Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Vurren kyydillä kotipihaan ja laatikko irti. Melko selvä peli perän osalta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Kyllä JX on vaan paras vaihtoehto Tölkkiin, katsokaa vaikka Vurrea, joka palaa aina reissuista ehjänä kotiin tuoden rikkinäiset Tölkit mukanaan
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Vurre onkin jääkarhu, ei tölkki
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Syyllinen on löytynyt
Tuota siihen tankattiin ja ei kestänyt sitä voimaa mikään rauta.
Tuota siihen tankattiin ja ei kestänyt sitä voimaa mikään rauta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut TT|, 09.08.2013 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: tun iphone
Syy: tun iphone
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Vaurioita tutkittu lisää ja todettu pieni vetopyörä myös kolhiintuneeksi, eli tästä laatikosta ei kannata enää korjata. Toinen laatikko jo odottamassa asennusta, mutta pitää vaihtaa tuo vuotava stefa vielä, kun nyt tuo laatikko on irti Tuli huomattua myös että viime syksynä laitettu painelaakeri on aivan sökö, laadukas motonet-osa kesti pari tuhatta kilometriä. Jos hakisi seuraavan jostain muualta, ehdotuksia?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Motonetistakin voi varmaan saada laadukkaankin, jos ei osta sitä halpaversiota. Valitettavasti vaan Motonetin osista ei aina tiedä mitä saa, joskus siis hyvää tai ainakin käyttökelpoista ja toisinaan sitten vaan sitä romua, joka ei kestä kuin näyttelykäytössä.
Minulla on nyt Motonetin painelaakeri, ollut ajossa 2010-2011 koneen vaihdosta asti, muut osat siitä kytkinpaketista meni "hylkeen" 228 mm kytkimen asennuksen myötä.
Minulla on nyt Motonetin painelaakeri, ollut ajossa 2010-2011 koneen vaihdosta asti, muut osat siitä kytkinpaketista meni "hylkeen" 228 mm kytkimen asennuksen myötä.
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Tuossa Touria edeltävinä hetkinä tuli aika paljon tehtyä, ja aika paljon jätettiin myös listalta pois kun deadline alkoi lähestyä. Paikallaan on kuitenkin jo ohjaustehostin, korotussarja Eicca design, lukuunottamatta takaiskareiden jatkoja koska paikallaan on Mitsu L200 uudet takaiskarit jotka on sopivan pitkät valmiiksi. Eicca design palkkihelmat ja kylkiputket, vinssi etupanssarin sisällä, releboksi siirrettynä sisälle apparin penkin taakse, jossa myös toinen akku biltema-releellä kytkettynä. VWharrastajan valikoimasta De-coupler+jäykkä akseli varmisti erinomaisen etenemisen myös pelkällä etuvedolla. Lavakaari laitettiin myös ja kytkinpaneeli valoja varten kojelautaan. Taakse tuli uudet renkaat ET31 vanteilla ja ne sopii nyt myös pyörimään hyvin, edestä myös avarrettiin kaaria hieman lisää korotuksen jälkeen. 90A uusi bensan laturikin laitettiin joku ilta.
Nestevuoto on korjaantunut omia aikojaan ja suurin öljyvuoto olikin öljynpaluusta, jossa oli yksi klemmari rikki ja toinen löysällä, stefa vuotaa kuitenkin edelleen hieman, mutta se tulee tässä viimeisimmässä showssa vaihdettua.
Nestevuoto on korjaantunut omia aikojaan ja suurin öljyvuoto olikin öljynpaluusta, jossa oli yksi klemmari rikki ja toinen löysällä, stefa vuotaa kuitenkin edelleen hieman, mutta se tulee tässä viimeisimmässä showssa vaihdettua.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Eipä ole tuosta osasta motonetissä kuin yksi versio, tiedä sitten vaihteleeko malli. Tuokin siis toimi edelleen ok, mutta irti ollessa kun näki osan niin huomasi sen rahisevan ja sisäkehän olevan osina. Kävin tänään kyselemässä "oikeista" tarvikeliikkeistä tuota ja tunsin vain itseni tyhmäksi Molemmissa paikoissa ukko naputtelee pitkään tietokonetta ja kyselee epäolennaisia asioita vaikka heti alkuun on halunnut rekkarin tietoonsa. Niin ja lopputulos on että ei semmosta saa, mistään mitenkään, "oletko kysynyt motonetistä". Ekassa paikassa olisi ehkä tullut kytkinsarjan mukana, en alkanut enää kokeilemaan hänen huumoriaan ja kysymään tuohon sopivaa kytkinpakettia Että vaihtoehdot näyttää olevan käydä takuuseen vaihtamassa uusi osa motonetistä ja toivoa sen kestävän tai laittaa joku vanhoista osista paikalleen.T3Syncro kirjoitti:Motonetistakin voi varmaan saada laadukkaankin, jos ei osta sitä halpaversiota. Valitettavasti vaan Motonetin osista ei aina tiedä mitä saa, joskus siis hyvää tai ainakin käyttökelpoista ja toisinaan sitten vaan sitä romua, joka ei kestä kuin näyttelykäytössä.
Minulla on nyt Motonetin painelaakeri, ollut ajossa 2010-2011 koneen vaihdosta asti, muut osat siitä kytkinpaketista meni "hylkeen" 228 mm kytkimen asennuksen myötä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Tyyli on pidettävä, eli de-coupler on nyt asennettu 3 kertaa. Eilisen laatikon valmistelun jäljiltä huomasin aamulla yhden nokkakappaleen ohjainholkin jääneen pois välistä, joten ei muuta kun uudestaan uudestaan. Vauhtipyörä on nyt myös kolmatta kertaa paikallaan, uusi stefa vaihdettu kampiakselille. Tosin isoin öljyvuoto olikin hiushalkeama öljypohjassa, ainakin vielä näytti korjaus pitävän. Laatikkoakin jo alettiin lopulta tyrkkäämään paikalleen. Tuli vaan pimeys ja alkoi riskit kasvaa, joten jos huomenna jatkuis. Niin ja päivällä puuhastellessa piti juosta sisälle karkuun sadetta vain kolme kertaa, muuten onneksi paistoi aurinko suurimman osan aikaa.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Taas liikkeellä ja huomenna heti aamusta töihin pelottelemaan citymaastureita parkkihalliin
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Takavedolla kulkee tällä hetkellä hienosti, kun laatikon perävälitys vaihtui 5,83-->5,43, etuperä vaihdettava jossain vaiheessa. Lisäksi entisten lisäksi työlistalle tuli pari uutta, laatikon huohotusletkuun on hankautunut reikä, joten vaihdettava sekin ja öljypohja tihkuu vähän öljyä, että on sekin vaihdettava. Hegehän oli öljypohjan toimittamassa, joten jos joltakulta löytyy niin saa älähtää. Mielellään syncron versio.
De-couplerin valo ei toiminut edellisellä kerralla, ja syykin oli selvä. Piuhat oli irronneet hienoista liittimistä, nyt on karummalla tyylillä piuhat kiinni ja vielä toimii. Tourilla tuli vinssiä käytettyä useasti ja hyvin toimii ja paikka on hyvä.
De-couplerin valo ei toiminut edellisellä kerralla, ja syykin oli selvä. Piuhat oli irronneet hienoista liittimistä, nyt on karummalla tyylillä piuhat kiinni ja vielä toimii. Tourilla tuli vinssiä käytettyä useasti ja hyvin toimii ja paikka on hyvä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Oliko ongelma vinssin vaijerin kanssa, ettei alkanut pakkautumaan vaan toiseen reunaan tms.. ?
< 15kWh/100km
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
ihmeen hyvin toimii vaikka vetäisi koko ajan reunaa vasten. Pitää todella pitkään kelata noin että alkaa pakkautumaan reunaan niin paljoa että aiheuttaisi ongelmia. Ilmeisesti tuo matka vetokidasta vinssiin auttaa.dmn kirjoitti:Oliko ongelma vinssin vaijerin kanssa, ettei alkanut pakkautumaan vaan toiseen reunaan tms.. ?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Nyt vetää taas tarvittaessa edestäkin, Multivanin lukoton 5,43 etuperä nyt paikallaan. Samalla vahvistin kardaaninsuojarautoja, kun toinen oli ihan mutkalla ja oikomisen jälkeen näkyi repeämäkin. Nyt kestää vähän enemmän.
Lukollinen 5,43 perä etsinnässä.
Lukollinen 5,43 perä etsinnässä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Kaikkea pientä on tässä puuhasteltu. Pyöränkulmat säädettiin, kun edellisten asentelujen jälkeen ei oikein tahtonut suoraan mennä. Aurausta oli mittarien mukaan vaan 16mm, ja nollaan säädettynä alkoi maantieajokin olla nautintoa Vihdoin ja viimein ennätin ja sain aikaiseksi käyttää turbon irti ja tiivistellä saumat, oli jo pari pakosarjan mutteriakin vähän löystynyt. Nyt on taas mukavan kevyttä kulku ja savu tulee polkastaessa yhdestä reiästä. Samalla vaihdettiin tukkoon (jälleen) nokeentunut ilmanputsari uuteen.
Kulmia säätäessä huomattiin että alapallot on aivan sohlot, ne on tarkoitus tulevalla viikolla vaihtaa ja mahdollisesti samalla nostolla menee myös lukollinen perä paikalleen. Sitten olisikin pientä hitsailua katsastusta varten ja offailuvalot paikalleen retro-kisaa varten.
Kulmia säätäessä huomattiin että alapallot on aivan sohlot, ne on tarkoitus tulevalla viikolla vaihtaa ja mahdollisesti samalla nostolla menee myös lukollinen perä paikalleen. Sitten olisikin pientä hitsailua katsastusta varten ja offailuvalot paikalleen retro-kisaa varten.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Kannattaa jättää nuo ABC:t väliin tankkauksessa ja siirtyä tähän ketjuunKrisse kirjoitti:Syyllinen on löytynyt
Tuota siihen tankattiin ja ei kestänyt sitä voimaa mikään rauta.
http://www.gtasema.fi/
ketjun yleisväri ainakin olisi sopiva Tuirelle
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Ensimmäinen suunnilleen vertailukelpoinen tankillinen ajeltu 8,6 litraa oli nautiskellut satasella.
Tänään töissä Tuirella. Hetken mietin peruuttavani tuon betonipalkin päälle, mutta onneksi luovuin ajatuksesta, olisi varmaan koukku ollut uhkaavasti takana olevan mondeon konepellillä
Tänään töissä Tuirella. Hetken mietin peruuttavani tuon betonipalkin päälle, mutta onneksi luovuin ajatuksesta, olisi varmaan koukku ollut uhkaavasti takana olevan mondeon konepellillä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Tuire "The Soul Sistah", syncro doppeli
Onko Tuirella tänään kylpypäivä?