
Eicalle, temelle ja Vurrelle kiitoksia että saatiin tämä liikuntarajotteinen tallin suojiin.
Viimeksi muokannut hege, 02.03.2012 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: kiitostekstiä muokattu sopivammaksi, kunnia sille jolle se kuuluu.
Syy: kiitostekstiä muokattu sopivammaksi, kunnia sille jolle se kuuluu.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Ollutta ja mennyttä 1.6D. V-Maxx säädettävillä tolpilla 15" 185/45 rengastuksella sai öljypohjan suhteellisen alas
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Tässäpä omaa kalustoa, mitä on ollut ...
1. VW Golf 1.6 CL -1988, 4-ovinen, punainen, 10/1991 ~ 04/1992 , ei löytynyt tölkkiä heti kortin saatua
2. VW Caravelle Coach 1.6 TD -1989, 1+2 paku, sininen, 4/1992 ~ 01/1998
3. VW Caravelle CL 2.4 D -1998, 1+1 paku, valkoinen, 01/1998 ~ 07/2001
4. VW Caravelle 2.5 TDi -2000, 1+1 paku, keltainen "tipu", 07/2001 ~ 10/2005 -> vaihtui allekirjoituksen Carsporttiin
5. VW Caravelle CL 1.6 TD -1988, 1+2 paku, champpanja(hopea), 03/2008 ~ 03/2010
6. VW Caravelle C 1.6 TD -1986, 1+2 paku, sininen(kaksvärinen), 08/2010 ~ 06/2011 , moottori otettu allekirjoituksen syncro Elle C:hen ja loppu paalattu
7. VW Trp 1.6 TD -1987, 1+2 umpipaku, valkoinen, 09/2012 ~ 06/2013 , avatarin syncro Elle C:hen ja loppu paalattu
1. VW Golf 1.6 CL -1988, 4-ovinen, punainen, 10/1991 ~ 04/1992 , ei löytynyt tölkkiä heti kortin saatua
2. VW Caravelle Coach 1.6 TD -1989, 1+2 paku, sininen, 4/1992 ~ 01/1998
3. VW Caravelle CL 2.4 D -1998, 1+1 paku, valkoinen, 01/1998 ~ 07/2001
4. VW Caravelle 2.5 TDi -2000, 1+1 paku, keltainen "tipu", 07/2001 ~ 10/2005 -> vaihtui allekirjoituksen Carsporttiin
5. VW Caravelle CL 1.6 TD -1988, 1+2 paku, champpanja(hopea), 03/2008 ~ 03/2010
6. VW Caravelle C 1.6 TD -1986, 1+2 paku, sininen(kaksvärinen), 08/2010 ~ 06/2011 , moottori otettu allekirjoituksen syncro Elle C:hen ja loppu paalattu
7. VW Trp 1.6 TD -1987, 1+2 umpipaku, valkoinen, 09/2012 ~ 06/2013 , avatarin syncro Elle C:hen ja loppu paalattu
Viimeksi muokannut selvesa, 16.01.2018 14:46. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
1.Volvo amazon
2.Honda civic
3.Honda civic aerodeck
4.Honda hrv
5.Volkswagen transporter t5 1.9tdi
6.Volkswagen transporter t5 2.5tdi 4motion (nykyinen käyttöauto)
+harraste vehkeet
-65 Morris mini (projekti)
-71 Austin lava mini
Ja kaikkein rakkain -90 transporter (Dogbox)
2.Honda civic
3.Honda civic aerodeck
4.Honda hrv
5.Volkswagen transporter t5 1.9tdi
6.Volkswagen transporter t5 2.5tdi 4motion (nykyinen käyttöauto)
+harraste vehkeet
-65 Morris mini (projekti)
-71 Austin lava mini
Ja kaikkein rakkain -90 transporter (Dogbox)
-jos se ei mahdu talliin, niin saa olla ulkona-
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Opel kadett E 1.2S -85
Opel Vectra A -89 1.6s josta sitten rakennettiin 2.0 16v 20xe mosalla
Opel Kadett 1.3i irmscher -89
Opel Astra GSI 16V -96
Sitten paras kaikista:
Viri Xsara
Tällä tuli ajettu sitten vähän enemmän:
Seat Leon FR 2.0 tdi mod.
Työ hiakkeri:
EDIT: Hiacen kuva poistettu T: T3Syncro
En taida jatkaa listaa enempää, tulee vielä bannia
Opel Vectra A -89 1.6s josta sitten rakennettiin 2.0 16v 20xe mosalla
Opel Kadett 1.3i irmscher -89
Opel Astra GSI 16V -96
Sitten paras kaikista:
Viri Xsara
Tällä tuli ajettu sitten vähän enemmän:
Seat Leon FR 2.0 tdi mod.
Työ hiakkeri:
EDIT: Hiacen kuva poistettu T: T3Syncro
En taida jatkaa listaa enempää, tulee vielä bannia
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Ei lue ei kun ei ole enää hiakkeriakaanEicca_ kirjoitti:Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Mutta saako anteeksi jos laittaa työ Crafterista kuvan?
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Saat!VilleP kirjoitti:Ei lue ei kun ei ole enää hiakkeriakaanEicca_ kirjoitti:Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Mutta saako anteeksi jos laittaa työ Crafterista kuvan?
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
T3Syncro kirjoitti:Saat!VilleP kirjoitti:Ei lue ei kun ei ole enää hiakkeriakaanEicca_ kirjoitti:Aichin prefektuurin tuotteiden kuvat vois laittaa linkkeinä niin ei tule mitään traumoja kenellekkään... ei kai tota olis tarvinnut poistaa kun kuitenkin on vaan työväline (toivottavasti rekisteriotteessa ei lue Villen nimi
Mutta saako anteeksi jos laittaa työ Crafterista kuvan?
Lujin auto ikinä, vm.2008 220tkm mittarissa, perän stefa ja alipainepumppu pitänyt vaihtaa koko aikana.
Vieläkö sillä on se pakettiauton romu? Kyllä sillä on.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Ehana sitten kun voitan lotossa niin ostan täyspitkän ja puol korkeen krafterin... niin ja amarokin ja ja ja
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa
Nykyinen tölkkin on ensimmäinen volkkarini, mutta mikäs siihen johtikaan (ja anteeksi, anteeksi, anteeksi, munauksia, virheitä, osa isojakin)
1. Opel Kadett E 1.6 vm -88. Tämä oli sen verran kulunut, että joutui tarttua räikkään kerran jos toisenkin. Aiheutti kiinnostuksen siirtymisen it-alasta autopuolelle. Ilmainen
2. Mazda 323 1.5 vm -87. Varastettiin 2 kuukautta hankinnan jälkeen. Ilmainen
3. Opel Kadett E 1.3 -vm 86. Varastettiin 2 viikkoa hankinnan jälkeen. Ilmainen
4. Nissan Cherry 1.5 (N12) -vm 85. Hyvä kesä auto opiskelu aikana. Nolla budjetilla, en vaihtanut edes öljyjä. Myin manneille ja ryssin paperihommat kokemattomana. 100e, myynti 50e.
5. Nissan Sunny 1,6 multivalve (N13 somalikori) -vm 89. Opiskeluaikana työkulkineeksi. Velaksi ostin, maksoi sentään 100e. Pommin varma ja mätä. 2 vuotta joka päivä ajossa. 100e ja myynti 150e.
6. Toyota Carina II 1.6 vm -1990. Hävyttömän uusi, ja perkule keskuslukituskin. Hävettää oikein. Onneksi oli 520 tkm ajettu. Ajoin melkein vuoden ja sitten lähti Afriautolle. 300e, myynti 250e.
7. Nissan Cherry 1.5 cm -85. Nykyinen kulkupeli, jolla taitetaan matkat ennen tölkkiprojektin valmistumista. Sikahintainen (400e), mutta vakuutus vain 144e/vuosi. Pommin varma, eikä edes mätä. Ainoastaan ruosteessa. Ajettu vasta 145 tonnia, joten laatikokkaan ei vielä huuda kuin nimeksi.
8. VW T3 Caravelle 1.9 tdic. Tuleva kulkupeli, jota taas loppu viikon saa rakentaa. Aivan ylirakennettu monesta kohtaa, mutta onneksi telalla pintaan levitetty Bilteman musta peltikattomaali pelastaa ihailevilta katseilta. Ei varmasti kelpaa rosvolle kallista tekniikastaan huolimatta. Rumasti laitetun kuoren alla piilee pikkuhiljaa uusi auto ja vieläpä alkuperäistä rajummalla ja paremmalla tekniikalla.
1. Opel Kadett E 1.6 vm -88. Tämä oli sen verran kulunut, että joutui tarttua räikkään kerran jos toisenkin. Aiheutti kiinnostuksen siirtymisen it-alasta autopuolelle. Ilmainen
2. Mazda 323 1.5 vm -87. Varastettiin 2 kuukautta hankinnan jälkeen. Ilmainen
3. Opel Kadett E 1.3 -vm 86. Varastettiin 2 viikkoa hankinnan jälkeen. Ilmainen
4. Nissan Cherry 1.5 (N12) -vm 85. Hyvä kesä auto opiskelu aikana. Nolla budjetilla, en vaihtanut edes öljyjä. Myin manneille ja ryssin paperihommat kokemattomana. 100e, myynti 50e.
5. Nissan Sunny 1,6 multivalve (N13 somalikori) -vm 89. Opiskeluaikana työkulkineeksi. Velaksi ostin, maksoi sentään 100e. Pommin varma ja mätä. 2 vuotta joka päivä ajossa. 100e ja myynti 150e.
6. Toyota Carina II 1.6 vm -1990. Hävyttömän uusi, ja perkule keskuslukituskin. Hävettää oikein. Onneksi oli 520 tkm ajettu. Ajoin melkein vuoden ja sitten lähti Afriautolle. 300e, myynti 250e.
7. Nissan Cherry 1.5 cm -85. Nykyinen kulkupeli, jolla taitetaan matkat ennen tölkkiprojektin valmistumista. Sikahintainen (400e), mutta vakuutus vain 144e/vuosi. Pommin varma, eikä edes mätä. Ainoastaan ruosteessa. Ajettu vasta 145 tonnia, joten laatikokkaan ei vielä huuda kuin nimeksi.
8. VW T3 Caravelle 1.9 tdic. Tuleva kulkupeli, jota taas loppu viikon saa rakentaa. Aivan ylirakennettu monesta kohtaa, mutta onneksi telalla pintaan levitetty Bilteman musta peltikattomaali pelastaa ihailevilta katseilta. Ei varmasti kelpaa rosvolle kallista tekniikastaan huolimatta. Rumasti laitetun kuoren alla piilee pikkuhiljaa uusi auto ja vieläpä alkuperäistä rajummalla ja paremmalla tekniikalla.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau
Tämmönen kiertopalkinto nyt käyttöautona. Vildurin vanha, kulkeutui Tölkkimikalle doppelin vaihdossa.
Isolohko 1.4d. Deutsche telecomin vanha pakettiauto.
Isolohko 1.4d. Deutsche telecomin vanha pakettiauto.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau
Mulla on ollut valkoinen tölkki ja nyt mulla on sininen tölkki. Sitten on kymmenisen kipaletta erilaisia fillareita. Tällä hetkellä aktiiviajossa näistä neljä.
-- Maastoslicksi NO GO --
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau
Erityisesti fillarikuvat kiinnostaa.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Re: Entisiä kulkineita, käyttäjien autohistoriaa ja käyttöau
Aloitetaan sitten
LADA 21013
Opel Ascona 1982 1,6s
Audi 200 2,2i 1982
BMW 320i 1986 Loppui kolarissa
BMW 732i 1982
VW Passat 2,0i 1990
Volvo V40 2,0i 1998
Chrysler Voyager 3,3i 1993
VW passat 1,9 tdi 2003
VW Cabrio 1,8i 1991
Nissan Terrano I 2,7td 1993
BMW 525 tds 1996 ROSKA
Audi 80 B4 quattro 2,0i 1994
Nissan Patrol 4,2d 1999
Nissan Patrol 2,8tdi 1999
VW syncro 1,6td 1991
Ja nyt meni huonosti
Ford KA 1,3 1998
LADA 21013
Opel Ascona 1982 1,6s
Audi 200 2,2i 1982
BMW 320i 1986 Loppui kolarissa
BMW 732i 1982
VW Passat 2,0i 1990
Volvo V40 2,0i 1998
Chrysler Voyager 3,3i 1993
VW passat 1,9 tdi 2003
VW Cabrio 1,8i 1991
Nissan Terrano I 2,7td 1993
BMW 525 tds 1996 ROSKA
Audi 80 B4 quattro 2,0i 1994
Nissan Patrol 4,2d 1999
Nissan Patrol 2,8tdi 1999
VW syncro 1,6td 1991
Ja nyt meni huonosti
Ford KA 1,3 1998