Tänään edisty projekti viimein konkreettisesti. Seatti oli purkamisen aikana jumittanu jarrunsa, ilmeisesti ei olisi halunnut poistua enää ulos! Redi onneksi sattui paikalle auttamaan niin pyöriteltiin kahden tunkin varassa auto hallin ovelle
Pihan tyhjennyttyä vedin sitten seatin nahkoineen Hansulla pihalle riviin, Ahti toimi seatissa kuskina. Just kun olin ottamassa kuvaa, niin kännykkä buuttasi, kodak-moment jäi ikuistamatta.
Hansun sisälle saaminen olikin sitten pikkusen isompi savotta, T3 syncro onkin hieman leveämpi kuin Toledo
Piti siirtää molempia viereisiä autoja että sain sen pyöriteltyä paikalleen, mutta siellä se nyt lepää. Heti Jatilan safarin jälkeen pesin auton painepesurilla, ja kurkkasin ennen halliin ajoa alustaa. Pesin sitten vielä kertaalleen alustan huolella, kuten myös moottorin. Kun irrotin pohjapanssarin niin edelleen silmät korvat täynnä hiekkaa!! Panssarin päällä oli sentin kerros tiukkaa hiekkaa, 2 keppiä ja yksi käpy
Liukuoven keskuslukitusta varten on siis olemassa jo T4 malliset siirtotapit, että moottori itse oven lukon liikutteluun tarvitsee enää. Tuossa purkamassani sarjassa näyttää etuovet ohjaavan keskusyksikköä sähköisesti, joten luulisi sähköisellekin moottorille ohjaus onnistuvan.