Entinen käyttis ja nykyinen Museopeli

Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Vastaa Viestiin
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Tää on ihan perus JX putki ollu ainakin joidenkn JX kyljessä. Se liittyy siiheen turbon jäähdytys flektiin.
En tiedä onko lisävaruste vai ihan kaikissa ollu itsellä on parissa koneessa ollu vielä kiinni mutta ei kaikissa.
Se Oetengerin putki on se sininen ja ei liity tähän.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Jotenkin näin muistelusin että ollut kiinni, tosin kuten sanoin jos näin laittaa osuu vain yksi kiinnike.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
DJSigma
AktiVWisti
Viestit: 981
Liittynyt: 18.09.2012 15:55
Paikkakunta: Lahti

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja DJSigma »

No niin no sitten, en minä sitä jäähdytyspuhallintakaan ole koskaan livenä nähnyt... :lol:
Caravelle C 1,6TD -88 "Punukka"
Caravelle MultiGLvan Syncro 1,9TDi -88 "Hopukka"
Avatar
AT5nok
Moderaattori
Viestit: 7675
Liittynyt: 20.02.2012 18:31
Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja AT5nok »

Koitin löytää kuvaa purkamistani JX:stä, mutta en nyt tähän hätään löydä yhtään kuvaa tuosta putkesta. Se tulee kiinni niihin pakosarjan "ylimääräisiin" muttereihin.

Das Tölkki Ranchilla saattaisi jossain syncrossa olla moinen paikallaan, kannattaa Eicca_:lta kysellä. Noita irtopuhaltimia on kertynyt jokunen purkamistani syncroista. Ihan tehokkaan oloinen puhallin ilman siirtämiseen, joskus mietin moisella ilman siirtämista ohjaamosta tavaratilaan / takaikkunalle.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja dmn »

Ainut muistikuva mitä mulla on tosta putkesta, että yleensä se heilunut vaan tuon takimmaisen pidikkeen varassa, pakko siellä on jotain muutakin ollut olla, hapantuneet vaan matkan varrella.
< 15kWh/100km
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja dmn »

< 15kWh/100km
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Joo pari osaa näyttää kadonneen matkanvarella esim. 13 ja 9. Ihan ei saa kuvaa tuosta mutta nyt ollaan jo lähempänä. Pitää etsiskellä noilla osanumeroilla ja ihmetellä löytyykö millasia noi osat on ja mihin noi pultit 12 menee kiinni. Hauska toi nimi, eli se on olevinaan välijäähy. Muistanko oikein eikö toi ole kytketty sen sähköisen lisävesipumpun kanssa yhtäaikaa käymään ja se on aika outo hetki välijäähdyttämiselle koska varmaan jonkinaikaa jälkijunassa tehontarpeesen verrattuna.

Jos jollakulla hilluu osat 22A , 13 ja 9 niin ostaisin mielellään ehjät, loput pitäis löytyä omastatakaa.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Kokeilin tänään olla yhteydessä niin VV autoon kuin myös Oetengeriin, tulos lupaava.
VV auto meinas että nuo osat (22A,13,9) on vielä saatavissa uutena. Ja Oetenger lupasi myös katsoa jos jotain asennus ohjeita ja putkia vielä olis joten katsotaan kuinka käy.
Noo jos noi saadan molemat rokkaamaan niin voi sano että autossa on kaski väli jäähyä;)
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Sain jo vähän tietoa Öetingeriltä eli varaosia ei saa, ,uutta tietoa tuli jo hieman kiinnitys raudoista ja niitä todellakin puutui hieman. Tosin pitää vielä ajalla kysellä lisää koska nyt tuli vain yksi osa alue ei koko välijäähyn kokonaisuus. Pyysin kyllä sitä mutta he vastasivat minimin minkä voivat joten varovati kysellään lisää.
Tuli myös tilattua vähän lisää osaa tähän, suraavaa on tulossa. On siinä pari osaa Alhutukseenkin mutta pääsääntöisesti tähän.

Ka 87 Tail Cover Rain Gutter front-left or rear-right, 251853709 4,40 € 8,80 €
Ka 86 Tail Cover Rain Gutter front-right or rear-left, 251853710 4,40 € 8,80 €
Ki 018 Pedal rubber 3,20 € 12,80 €
Ki 151 VW T3 Fensterkurbel sattelbraun links/rechts 321837581A 6,90 € 13,80 €
Ma 001 Engine Mounting Brackets, TD/D 21,90 € 21,90 €
M 0670 Pressure Control Valve Turbocharger JX Turbo Diesel 64,10 € 64,10 €
Schr 028 Screw Set for mounting Clutch TD/D 3,80 € 3,80 €
M 0639 Oil filler cap, with seal, 070115311, Manufacturer: VW 6,90 € 6,90 €
M 0675 Level sensor compensations reservoir, as of year 89 4,50 € 4,50 €
Mw 056 Water refill 025121403, Manufacturer: PG 38,90 € 38,90 €
Mw 036 Water Hose JX, betreen Oil Coolerand Auxilary Water Pump12,50 € 12,50 €
Mw 034 Water Hose JX KY from Cylinder Head to Water Pump 9,50 € 9,50 €
Mh 002 Sealing ring for heating passenger compartment heater 2,00 € 2,00 €
Mh 001 Heating valve additional heating in passenger cabin (rear) 39,50 € 39,50 €
Kst 006 Mud flaps, rear right, mounting kit from Stainless Steel 39,80 € 79,60 €
Kst 009 Mud flaps, rear left, mounting kit from Stainless Steel 39,80 € 79,60 €
B 0112 Rubber plug for rear brake support plate, Syncro 14 inch 1,00 € 4,00 €
B 0101 Bearing Block for Brake Shoe, corresponds to 251609209 8,80 € 35,20 €
Sub-Total: 446,20 €
Shipping: 19,30 €
Order Total: 465,50 €
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Noi kumit noista taka roiskeläppäsarjoista on myytävänä, itse halusin vain kiinnitysraudat koska asennan VW logolla varustetut läpät taakse, Jos jollain on takaroiskeläppää vasemallepuolelle joka on ehjä ostan mielellään rahalla ja jos haluaa voin tarjota noita uusia logottomia vaihdossa tai alkuperäistä logollista oikean puolen läppää. Raudat kuten sanoin jätän itselleni.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt on varmaan taas pitkästä aikaa huonointen käytetyt rahat. Tuli osat volkkarilta. Hinta löysät 120€ ja siinä ne nyt on. Olen ostanut osia jotka oikein asennettuna ei tee mitään ei näy minnekään ja minulla ei ole hajuakaan miten ne pitäis asentaa.
Tuo lyhyt musta nysä on varmaan tän mun putken ianssa turha sitä käytetään vain muutamassa vuosmallissa joisya aitoni on yksi tosin putki ei varmaan ole oikeaavuosmallia löytyi omista aarteista ja se sopi ilman lsovitetta letkuun. Mutta pää kysymys on vieläkin auki ja vain entistä minimutkaisempi aluks oli oelkkä putki jora en tiedä miten tulisi olla kiinni nyt on pari peltiä niiden lisäksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Sain tänään oetingerin välijäähyn asennus ohjeet, makso muutaman kympin mutta ihan kattava pumaska. Se ei mahdu tänne liitetiedostona mutta jos joku on asentamassa samaa settiä niin multa löytyy nyt asennus ohjeet.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Jotain en vain ymmärrä tässä pari lisäkuvaa tosta putkesta siinä missä sen muistaakseni piti olla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Toi putken kiinnittäminen tuntuu olevan hukkunutta tietoa kaikki joilta kysyn muistaa putken mutta kukaan ei tunnu tietävän miten se tulee kiinni.
No sain ainakin öljypohjan kiinni tänään uddella tulpan reijällä myös syncro päässä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
ketsa
AktiVWisti
Viestit: 667
Liittynyt: 23.02.2012 21:12

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja ketsa »

Oletko thesamba.comista kysellyt putkesta? Amerikassa on voinut olla näitä erikoisuuksia enemmän. En tosin tiedä onko kuinka paljon tölkkidiisselitietäjiä siellä läsnä, mutta eipä siinä paljoa häviäkkään...
postitölkki-diisselitölkki-nelivetotölkki-lavatölkki
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

En ole kysellyt juur sen takia että suurin osa bensa vehkeitä, mutta voishan tota yrittää.
Mutta Saksasta ja Englannista olen jo kysellyt.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

No nyt on kyselty niin sambalta kuin VW-n saksan päältä.
Saksan pää kyseli olinko katsonut.
https://erwin.volkswagen.de
Ja en ole (ei tunnareita) joten onko kellään tunnareita ja voisko kurkata onko siellä mitään järkevää tähän ongelmaan Charge Air Cooler putken kiinnitykseen.
Pelkään että näen koko rekisteröinti vaivan ja lopulta saan saman räjäytys kuvan jonka olen saanut jo paria kautta eli se sama mikä tässä ketjussa on 7zapilta.
Avatar
dmn
101:en Juhlajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 19.03.2012 15:26
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja dmn »

Tuskin erwinistä löytyy sen kummempia kuvia kuin muualtakaan näihin vehkeisiin. Tuonne saa kyllä tunniksi ostettua käyttäaikaa (oliko se 8eur), ja sen ajan voi imuroida niin paljon pdf:iä kun jaksaa, helpottaa jos on autojen VIN käsillä niin saa varmasti oikeat sähkökaaviot.
< 15kWh/100km
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt rupesin niputtaan alustaa tähän.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Osku
AktiVWisti
Viestit: 1945
Liittynyt: 17.01.2016 16:20

Re: Entinen käyttis ja tuleva Museopeli

Viesti Kirjoittaja Osku »

Nyt tuli huomattua ensimmäiset osat jotka puutuu, tai siis oikasti ovat jossain sellasessa paikassa mistä en niitä löydä joten seuraaville osille olisi tarve:

Etuperän etupään alle tuleva poikki palkki
Takajarrujen säätötangot/automaati säätö
Vastaa Viestiin