Ilmeisesti kaikkialla myytävät Crafter 4motionit on tuolla Achleitner nelivedolla?
http://www.volkswagen-transportbilar.se ... on_eng.pdf
Vaikuttaisi aika hyvälle pohjalle moneenkin käytöön.
Crafter 4motion
Crafter 4motion
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Crafter 4-motion
käsittääkseni nämä ovat monivaiheisesti valmistettuja autoja, eli alunperin 2 veto mallit muutetaan nelivetoiseksi tuon ed.mainitun valmistajan toimesta .(samaan tapaan kuin matkailuautovalmistajalle toimitetaan alusta ja toisen vaiheen valmistaja korittaa sen).
Re: Crafter 4-motion
Niinhän tuo vaikuttaa olevan http://sprinter-source.com/forum/showthread.php?t=18391
Noinhan ne rakennettiin T3 Syncrotkin, mutta ei niitä taidettu noin erillisinä malleina markkinoida. Onkohan alennusvaihteistolla oleva Amarokin 4-motion siis saman valmistajan tuote, sitä kuitenkin markkinoidaan 100% VW tuotoksena?
Noinhan ne rakennettiin T3 Syncrotkin, mutta ei niitä taidettu noin erillisinä malleina markkinoida. Onkohan alennusvaihteistolla oleva Amarokin 4-motion siis saman valmistajan tuote, sitä kuitenkin markkinoidaan 100% VW tuotoksena?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Crafter 4motion
Myös tällainen Atacama-konsepti on ollut joskus, onkohan tulossa joskus tuotantoon?
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1837.shtml
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1837.shtml
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Crafter 4motion
Aika hienostihan toi kiipee hangessa, vähän joutu kytkin pommia antaa sähkölaitoksillehan toi vois ihan järkevä laitos ja raskaankaluston huoltofirmoille
-
- Vasta alkaja
- Viestit: 4
- Liittynyt: 20.08.2019 11:53
Re: Crafter 4motion
Tuli moinen hommattua koeajoon , tapana ollut n12vuoden pituisia tehdä (T4 -93 ja T5 05)
Rekisteröintikatsastuksessa huomasin pakoputken päättyvän ennen taka-akselia joka kuminaa sisätiloihin tuonee.
Perämurikka+kytkentä suojaamattomia ,aiheuttaa siis enempi huolia hiekkatien päätyttyä tulevaisuudessa.
Näille tehtiin uusi oma tehdaskin , niin sieltä valtakunnasta esittelyauton jo pääsi ostamaan sloteilla
Ari Anjalasta
Rekisteröintikatsastuksessa huomasin pakoputken päättyvän ennen taka-akselia joka kuminaa sisätiloihin tuonee.
Perämurikka+kytkentä suojaamattomia ,aiheuttaa siis enempi huolia hiekkatien päätyttyä tulevaisuudessa.
Näille tehtiin uusi oma tehdaskin , niin sieltä valtakunnasta esittelyauton jo pääsi ostamaan sloteilla
Ari Anjalasta
- Liitteet
-
- läpikäveltävä
- IMG_3523.JPG (1.51 MiB) Katsottu 7924 kertaa