Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Niin siis tuossahan on nyt aika hyvä tuo vaihteensiirto, tosiaan vaan pykälät vähän liikaa vasemmalla. Kepistä oli aiemmin pallo risa, joten keppi liikkui vapaasti melkein sentin sivuttain. Pitää varmaan koittaa säätää siitä keskinivelestä vielä. Öljyvuodon taisin saada kuriin, oli jostain syystä löysällä niin tulo kun paluukin turbolle. Huonompi homma on että pakosarjan pultit oli löystyneet, ja kun kiristin niin eipä kiristynyt enää. Taitaa olla parista kohtaa kierteet menneet. No saa turista sen mitä turisee tämän pari viikkoa, katsotaan safarin jälkeen miten edetään.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Uudet pinnapultit vois korjaa onkelman.......
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Minulla kurkkasi GTI Golopallosta aikanaan melkein kaikki pakosarjan pulttien kierteet, kiitos tee-se-itse peltipakosarjan jossa oli jännityksiä vähän joka suuntaan. Noheva kaveri korjasi siitä repeämät, kuumensi ja jäähdytteli. Helicoilit kierteisiin ja alkoi pysyä paikallaan.
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
No nyt on vaihteet säädetty ja pakkilukon takaa löytyy enää pakki ja G. Kiitos Hegelle säädöstä, kytkin-jonkun-jutun vaihdosta ja hyvistä vinkeistä
Pitää se vaihdekeppi vielä purkaa ja hioo lisää turhaa pois palleron reunoista, jotta saa loputkin väljyydet pois ja pakkilukkoon napakkuutta. Mut senhän ehtii. Muutenkin pitää nyt kuulostella loppuuko kytkinnesteen valuminen jalkoihin, vai pitääkö etsiä uusia vikoja.
Nyt blondikin voi lähtee autollaan töihin, aamuruuhkaan vislailemaan turbon voimalla
Pitää se vaihdekeppi vielä purkaa ja hioo lisää turhaa pois palleron reunoista, jotta saa loputkin väljyydet pois ja pakkilukkoon napakkuutta. Mut senhän ehtii. Muutenkin pitää nyt kuulostella loppuuko kytkinnesteen valuminen jalkoihin, vai pitääkö etsiä uusia vikoja.
Nyt blondikin voi lähtee autollaan töihin, aamuruuhkaan vislailemaan turbon voimalla
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Nyt vaan kovaa ajoa niin tulee hyvä.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Pakko oli lähtee ajelemaan heti kun sai kuskin jalkatilan pestyä jarrunesteistä
Vaikuttaa ainakin vielä siltä että sitä ei valu lisää, mutta seurataan tilannetta. Samalla vauhdilla tuli Tuittu ja Sepi pestyä ulkoakin.
Fiiii....
Vaikuttaa ainakin vielä siltä että sitä ei valu lisää, mutta seurataan tilannetta. Samalla vauhdilla tuli Tuittu ja Sepi pestyä ulkoakin.
Fiiii....
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Tuitsi parkkihalleilee ja toimii työmatka-autona
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Tästä alkaa olla pahimmat normikäyttöä estävät viat korjattuna ja liikkuu jo nätisti. Vikalista olisi vielä:
- Lukkojen herkistely
- Ajovalon kiinnitys
- Pakkivalot ei pala (tämän takia ihmiset ei panikoineet liikennevaloissa, kun R sujahti ykkösen sijaan)
- lämmityslaitteen säätö ei liiku vivusta kylmälle, vaijerissa vika.
- Takatukivarren ehjääminen
- Takaturvavyön vaihto (koira tms syönyt)
- Lukkojen herkistely
- Ajovalon kiinnitys
- Pakkivalot ei pala (tämän takia ihmiset ei panikoineet liikennevaloissa, kun R sujahti ykkösen sijaan)
- lämmityslaitteen säätö ei liiku vivusta kylmälle, vaijerissa vika.
- Takatukivarren ehjääminen
- Takaturvavyön vaihto (koira tms syönyt)
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Ei lämmin luita riko mut oikeesti on aika lämmin tuollainen pikkumusta tällä paisteellaTT| kirjoitti: - lämmityslaitteen säätö ei liiku vivusta kylmälle, vaijerissa vika.
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Vaijeri vääntynyt varmaan joo, itsellä oli sama. Vääntynyt kojelaudan päästä mutkalle, oikasin pihdeillä ja testasin aina välissä että mikä on sellainen hienosäätö-kulma että kääntäessä vipua ei tee vääntövoimaa vaijerille. Vaijerin rasvaus juoksevalla CRC:llä ja on palvellut taas siitä lähtien.
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Hyvinhän se mahtuu parkkihalliin Mulla olis kans toi vaijerin fiksaaminen edessä, mut koitan keksii aina jotain "parempaa" tekemistä autolle.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Mitä, voiko vaijerit mennä jumiin? T: Nimimerkki melkein Syncronsa polttanut
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Pirunmoisen rengasgooglauksen ja pähkäilyn jälkeen päädyttiin samaan 245/75-16 kokoon kun Hansussakin, sopiva vähän käytetty setti BFG MT KM2 löytyi mesen 7x16 ET33 peltivanteineen. Ja taikuri itsekin yllättyi kuinka hyvin nuo sopi alle Vielä ei ole tosin ajettu metriäkään Tiukin paikka on takatukivarren kohdalla, mutta siinä on vielä aika paksusti materiaalia, joten voi vähän hioo jos alkaa ahdistamaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Noin 5m koeajo suoritettu ja takana apparin puoli hipasee tukivarteen, edessä ihmeen paljon tilaa. Tosin suuria joustoja ei kokeiltu, kun koirakaan ei jääny alle. Jos tuolla uskaltais tallille ajella huomenna.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Lauantain väri on pinkki
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7675
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Syncro tekstit pinkillä helmoihin ja keulaan
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Yks tykkää
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Juu syncrotekstit ehdottomasti pinkillä ja sitten tuo maskin kehys mikä on normaalisti hopea.
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Mikäs toi väri koodi oli?