Tätä pitää hiukan sulatella, josko saisin neuvoteltua tähän sopuratkaisun . Jokatapauksessa tuli aloitettua Reiskan myyntikuntoon laittaminen.TT| kirjoitti:Out of sight out of mind, piiloon vaanvville kirjoitti:Hyvä idea, mutta ehdin jo vaimolle vähän lupailla että meillä ei ole ensivuonna kolmea tölkkiä, vaan pelkästään kaksiATsnok kirjoitti:Reiska talteen kasvamaan korkoa, viiden vuoden päästä harmittaa jos olet sen nyt myynyt, kun muut nettoavat silloin orggis 14" GL Syncroistaan yli 10 K€
Homma sisältää astinlautojen pikkureikien hitsauksen ( ensimmäinen hitsaus autoon sitten vuoden 1989 ) ja viskon huollon. Tämän jälkeen tuore leima ja sitten en enää maltakaan luopua autosta .
Molemmissa syncroissa on jäykät viskot (reiskassa jäykkä, mutta toisessa todella jäykkä), joten aloitin viskotalkoot irrottamalla reiskan etuperän. Ajatus oli että reiskan huollettu visko menee hetimiten käyttösyncroon, jotta sen seisokki olisi mahdollisimman lyhyt.
Voihan vetonivel , reiskaan on vaihdettu noin vuoden aikana 7 vetoniveltä ja etuperää irrottaessani huomasin että molemmat uudehkot nivelen suojakumit olivat rikki. Joten niveljumppa jatkuu. Mistähän löytäisi laadukkaat suojakumit joita ei tarvitsisi joka vuosi vaihtaa?