Kaukaa ja sadekelillä ihan nätti, mutta lähempi tarkastelu osoittaa että aika roisisti on pystysaumoja fiksailtu ja auto ylimaalattu kahvat ja maskit paikallaan. Sekään ei ole kauheammin auttanut, vaan toisen sävyistä sinistä on sitten sudittu ruosteen päälle joissain paikoissa. Kuitenkin koriltaan ihan mukiinmenevä ja kohtuullisen suorakylkinen. Ovien kynnyskotelot on joku edellinen paikannut, ja luulen että liukuoven alajuoksullekin on hommia tehty - tai ainakin se on siistissä kunnossa.
Tavaratilaan on lyöty laminaatti ja lämpöeristys. Toteutus vaikuttaisi ensi tarkastelulla olevan yhdistelmä finnfoamia, uretaanivaahtoa ja vanerointia. Vähän hirvittää tuo ratkaisu korroosion puolesta.
Vikalistaan on kasailtu kriittisyysjärjesteksessä seuraavaa:
- Ruiskutuspumppu vuotaa. Veikkaan "isoa O-rengasta" pumpun rungossa. Video käsipumpulla tehdystä vuodosta: https://youtu.be/fE7_hWUuGQQ
- Lämpömittari ei toimi. Johtosarjasta mitaten antaa reilun kilo-ohmin vastusta viileänä, mutta anturilta antoi ääretöntä. Kun mittaristosta on lisäksi pimeänä myös kello, niin fiksuinta olisi varmaan selvittää millä tarvikemittari & anturiyhdistelmällä saisi tämän ratkaistua kerralla. Ehdotuksia? 52mm tuplamittarit ajatuksena tuhkakupin kuoppaan.
- Vänkärin ovenkahva veltto.
- Liukoven kahva poikki, ja liukuovi aukeaa ajossa takareunastaan n.10 min. Diagnoosi kesken.
- Etuvanteet raapii tukivarsiin erinäisissä ajotilanteissa. Lääkkeeksi tuumittu 5mm spacereita, mutta pultit tuntuvat noiden aluvalssien kanssa muutenkin vähän lyhyiltä. Mistä pidemmät?
- Nykyiset iskarit tuntuu olevan ulosjouston osalta aika valmiit. Auton mukana tuli B+G-merkkinen -45mm jousisarja. Mitä iskareita suosittelisitte lähtökohtaisesti näiden kaveriksi?