1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
- leppajukka
- AktiVWisti
- Viestit: 185
- Liittynyt: 15.11.2012 01:59
- Paikkakunta: Heinävesi
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Taskuparkkeerausharjoitus
Onneksi ei ollut syvempää ojaa eikä kuution siirtolohkareita alla, jälki olisi ollut toisenlaista.
Onneksi ei ollut syvempää ojaa eikä kuution siirtolohkareita alla, jälki olisi ollut toisenlaista.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Juuh, niin se kuuleman mukaan meni.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Vinssiä vaan keulille niin pääsee moisesta pikku kuopasta jatkamaan matkaa
< 15kWh/100km
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7680
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Nelivedon luisu oikastaan koripajalla...
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Reiskasta tuli tänään "pieru"-Reiska ja käyttövoimana on 98 oktaanisen lisäksi Biokaasu.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
kerropas sitten kun oot jokunen km ajanut mitä kulutus yms on. mihin on muuten tankki laitettu?tatu kirjoitti:Reiskasta tuli tänään "pieru"-Reiska ja käyttövoimana on 98 oktaanisen lisäksi Biokaasu.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Kerrohan tosiaan kokemuksia, varmasti monia bensalla ajelijoita tuo swappi kiinnostaa.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Salami vois terrassa miten tää menikään verotuksen osalta. Paljon tuli rankkua ja mihin meni kaasu tankki?
Laitan vielä samaa threadiin vaikkei tänne kuulu, mutta ausseissa tuntui olevan suosittua myös diesel maastureihin laittaa kaasu kamat. Ko. pakkaus toimi lähinnä lisätehona kun vaadittiin maasto möyrinnässä voimaa...
Laitan vielä samaa threadiin vaikkei tänne kuulu, mutta ausseissa tuntui olevan suosittua myös diesel maastureihin laittaa kaasu kamat. Ko. pakkaus toimi lähinnä lisätehona kun vaadittiin maasto möyrinnässä voimaa...
Home is where you park it.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Wagenhausissa pullo asentui vallan nätisti takimmaisen penkin alle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
näkymä konehuoneeseen
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Reiskan kaasutus vaikuttaa muutaman säätökierroksen jälkeen nyt oikeinkin hyvältä. Aivan hieman rikkaampi saisi olla vielä matalilla kierroksilla, mutta varsin "liukkaastihan" tuo kulkee.
Kun ajelee hipisti biokaasulla, ajolle kertyy hintaa kaupunkioloissa n12-13 euroa 100 km, ja vähän vähemmän maantiellä. Tossa viimeisessä on kyllä vielä aika reilusti revittelyajoa, joka kuluttanee paljon. Tänään Reiska lähtee länsinaapurin retkelle kuljettamaan lommopersposkia Vätternin ympäripyöräilyyn.
Kun ajelee hipisti biokaasulla, ajolle kertyy hintaa kaupunkioloissa n12-13 euroa 100 km, ja vähän vähemmän maantiellä. Tossa viimeisessä on kyllä vielä aika reilusti revittelyajoa, joka kuluttanee paljon. Tänään Reiska lähtee länsinaapurin retkelle kuljettamaan lommopersposkia Vätternin ympäripyöräilyyn.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Siellähän taitaa sitten olla isokin foorumiedustus, Sepi on värvätty samaan hommaan
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Tölkkeilyssä ja pyöräilyssä lienee jotakin yllättävästi samanlaista
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Paisari halki ja Motalasta ruotsista pitäis päästä eteenpäin sunnuntaina... tietääkö joku jonkun joka voisi jeesata... Tatu +358415220555
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Kyselyä laitettu yhteen Facebookin VW bussien jelppiryhmään. Koitetaan kysellä muitakin tuttuja.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Kiitokset vielä Hanttapulille. Paisari saatiin vaihdettua leirintäalueella ja ruotsinseikkailu saatiin jatkumaan.
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Eipä kestä! Mahtava homma, että asia järjestyi
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Massa / painoasiassa olen pohtinut, kun ajoin Reiskan 5 aikuisen ja 3 lapsen + matkatavaroiden kanssa vaakaan, joka näytti 2700kg... Onko syytä huoleen, ja mitähän katsastuskonttorissa asiasta ajatellaan, että tuleeko kaasureiskasta vain 7-paikkainen tai pahimmillaan 6 paikkainen?
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Ei kai siitä. Onhan autot kautta aikojen olleet painoineen sellaisia, että käytännössä täydellä ihmismäärällä ei saisi olla matkatavaroita lainkaan mukana, ettei mene yli kokonaismassasta.
Toki ei sitä varmaan ainakaan kannata konttorilla mainostaa...
Toki ei sitä varmaan ainakaan kannata konttorilla mainostaa...
Re: 1989 Caravelle 2.1 GL Syncro "Reiska"
Niin kauan kun on MHA, niin ei varmaan ketään kiinnosta.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!