DSC_0165~2.jpg
Työn alla talven tuleva käyttis.caravelle -90
caravelle -90
Työn alla talven tuleva käyttis.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Elimen luovuttaja. Täytyy tuota AAZia tutkia ja laittaa talven aikana vaihtovalmiuteen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Vaikuttaa varsin asialliselle projektille! Minkälaisia suunnitelmia sisustan osalle?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: caravelle -90
Sisusta on varsin siistissä kunnossa. Kävin mielessä jos ovipahvit ja kojelaudan päällystäis jollain keinonahkalla.. takatilaan edellinen omistaja oli väkertäny vanerista tason joka toimis kyllä hyvin nukkumatilana. On kyllä hieman ruma..
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Mitä arvelette vaikuttaako paljon ajettavuuteen ja huomaakohan katsuri. Kun oli noi syncron takajouset poikki, niin vaihdoin takavetosen jouset ja iskarit sinne. No tietysti keula jäi korkeammalle niin pätkäsin etujousista puoltoista kierrosta että sain auton vaateriin
Ei kärsiny vielä ostaa jousia ja iskareita..
Ei kärsiny vielä ostaa jousia ja iskareita..
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: caravelle -90
Foorumilla oli hiljattain takajouset myynnissä, 40e / pari jos oikein muistan
Re: caravelle -90
ainakin etujouset löytyy
http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... =11&t=1629
http://www.tolkkifoorumi.com/phpBB3/vie ... =11&t=1629
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: caravelle -90
Taidan kokeilla talven ajella noin madalletulla syncrolla korotus kuumottaa kyllä kovasti
Järkevä muutoskatastaa sitten vasta kun oon hankkinu korotussarjan, uudet jouset ja iskarit, maastorenkaat ja vaihtanu koneen..
Kaikkeen ei oo kerralla varaa
Järkevä muutoskatastaa sitten vasta kun oon hankkinu korotussarjan, uudet jouset ja iskarit, maastorenkaat ja vaihtanu koneen..
Kaikkeen ei oo kerralla varaa
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Pää aivan märkänä. Tuli siinä mersun vanteitakin mallattua paikoilleen.
Vielä viimenen rutistus. Sikaliimat saumoihin ja vähän hiomista, niin huomenna voikin suihkia mustan värin pintaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
sain pintamaalin vetästyä, mutta ei meinannu oikeen peittää. Pohjamaali paistaa alta. Huomenna haen maalia lisää ja suihkin loppuun. Aika appelsiini pinnasta tuli, mutta onpahan nyt jotain..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Takavalot ruuvattu paikoilleen, ja uudemman mallin defaliitäntä sai paikan peräpellistä. Paljon sirompi kun se vanha mokkula
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Noniin, viikko tullut lomaa jo tuhlattua löhöilyyn. Oli siis pakko ruoskia itteni talliin.
Siellä oli löpösuodatin päästänyt oikeen kunnon lammikon lattialle
Eikun kuplan nokka kohti halpahallia eli motonettiä. Sieltä suodattimet letkut öljyt ja tehostimen nesteet.
Koko päivähän siinä meni letkuja vaihtaessa. Hikeä valui tallin lattialle yhtä paljon kun löpöä hyvin tarkeni.
Tulee vielä kiire toisen kyljen maalaamisen kanssa. Vielä kun tahtoo puista työtää kaikkee murua, niin miten mahtaa onnistua..
Siellä oli löpösuodatin päästänyt oikeen kunnon lammikon lattialle
Eikun kuplan nokka kohti halpahallia eli motonettiä. Sieltä suodattimet letkut öljyt ja tehostimen nesteet.
Koko päivähän siinä meni letkuja vaihtaessa. Hikeä valui tallin lattialle yhtä paljon kun löpöä hyvin tarkeni.
Tulee vielä kiire toisen kyljen maalaamisen kanssa. Vielä kun tahtoo puista työtää kaikkee murua, niin miten mahtaa onnistua..
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Paluuputken juurelta, eli tankimittarin lätkästä vuoti löpöä. Kokeilen tuota putkee tinata jos se hetken kestäis. On kyllä niin haperon näkönen että ei taida kauaa kestää.
Jos jollain ois parempikuntosta ylimääräsenä niin saa tarjota.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
ehkä tuo kestää taas muutaman hetken.. Tuntuu että tinatessa sais olla pari lisä kättä apuna. Nyt maalia ja äkkiä kasaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Tämän päivän mysteeri olikin virtalukon pohja ei avainta kääntäessä tapahtunu mitään.
Syy on nyt selvillä ja huomenna ostan uuden.
Polttoainejärjestelmä pelaa taas! Onneks alko vuotaa nyt, eikä sitten pakkasilla.
Tänään tajusin että mitä mää tän kanssa enää hieron, kun voin tällä viikolla jo kokeilla leimalle. Pikku reiän hitsaan, tehostimen hihna kireelle ja kuskin ovi paikalleen. Tuli myös laitettua keskimmäinen nuppi jo valmiiks paikalleen :p syksyn aikana pitäis koupleri saapua.
Nupin löysin t4 portterista, ja kävi ihan suoraan paikalleen.
Syy on nyt selvillä ja huomenna ostan uuden.
Polttoainejärjestelmä pelaa taas! Onneks alko vuotaa nyt, eikä sitten pakkasilla.
Tänään tajusin että mitä mää tän kanssa enää hieron, kun voin tällä viikolla jo kokeilla leimalle. Pikku reiän hitsaan, tehostimen hihna kireelle ja kuskin ovi paikalleen. Tuli myös laitettua keskimmäinen nuppi jo valmiiks paikalleen :p syksyn aikana pitäis koupleri saapua.
Nupin löysin t4 portterista, ja kävi ihan suoraan paikalleen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Leimahan sieltä tuli.
Seuraavana listalla ois lisävalojen hankinta ja asennus.
Seuraavana listalla ois lisävalojen hankinta ja asennus.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä
Re: caravelle -90
Hyvä homma että leima irtosi, ja couplerin esiasennuskin näyttää hyvälle Kummasti tuo motivaatiota, kun pääsee ajelemaan.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: caravelle -90
Kolme päivää ajoa takana, ja auto pelaa ihan kivasti. Kuskin puolen rummusta kuuluu kurvissa kihnutusta mutta vaimenee jarruttaessa. Täytyy tuo vielä ottaa auki, kun ei jaksa mokomaa kuunnella. Etuperäkin taitaa hakea vielä paikkaansa, kun tyhjäkäynnillä kori tärrää aika mahtavasti. Mitä tuohon vaihteensiirtoon tulee, niin korjauspalikat laitettava tänään tilaukseen. On niin mahoton tunnustella vaihteet päälle.
Eilen valutin laatikosta öljyt pihalle siinä toivossa jos uudet öljyt vähentäis kolmosen rusahtelua. Mukava piikkisika olikin pohjaropussa, mutta ei onneks isompia paloja tullu ulos. Nyt ei oo kun kerran naukassu vaihtaessa. En usko että vaihdevivustoo ronklaamalla paranee mihinkään
Eilen valutin laatikosta öljyt pihalle siinä toivossa jos uudet öljyt vähentäis kolmosen rusahtelua. Mukava piikkisika olikin pohjaropussa, mutta ei onneks isompia paloja tullu ulos. Nyt ei oo kun kerran naukassu vaihtaessa. En usko että vaihdevivustoo ronklaamalla paranee mihinkään
Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitikkaa ja pösöä