[off topic]Ruuvataan sekin JX oikeisiin säätöihin, niin ei ole tehoton[/off topic]vville kirjoitti:Nykyinen jx tuntuu vievän samassa pätkäajossa 10l vähemmän. Toki siinä on ruma ääni ja se haisee ja tehoton Toivotaan että tuleva tdi ratkaisee tuon teho-ongelman, toki paha ääni ja haju jää
Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 744
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Jos se paneeli on siis pahvi jossa keskellä reikä lämmityslaitteelle niin molemmissa päädyissä on metalliklipsit joilla kiinnittyy penkkiin. Nykäisemällä irtoaa, paneelin eteen vois viritellä jonku tukevamman ettei taitu kulmastaan kun nykäsee.MustaPekka kirjoitti:Miten ensinnäkin se paneeli, siitä penkin alta, lähtee irti? Ruuveja en muista siinä nähneeni.. Onko se vaan jollain klipsuilla ja nyppäämällä irti? Pakko kysyä, muuten taas rikon ehjän!
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Kiitokset, juuri tätä hain..hillitty kirjoitti:Jos se paneeli on siis pahvi jossa keskellä reikä lämmityslaitteelle niin molemmissa päädyissä on metalliklipsit joilla kiinnittyy penkkiin. Nykäisemällä irtoaa, paneelin eteen vois viritellä jonku tukevamman ettei taitu kulmastaan kun nykäsee.MustaPekka kirjoitti:Miten ensinnäkin se paneeli, siitä penkin alta, lähtee irti? Ruuveja en muista siinä nähneeni.. Onko se vaan jollain klipsuilla ja nyppäämällä irti? Pakko kysyä, muuten taas rikon ehjän!
Etuvastus sieltä varmaan on kypsynyt, kun ei tohota kuin kolmosella..? Missähän se vastus siellä luuraa?
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Saattaa myös olla katkaisijassa vikaa, kosketus heikko tms. Mulla on normilämppärin vipu sellainen, kakkonen ei aina puhalla, vähän kun nylkyttelee edestakaisin, niin lähtee yleensä.
Niitä katkaisijoita on vissiin ihan helposti saatavilla.
Niitä katkaisijoita on vissiin ihan helposti saatavilla.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Katkaisija taitaa löytyy Motonetista ja muistakin varaosaliikkeistä, samaa ollut varmaan kaikissa 70-80 lukujen Volkkareissa.
Edit: Esim Hotcarsilla: 962655 10.08 Kpl Tuulettimen kytkin T-2 80>92 , OEM
Edit: Esim Hotcarsilla: 962655 10.08 Kpl Tuulettimen kytkin T-2 80>92 , OEM
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Lauantainen rallireissu meni oikein mukavasti!
Päästiin kunnolla tositoimiin, kun Lohjan pojat tulivat Starletilla mutkaan kovaa ja agressiivisesti, mutta eivät enää mutkasta pois. Starba osui pellonreunan ainoaan puuhun ja heitti antautumisen merkiksi tassut kohti taivasta. Miehissä kannettiin ensin Nipponi tienlaitaan ja Caravellellä hinattiin loput. Lopuksi Caravelle avusti kaatuneen myös kyytille, kun huollon täysturisti-Sprinter-traileri-yhdistelmä oli hieman kankea, pienen tien sivupistoon. Eli ei sotkeentunut pelkkiin tihutöihin tämä reissu!
Paluumatkalle osui yksi huoltotoimenpide, kun Sysmän Nesteellä vaihdoimme päivän aikana pimentyneen ajovalonpolttimon. Kulutusmittaukset tyrittiin epähuomiossa kahteen otteeseen, arvio olisi ehkä noin 14 litran paikkeilla. Onhan tuo vähän turhan paljon, mutta vielä siedettävä, ainakin näin porukalla ja keskipitkällä matkalla. En tiedä kuvittelenko vain, mutta taisi perjantainen moottoriöljyn vaihto tehdä hyvää. Ainakin paljon terveemmältä kone kuulostaa nyt ja tuntuisi kulkevan tosi paljon kevyemmin. Toki mitään kovin repivää, tai vahvasti vääntävää meno ei ole vieläkään!
Koko ryhmältä Caravelle sai vain pelkkää kiitosta, kerrankin tyyli ja käytännöllisyys löytyi yhdestä ja samasta autosta. Myöskään Caravellen hakureissussa mukana ollut kaveri, ei enää ollenkaan kyseenalaistanut, 1000km hakureissun järkevyyttä, itsenäisyyspäivän lumipyryssä.
Eli entistä selvempää on nyt että Caravelleä aletaan pikkuhiljaa jatkojalostamaan. Ensiksi ehkä kannattaa laittaa hetkeksi lompakko otsalle ja sitten miettiä mistä päästä olisi järkevintä aloittaa. Varmaan tuo kori pääsee ensimmäisenä toimenpiteisiin. Pahimpia lommoja voisi oikoa ja uhrata ajatusta myös sille että auto pysyisi jatkossakin ruosteettomana.
Päästiin kunnolla tositoimiin, kun Lohjan pojat tulivat Starletilla mutkaan kovaa ja agressiivisesti, mutta eivät enää mutkasta pois. Starba osui pellonreunan ainoaan puuhun ja heitti antautumisen merkiksi tassut kohti taivasta. Miehissä kannettiin ensin Nipponi tienlaitaan ja Caravellellä hinattiin loput. Lopuksi Caravelle avusti kaatuneen myös kyytille, kun huollon täysturisti-Sprinter-traileri-yhdistelmä oli hieman kankea, pienen tien sivupistoon. Eli ei sotkeentunut pelkkiin tihutöihin tämä reissu!
Paluumatkalle osui yksi huoltotoimenpide, kun Sysmän Nesteellä vaihdoimme päivän aikana pimentyneen ajovalonpolttimon. Kulutusmittaukset tyrittiin epähuomiossa kahteen otteeseen, arvio olisi ehkä noin 14 litran paikkeilla. Onhan tuo vähän turhan paljon, mutta vielä siedettävä, ainakin näin porukalla ja keskipitkällä matkalla. En tiedä kuvittelenko vain, mutta taisi perjantainen moottoriöljyn vaihto tehdä hyvää. Ainakin paljon terveemmältä kone kuulostaa nyt ja tuntuisi kulkevan tosi paljon kevyemmin. Toki mitään kovin repivää, tai vahvasti vääntävää meno ei ole vieläkään!
Koko ryhmältä Caravelle sai vain pelkkää kiitosta, kerrankin tyyli ja käytännöllisyys löytyi yhdestä ja samasta autosta. Myöskään Caravellen hakureissussa mukana ollut kaveri, ei enää ollenkaan kyseenalaistanut, 1000km hakureissun järkevyyttä, itsenäisyyspäivän lumipyryssä.
Eli entistä selvempää on nyt että Caravelleä aletaan pikkuhiljaa jatkojalostamaan. Ensiksi ehkä kannattaa laittaa hetkeksi lompakko otsalle ja sitten miettiä mistä päästä olisi järkevintä aloittaa. Varmaan tuo kori pääsee ensimmäisenä toimenpiteisiin. Pahimpia lommoja voisi oikoa ja uhrata ajatusta myös sille että auto pysyisi jatkossakin ruosteettomana.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Vinssi olisi varmaan nuissa kovaa ajohommissakin kätevä peli, saisi hallitusti vetästyä laitteet takaisin tien läheisyyteen.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Päivitelläänpäs pitkästä aikaa Hilkan kuulumisia! Niin, Hilkkahan hänestä tuli, kun ei selvinpäin, punaiselle autolle keksinyt omalaatuisempaakaan nimeä. Ristiäisten jälkeen vasta bongasin että foorumilla taisi Hilkka jo olla, mutta mahtuuhan kai näitä, kaimoja, foorumille..?
Hilkka on tällä hetkellä maalarissa, alkuperäisellä värillä vedetään kokonaan yli. Klohmujahan helmoissa ja kyljissä riitti.. Hienoa jälkeä tuttu koriseppä teki, kiitokset vielä kerran Masalle.. Ikkunatkin irroiteltiin, eikä suotta, Lappi-autosta löytyi ruostetta! Eipä sitä sitten juuri muualta löytynytkään.. Myös varaosa-auto löytyi, Hauhon korvesta, pitkään kesti omistajan selvittäminen ja puuduttaminen, mutta onneksi vihdoin pääsimme kauppoihin. "Koutsista" Hilkkaan siirtyy ainakin, orkkis sävylasit, kapupenkit ja todennäköisesti DJ-kone... Koutsi on seissyt 5-10 vuotta, mutta ihmeen pienellä herkistelyllä kone jyrähti käymään. Oikeastaan vain pieni herättely bensapumpulle, uudet rasvat koneeseen, ainetta tankkiin , akku kiinni ja avaimesta käymään!
Nyt olisi apu ja hyvät neuvot kalliit.. Oma tietotaito ei varmasti riitä tuohon koneen vaihtoon. Nimittäin jarrupalojen vaihto taitaa olla suurinpiirteiden isoin autoremontti, mitä olen eläessäni tehnyt.. En kumminkaan haluaisi tuota hommaa kokonaan ulkoistaa, mukavaa olisi itsekin alkaa opetella näitä remonttihommia. Mitähän mun nyt kannattaisi tehdä? Koutsin koneen kunnosta ei oikein ole mitään faktatietoa.. Eikä tuolla oikein koeajollekaan ihan pienellä vaivalla lähdetä. Myyjän muistin mukaan toimi hienosti, ajosta jäänyt seisomaan, mutta niinhän ne kaikki aina jää.. Ihan suht nätisti se käy..muuta mä en siitä sitten oikein ymmärräkään..188tkm autossa on mittarilukema. Nostanko koneen vaan "plug and pray"-periaatteella Hilkan perään...? Onko jotain tarkastus- remonttikohdetta , mikä ehdottomasti kannattaisi tehdä, siinä vaiheessa kun kone on pöydällä?
Jos nyt joku WBXien päälle ymmärtävä, ehtii ja pystyy auttamaan, niin olisin kovasti kiitollinen! Eikä pelkällä kiitoksella tarvitse apuun tulla, koitetaan sitten keksiä jotain sopivaa korvausta tai vastapalvelusta, menetetystä vapaa-ajasta..
Hilkka on tällä hetkellä maalarissa, alkuperäisellä värillä vedetään kokonaan yli. Klohmujahan helmoissa ja kyljissä riitti.. Hienoa jälkeä tuttu koriseppä teki, kiitokset vielä kerran Masalle.. Ikkunatkin irroiteltiin, eikä suotta, Lappi-autosta löytyi ruostetta! Eipä sitä sitten juuri muualta löytynytkään.. Myös varaosa-auto löytyi, Hauhon korvesta, pitkään kesti omistajan selvittäminen ja puuduttaminen, mutta onneksi vihdoin pääsimme kauppoihin. "Koutsista" Hilkkaan siirtyy ainakin, orkkis sävylasit, kapupenkit ja todennäköisesti DJ-kone... Koutsi on seissyt 5-10 vuotta, mutta ihmeen pienellä herkistelyllä kone jyrähti käymään. Oikeastaan vain pieni herättely bensapumpulle, uudet rasvat koneeseen, ainetta tankkiin , akku kiinni ja avaimesta käymään!
Nyt olisi apu ja hyvät neuvot kalliit.. Oma tietotaito ei varmasti riitä tuohon koneen vaihtoon. Nimittäin jarrupalojen vaihto taitaa olla suurinpiirteiden isoin autoremontti, mitä olen eläessäni tehnyt.. En kumminkaan haluaisi tuota hommaa kokonaan ulkoistaa, mukavaa olisi itsekin alkaa opetella näitä remonttihommia. Mitähän mun nyt kannattaisi tehdä? Koutsin koneen kunnosta ei oikein ole mitään faktatietoa.. Eikä tuolla oikein koeajollekaan ihan pienellä vaivalla lähdetä. Myyjän muistin mukaan toimi hienosti, ajosta jäänyt seisomaan, mutta niinhän ne kaikki aina jää.. Ihan suht nätisti se käy..muuta mä en siitä sitten oikein ymmärräkään..188tkm autossa on mittarilukema. Nostanko koneen vaan "plug and pray"-periaatteella Hilkan perään...? Onko jotain tarkastus- remonttikohdetta , mikä ehdottomasti kannattaisi tehdä, siinä vaiheessa kun kone on pöydällä?
Jos nyt joku WBXien päälle ymmärtävä, ehtii ja pystyy auttamaan, niin olisin kovasti kiitollinen! Eikä pelkällä kiitoksella tarvitse apuun tulla, koitetaan sitten keksiä jotain sopivaa korvausta tai vastapalvelusta, menetetystä vapaa-ajasta..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Katso nuo pari Wasserin remontointi-projektia ja puntaroi sitten haluatko aukoa ennakkohuollon nimissä konetta.
Ehdotan itse pesemään koneen ja tarkastamaan öljyvuodot ennen luovuttajasta nyppäämistä. Sitten tarvittavat stefat ja tiipat vaihtoon ja parhaat käsissä olevat apulaitteet kiinni, remmit ja termari vaihtoon, kaikki litkut uusiksi, tulpat. Sähköliittimet käyt läpi ja elektroniikkaspraylla vuoraat, tsekkaat kytkimen, uusit alipaineletkuja ja pari klemmaria ja eikun plug & pray.
Sitten kun saat setin toimimaan, ajelet vuoden pari ja mietit seuraavaa siirtoa... Itse koneen pudotus ja laitto on niin pieni työ että ei sen takia paljon kannata aikaa tuhlata miettiessä. Tämän koeajon aikana saat jonkin osan, laturin hiilet ja tiivisteen tai kaks vaihtaa ja vähän säädellä eestaas, siinä ne ajatukset kirkastuu.
Oikein hienosti on helmaa oiottu, ei ole Masa mikään turha jätkä!
Disclaimer: En ymmärrä WBXien päälle...
Ehdotan itse pesemään koneen ja tarkastamaan öljyvuodot ennen luovuttajasta nyppäämistä. Sitten tarvittavat stefat ja tiipat vaihtoon ja parhaat käsissä olevat apulaitteet kiinni, remmit ja termari vaihtoon, kaikki litkut uusiksi, tulpat. Sähköliittimet käyt läpi ja elektroniikkaspraylla vuoraat, tsekkaat kytkimen, uusit alipaineletkuja ja pari klemmaria ja eikun plug & pray.
Sitten kun saat setin toimimaan, ajelet vuoden pari ja mietit seuraavaa siirtoa... Itse koneen pudotus ja laitto on niin pieni työ että ei sen takia paljon kannata aikaa tuhlata miettiessä. Tämän koeajon aikana saat jonkin osan, laturin hiilet ja tiivisteen tai kaks vaihtaa ja vähän säädellä eestaas, siinä ne ajatukset kirkastuu.
Oikein hienosti on helmaa oiottu, ei ole Masa mikään turha jätkä!
Disclaimer: En ymmärrä WBXien päälle...
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 744
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Melkein ajamalla lähtisin kokeilemaan ja testaamaan koneen kuntoa. Hyvin onnistuu koneenvaihto kokemattomaltakin jos Hilkassa on jo digijetin johtosarjakin valmiina. Ponnistella siinä miten jäähdytys pelaa, nostaako lämpöjä ja pitääkö öljyä lisäillä. Tarkempi syynääminen kun vaatii vähintään kansien irrotuksen ja siinä on sitten jo samalla vaivalla tehtävissä yhtä ja toista. Ja tölkki viettää sitten pitemmän ajanjakson pukeilla tallissa
Vesipumpun voisi ennakoivana toimenpiteenä vaihtaa jos ei huoltohistoriasta ole paljon tietoa. Riippuen millaislla nestellä on seisotettu mutta moottorin sisuksista jos saat kaiken ruosteensekaisen jäähdytysnesteen ulos, vaikka kansien tyhjennysproput voi ollakin tiukassa. Termostaatin jalka pitää siirtää coachin pataan, kun 2wd ja 4wd letkut on hieman erilaiset ja menee eri reittejä. Siinä sen termarin sitten vaihtaa samalla. Kytkin menee vähällä vaivalla ja rahalla (saksasta reilun satasen sarja).
Vesipumpun voisi ennakoivana toimenpiteenä vaihtaa jos ei huoltohistoriasta ole paljon tietoa. Riippuen millaislla nestellä on seisotettu mutta moottorin sisuksista jos saat kaiken ruosteensekaisen jäähdytysnesteen ulos, vaikka kansien tyhjennysproput voi ollakin tiukassa. Termostaatin jalka pitää siirtää coachin pataan, kun 2wd ja 4wd letkut on hieman erilaiset ja menee eri reittejä. Siinä sen termarin sitten vaihtaa samalla. Kytkin menee vähällä vaivalla ja rahalla (saksasta reilun satasen sarja).
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Ookkei...kiitokset näistä! Kyllä sitä "plug and pray"-suunnitelmalla varmaan sitten hommaan lähdetään. Ei tässä hirveästi ole halua lähteä ylihuoltamaan tuota pannua, kun tämä DJ voi olla ihan vaan väliaskel, suuremmassa suunnitelmassa.. Mutta kun tässä nyt vielä odotellaan perintöä, tmv, huomattavaa piristystä kassavirtaan, suuret suunnitelmat saavat toistaiseksi odottaa..
Tässä nyt ei korkealta putoa, menee homma miten vaan. Hilkka on tosiaan alunperin DJ ja kaikki(?) DJ:n piuhat,boxit ja liittimet ovat edelleen paikallaan. Olisin tuon Koutsin ostanut jokatapauksessa, tämä mahdollisesti toimiva moottori on sitten ihan vaan kaupanpäällisiä..
Juuri kävin Hilkkaa tervehtimässä maalarissa... Herrasväet, miten tarkkaa työtä pojat tuntuvat tekevän.. Tosta taitaa tulla niin hieno, että tarvii hommata toinen peli offailuun...Hmmmmmm..!
Tässä nyt ei korkealta putoa, menee homma miten vaan. Hilkka on tosiaan alunperin DJ ja kaikki(?) DJ:n piuhat,boxit ja liittimet ovat edelleen paikallaan. Olisin tuon Koutsin ostanut jokatapauksessa, tämä mahdollisesti toimiva moottori on sitten ihan vaan kaupanpäällisiä..
Juuri kävin Hilkkaa tervehtimässä maalarissa... Herrasväet, miten tarkkaa työtä pojat tuntuvat tekevän.. Tosta taitaa tulla niin hieno, että tarvii hommata toinen peli offailuun...Hmmmmmm..!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Niin siinä tuppaa käymäänMustaPekka kirjoitti:Juuri kävin Hilkkaa tervehtimässä maalarissa... Herrasväet, miten tarkkaa työtä pojat tuntuvat tekevän.. Tosta taitaa tulla niin hieno, että tarvii hommata toinen peli offailuun...Hmmmmmm..!
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Punaista jouluksi! Nysse on värissä... Hattu päästä, upeeta jälkee on pojat tehny!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Kylläpä näyttää upealta!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Täytyy ihan kysyä omaksi opiksi ja erittäin suuresta mielenkiinnosta, että nyppikö "masa" liukuvasaralla tuon helman oikoseen, vai käytettiinkö Kemppiä?. Erittäin hienoa jälkeä, hattu kourassa amatööri täällä ihastelee....
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Nyt ei jaksa kirjoittaa enempiä, ylimääräinen enerkija on jäänyt tonne talliin. Mutta pannaan nyt pari teaser-kuvaa rojektin edistymisestä. Kopasta puuttuu enää oikeastaan pyyhkijänvarret, peilit, puskurit.. Kojelauta on taas nipussa, uusi lämppärin puhallin sujahti sen sisuksiin. Bisnettiluokan sohva heilahti taakse..turvavöiden kanssa vielä pikku ihmettelyä.. Yms...yms...pientä!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Niin ja hei.....mistä mä saisin, suht nopealla toimituksella, Syncro/4WD-tarrat..? Lahtarilta...?
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Olikos Nasunpajalla niitä valikoimissa?
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 25
- Liittynyt: 11.01.2015 23:27
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Tunnin suunnittelu vastaa monesti viikon työtä,mutta olisikohan tätäkin rojektia suunniteltu jo tarpeeksi? Aikaa on vierähtänyt ja välissä ollut ne kuuluisat ”pari muuttujaa”, mutta ei mennä nyt niihin. Välissä olin jo kovasti dieselkoneen kannalla, mutta nyt taas pikkuhiljaa palannut ajatukseen DJ-kone... Eli jos kuitenkin menisi ali siitä, missä aita on korkein..? Autohan on alunperin digijet, joten homma olisi periaatteessa plug&play..
Mutta mistä hyvä, luotettava, mielellään valmiiksi läpikäyty, ehkä jopa pikkuisen piristetty DJ-kone? Saa vinkata jos on tiedossa valmista konetta, tai hyvää aihioita...tai tekijää moiselle koneelle.. Tai jotain muuta, aihetta sivuavaa ajatusta. Saatanpa naputella samantien ostoilmoituksenkin..
Mutta mistä hyvä, luotettava, mielellään valmiiksi läpikäyty, ehkä jopa pikkuisen piristetty DJ-kone? Saa vinkata jos on tiedossa valmista konetta, tai hyvää aihioita...tai tekijää moiselle koneelle.. Tai jotain muuta, aihetta sivuavaa ajatusta. Saatanpa naputella samantien ostoilmoituksenkin..
Re: Ford-miehen eka Volkkari -Caravelle Syncro 1.9wbx bussi
Kuulostaa rahamiehen koneelle!
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!