Sivu 1/1

Vetolevyn kiinnitys

Lähetetty: 27.04.2016 19:28
Kirjoittaja Hanttapuli
Miten tämä tulee kiinni koneeseen? Bentleyn mukaan pulteilla, mutta niiden osanumeroa en löydä. Ainakaan Aircooledin sivuilta ei löydy kuin tavallisia vauhtipyörän pultteja.

Silmälaakeri kampuran päähän taitaa olla ihan sama kuin WBX:n tai dieselin?

Re: Vetolevyn kiinnitys

Lähetetty: 27.04.2016 20:21
Kirjoittaja dmn
Varmaan vauhtipyörän pultteja voi käyttää, jos eivät pohjaa.

Silmälaakerista en osaa sanoa tarvitaanko sitä edes, selvinnee kyllä nopeasti tutkailemalla vaihteiston rakennetta..

Re: Vetolevyn kiinnitys

Lähetetty: 16.05.2016 13:00
Kirjoittaja Hanttapuli
Koneen kasaamisessa edetty niin hyvin, että seuraavaksi tarvitsee jo vetolevyäkin. Kokeilen vauhtipyörän pulteilla jospa niitä voisi käyttää. Hommasin silmälaakerinkin, kun helposti ja suht edukkaasti sain. Kylläpä sille aina joku käyttöä löytää, jos nyt ei ittellä tarvista tule.

Re: Vetolevyn kiinnitys

Lähetetty: 20.06.2016 21:09
Kirjoittaja Hanttapuli
Tämä unohtunut raportoida miten hoidettiin. Ei nimittäin mennyt heittämällä. Vetolevyyn on kairattu niin kapeat ja syvät reiät, että ei kuuskantaista kyllä voi käyttää. Tarvii kuuskolot tai tähtikannat. Sain koneen kasaajalta tarkat ohjeet ja lompsin pulttikauppaan. Ukko ei käsiään taskusta ottanut, kun kerroin speksit. Tiesi jo valmiiksi ettei niin omituisia ole. Lootallinen olisi pitänyt ostaa, kun eivät saa tukusta pienempiä eriä. "Ja sitten on sama heitetäänkö loput heti roskiin vai viiden vuoden päästä." :)

Menin sitten marmorille viereiseen kortteliin. Penkoivat miehissä koneelta ja jopa Classic Partsin -sivuilta. Eioota vain tarjolla. Sain kuitenkin kuvat ETKA:sta ja jatkoin matkaa seuraavaan pulttikauppaan. Sieltä löytyi sopivat, mutta liian kovat. Ei auttanut muu kuin tilata ne, kun ei heilläkään ollut näin omituisia hyllyssä. Loppulasku seitsemästä pultista oli jotain 55€. Otin vähän särkymisvaraa...

Loppu hyvin jne.