Eiköhän se perinnässä ole.
Ironisesti muuttivat sillon seuraavan vuoden alusta lakia ja nyt vero on käytetyn tuontiauton mukaan, eli satasia luultavasti. Juurikin tuo linkkaamani Syncro on ilmeisesti ensimmäinen, josta laskua odotellaan.
VW T3 Syncro GL - Rakkautta ensi silmäyksellä
Re: VW T3 Syncro GL - Rakkautta ensi silmäyksellä
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 69
- Liittynyt: 16.02.2017 18:42
- Paikkakunta: Oulu
Re: VW T3 Syncro GL - Rakkautta ensi silmäyksellä
Häätyy kahtella, mutta toisaalta tuon 8 paikkaisena pitäminen kiinnostaa, että taipuakko sitten verojen edessä ja maksaa. Toisaalta ei tuosta käyttöautoa tule, vain reissumobiili, niin sillä saa olla paljolti seisonnassa.
Toisaalta kun tuo on atomeiksi tarkoitus laittaa, niin täytyy udella museokatsastajalta, että miten maalauksien suhteen, oltava tehtaalta tullessa sama, vai voiko maalata armeijan vihreisiin, jossa nuita ollut, notta saako museoitua sellaiseksi.
Toisaalta kun tuo on atomeiksi tarkoitus laittaa, niin täytyy udella museokatsastajalta, että miten maalauksien suhteen, oltava tehtaalta tullessa sama, vai voiko maalata armeijan vihreisiin, jossa nuita ollut, notta saako museoitua sellaiseksi.
Re: VW T3 Syncro GL - Rakkautta ensi silmäyksellä
Mulla ainakin vakuutusmaksu oli matkailusyncrossa henkilösyncroa suuremmat, lisäksi sallittu nopeus laski 40kmh. Nyt jos olisin samanlaista projektia aloittamasssa niin mieluummin pitäisin auton henkilöautona. Varsinkin jos ajatuksena on pitää auto vain osan vuotta liikennekäytössä.
Onkohan armeijalla ollut gl syncroja?
Onkohan armeijalla ollut gl syncroja?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
-
- Vakiintunut käyttäjä
- Viestit: 69
- Liittynyt: 16.02.2017 18:42
- Paikkakunta: Oulu
Re: VW T3 Syncro GL - Rakkautta ensi silmäyksellä
Geeällästä vaikea sanoa.
Pitihän vanhusta käydä kiusaamassa ja kokeilemassa, pelittääkö lukko ja ottaako visko ees kii.
Pirun tyylikkäät tarrat tässä. En vaan mistään ole löytänyt uusia, joten häätyy kuvata ja jollekin velholle antaa piirettäväksi ja tilata sitten aikanaan samanlaiset.
Pitihän vanhusta käydä kiusaamassa ja kokeilemassa, pelittääkö lukko ja ottaako visko ees kii.
Pirun tyylikkäät tarrat tässä. En vaan mistään ole löytänyt uusia, joten häätyy kuvata ja jollekin velholle antaa piirettäväksi ja tilata sitten aikanaan samanlaiset.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: VW T3 Syncro GL - Rakkautta ensi silmäyksellä
Voihan sen 8-paikkaisena pitää matkailuautonakin, vaatimuksethan on vaan makuupaikat kahdelle (120x180), säilytystilaa ja keittomahdollisuus.Wiskibasso kirjoitti:Häätyy kahtella, mutta toisaalta tuon 8 paikkaisena pitäminen kiinnostaa, että taipuakko sitten verojen edessä ja maksaa. Toisaalta ei tuosta käyttöautoa tule, vain reissumobiili, niin sillä saa olla paljolti seisonnassa.
Tuo ajonopeusasia on lähinnä teoreettinen ongelma JX:llä, 80-90 on sillä oikein hyvä matkanopeus todellisuudessa. Sitä paitsi nythän ne on esitelleet sitä uutta tieliikennelakimuutosta, jossa matkailu- ja pakettiautojen erikoisrajoitukset poistuisivat, eli toivo elää vvillelläkin.vville kirjoitti:Mulla ainakin vakuutusmaksu oli matkailusyncrossa henkilösyncroa suuremmat, lisäksi sallittu nopeus laski 40kmh.