Doppelkabine aus Schweden (Wood Edition)
Re: Doppelkabine aus Schweden
En laittanut mitään. Jos alkaa vetelemään, niin voi jälkeenpäin vaikka lisätä sisäpuolelle.
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2613
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: Doppelkabine aus Schweden
Hieno on!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Re: Doppelkabine aus Schweden
On kyllä nätti, mistä saranat ja lukot lavaan?
Re: Doppelkabine aus Schweden
Verot 627,41 ja verrokkina 2kpl tölkkejä nettiautosta.Eicca_ kirjoitti:Mitäs tähän oli verot? Tuotiin pari lähes vastaavaa suomeen (Vildurin Magnum ja Dmn:lle mennyt) niin niissä oli verot vajaa 600€ koska verrokki autona käytettiin loogisesti T4 2,5 bensa automaatti dokaa
Re: Doppelkabine aus Schweden
Hyi helvetti, nousee vaan verojen määrä.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7679
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Doppelkabine aus Schweden
Mihinkähän Tölkkeihin ovat verranneet, kalleimpiin myynnissä olleisiin syncroihin?
Re: Doppelkabine aus Schweden
Mjoo, toisaalta niin nousee tölkkien hinnatkin ja rekisteröidään siis henkilöautoksi.
Re: Doppelkabine aus Schweden
Mihin sitä oikeasti oli verrattu?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Doppelkabine aus Schweden
Arvonmääritys:
Transporter 1.6 PICK UP - vm88 - 212tkm - 2600 eur
Transporter 1.6 PICK UP - vm90 - 225tkm - 1300 eur
Yleinen pyyntihinta 1957 euroa
yleinen vähittäismyyntiarvo 1369,90
Autoveroprosentti 45.80%
Autovero 627,41 EUR
Transporter 1.6 PICK UP - vm88 - 212tkm - 2600 eur
Transporter 1.6 PICK UP - vm90 - 225tkm - 1300 eur
Yleinen pyyntihinta 1957 euroa
yleinen vähittäismyyntiarvo 1369,90
Autoveroprosentti 45.80%
Autovero 627,41 EUR
Re: Doppelkabine aus Schweden
Tuohon päätökseen voi laittaa sitten oikaisupyynnön heti Tullille, kunhan KHO;n pätös verotuksen väärästä menettelystä tulee tämän vuoden aikana. Koskee siis sitä, ettei käytettynä tuotua voi verottaa isommalla prosentilla kuin mitä uutta on aikoinaan verotettu.
Hieno laitos!
Hieno laitos!
Re: Doppelkabine aus Schweden
Mitä helvettiä nyt sitten ovat verraneet jo diesel malleihin ja manuaaleihin... MIT.VIT!! tosin isompi vero silti. Tosiaan ne dokat mitä tuotiin niin ekaa verrattiin 2,5bensa automaatti t4 dokaan joidenka hinnat alkoi jostain 4500€ kun niitä nyt ei edes ollut montaa myynnissä. SIlloin olis ollut tölkki dokia dieseli ja manuaali bensa koneilla keskihinta jossain 1300€ nurkilla. Voi helvetti mikä arpapelilaitos toi tulli oikein on.... Tölkkimika toi saksasta peugeot 306 cabrioletin 2,0 niin sitä verrattiin reunault megane coupe 2,0 (wtf ei ole edes samaa konsernia?) varmaan sen takia että kaikki muut avot oli suomessa 1,6 koneella niin nettiauto on tyrkännyt rellun ehdokkaaksi... Hieman kans ihmetytti se tullin arvonnan tulos
Re: Doppelkabine aus Schweden
Ja silloin ei tainnut olla tota CO2/kokonaispainon mukaista verotusta kun sulla doppelit tuli maahan?
< 15kWh/100km
Re: Doppelkabine aus Schweden
Niin tosiaan, ei varmaan muuten ollut..
Re: Doppelkabine aus Schweden (Wood Edition)
Ootkos miettiny 5h sisustaa eli väliseinä pois ja 2x erillisistuimet eteen. Oli tuollainen setuppi vuoden verran (perhe)käytössä ja oli kyllä todella kätevä.
< 15kWh/100km
Re: Doppelkabine aus Schweden (Wood Edition)
Totta puhuakseni en. Mikä se etu läpijuostavassa on verrattaessa tähän?
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7679
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Doppelkabine aus Schweden (Wood Edition)
Liikkuminen etu- ja takapenkkien väillä mahdollista, mukavampi penkki apukuskille.
Liukuovellisessa autossa liikkuminen autoon ja sieltä pois helpompaa ahtaissa paikoissa, kun ei tarvitse tilaa etuovien avaamiselle.
Liukuovellisessa autossa liikkuminen autoon ja sieltä pois helpompaa ahtaissa paikoissa, kun ei tarvitse tilaa etuovien avaamiselle.
Re: Doppelkabine aus Schweden (Wood Edition)
Ainakin lasten ja turvaistuiten kanssa oli näppärää kun koko köörin sai sisään sivuovesta ja tarvittaessa köytettyä paikoilleen jonka jälkeen oli helppo siirtyä omalle paikalleen.
Myös parkkiksilla oli joskus helpompaa tulla tuolta sikaosaston oven kautta ulos kun ei tarvi varoa viereisiä autoja.
Myös parkkiksilla oli joskus helpompaa tulla tuolta sikaosaston oven kautta ulos kun ei tarvi varoa viereisiä autoja.
< 15kWh/100km