Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Vastaa Viestiin
Avatar
Krisse
tölkkirinsessa
Viestit: 302
Liittynyt: 16.04.2012 19:35

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla :?: :?:
Avatar
SyncroVWaari
JäynäVWaari
Viestit: 1696
Liittynyt: 05.03.2012 19:52
Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja SyncroVWaari »

Mulla oli samoja oireita Profin kanssa, lämmityslaitteen sääd."hana" päästää läpi ja kesällä voi olla aikas kuuma, jos ei kattoikkuna ja sivuikkunat ole auki ;) nyt ratinvaihto edessä, niin voi samalla vaihtaa sen ja desinfioida lämppärin kenno ja kanavat, kun tulee karmea haju sieltä. Liekö rotta kuollut sinne...
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja TT| »

Eicca_ kirjoitti:Mikäs toi väri koodi oli? ;)
Bilteman Harrastajanmaali, ei mitään havaintoa koodeista :D

Se on huomenna käytävä motonetistä sitten lämppärinhana :evil:
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Mitä enemmän Tuiren kuvia katselee, niin tekee mieli ottaa tela käteen ja maalata oma valkoinen mattamustaksi...
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja TT| »

TT| kirjoitti: Se on huomenna käytävä motonetistä sitten lämppärinhana :evil:
No ei tullu katottua varastosaldoja, Tampereella ja Turuus oli hyllyssä. Saa nähdä millon tulee tänne syrjäiseen kyläpahaseen. Jos laittaisi siihen asti vaan uudenveroisen käytetyn.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Pitäisi omastakin katsoa, kun tuntuu että melkein kylmään päähän siirrettävä vipu ennen kuin loppuu lämpimän puhallus, mutta onneksi juhannukseen on enää vajaa pari viikkoa ja sitten alkaakin talven (Syncrokelien) odotus :)
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Jännityksellä odotan mitä viime yönä on tapahtunut... Jotain vaaleepunaista ilmeisesti taas ja visco sanakin lausuttu??? :roll:
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja TT| »

Lukossa tuntu joku olevan kans. Olisko tämä sitä lukkopainia?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Otiko lukko-otteen lukko-pihdeillä lukko-karasta? :D
mikkovee
AktiVWisti
Viestit: 128
Liittynyt: 28.02.2012 12:02

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja mikkovee »

Krisse kirjoitti:Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla :?: :?:
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.

Vaihtoehtona lukkopihdit lämppärin letkuun, pro ratkasu kesän ajaksi..

Osa on kai sama mk1 golffissa ja 88 passatissa (?)

Mikko
-- Maastoslicksi NO GO --
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja TT| »

mikkovee kirjoitti:
Krisse kirjoitti:Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla :?: :?:
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.

Vaihtoehtona lukkopihdit lämppärin letkuun, pro ratkasu kesän ajaksi..

Osa on kai sama mk1 golffissa ja 88 passatissa (?)

Mikko
Iltavuoro vaihtoi eilen uutta vastaavan käytetyn varaosan paikalleen. Tosin pihalla osia vertaillessa ei kummassakaan näyttänyt olevan mitään vikaa. En tiedä oliko sulun liikkuminen erilaista sitten nesteen paineen alla. Ehkä noista muista edellisen vuorokauden tapahtumista vielä tulee jotain muutakin tarinaa :?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
Krisse
tölkkirinsessa
Viestit: 302
Liittynyt: 16.04.2012 19:35

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja Krisse »

mikkovee kirjoitti:
Krisse kirjoitti:Yritettiin tänään saada Tuitun lämmitys kesä säädöille, eli jotain kylmää ilmaa muualtakin kun ikkunoiden kautta. Irrottelin vaijerin yläpään ja ryömin auton alla. Tuloksena voidaan todeta että vaijeri on ehjä, molemmat päät liikkuu niin kuin pitäis ja toimii nyt liukkaasti, mut silti kylmä on kuumaa. Vika on siis jossain muualla :?: :?:
No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.

Vaihtoehtona lukkopihdit lämppärin letkuun, pro ratkasu kesän ajaksi..

Osa on kai sama mk1 golffissa ja 88 passatissa (?)

Mikko
Oli joo ahdas paikka :? Jos tänään nyt selviäis jo että toimiiko tuo uus-vanha osa.
Alkuperäinen oli siis rikki, ilmaa se ei pidä kun puhaltelee läpi, joten tuskin nestettäkään.
Avatar
SyncroVWaari
JäynäVWaari
Viestit: 1696
Liittynyt: 05.03.2012 19:52
Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja SyncroVWaari »

No se on se hana siellä pohjassa, Etupohjapanssarin päällä musta muovihana hana joka on lakannut tottelemasta omaa säätövipuaan ts. vipu kääntyy mutta hanan sisuskalut ei. Helppo vaihtaa muuten mutta ahdas paikka ährätä. Ite vaihdoin motonettiläisen hanan, ja se vuotaa hanan säätövivun juuresta. Kannattaa siis harkita jotain muuta varaosatoimittajaa. jos tärppää niin kertokaa mullekkin.


No voi sun...sama Motonet-hana on mullakin vaihdettu ja tuntuisi, että puskee lämmintä silti...
Avatar
Krisse
tölkkirinsessa
Viestit: 302
Liittynyt: 16.04.2012 19:35

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Vanhan multivanin luovuttama hana toimii. TT väitti että kylmää puhaltaa.
mikkovee
AktiVWisti
Viestit: 128
Liittynyt: 28.02.2012 12:02

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja mikkovee »

DehlerProfivaari kirjoitti: No voi sun...sama Motonet-hana on mullakin vaihdettu ja tuntuisi, että puskee lämmintä silti...
Katto vaikka peilillä että liikkuuko se hanan vipu stoppreihin saakka kun joku liikuttaa kabiinin puolelta vipua. Sitä vaijeria saa pikkusen säädettyä siittä hanan kiinnityksestä. Joka tapauksessa sulla on tuuria kun ei puske vesiä pihalle..

Mikko
-- Maastoslicksi NO GO --
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Joko on laatikko levällään?
Eicca_
Ylläpitäjä
Viestit: 3017
Liittynyt: 17.02.2012 02:47
Paikkakunta: Tuusula/Mäntsälä

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Laatikko menossa nyt paikoilleen ja lukko toimii =)
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Eicca_ kirjoitti:Laatikko menossa nyt paikoilleen ja lukko toimii =)
HYVÄ!
Avatar
TT|
Swapman
Viestit: 6642
Liittynyt: 17.02.2012 18:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja TT| »

Etulukko toimii nykyään tällä herkkyydellä.

Ja takalukko vastaavasti

Kiitokset, kumarrukset ja aaltoliikkeet Hegelle ja Eicalle avusta ja laadukkaasta seurasta valoisina kesäöinä! 8-)
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
Avatar
hege
Vakiintunut käyttäjä
Viestit: 1178
Liittynyt: 17.02.2012 00:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli

Viesti Kirjoittaja hege »

Joo, ei onnistunut lukkojen herkistely kuin elokuvissa. Jenkkifoorumeilla suosittelivat että tiputtaa rajakytkimen reiästä öljyä ja sitten liikuttelemalla lähtisi toimimaan.

Etulukon tappi näytti hyvältä, eikä pesässä ollut hapettuman jälkiä, silti tappia ahdisti senverran että etuperä piti avata että tapin sai pois. Takana sama juttu, tappi oli takana ruostunut niin piti kiillotella enemmän.

Eli etuperä ja vaihdelaatikko piti irroittaa ja avata että sai tasauspyörästön lukot toimimaan. Vähän eri juttu tehdä vaihdelaatikkoa eican tallin nosturilla verrattuna etuperän duunaukseen tuomon tallin pihalla. Eican tallilla kelpasi istuskella ja syödä karkkia kun eicca ja tuomo duunasi.
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Vastaa Viestiin