Syncron korotus ja rengas keskustelu.
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Tuolla olisi Insa turbo Saharat, jos jollain maastorenkaille tarvetta
http://forums.offipalsta.com/showthread ... post916128
http://forums.offipalsta.com/showthread ... post916128
Re: Alustasarjoista
Eipä taida juuri olla suomessa noita kenelläkään, oliko sinulla tiedossa joku väylä mistä noita saisi? Hinnaltaan muistaakseni jopa enemmän mitä Tiegerbussin käyttämä koko alusta.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
http://insyncro.wordpress.com/2011/10/1 ... shock-kit/
Eipä ole, tuolta taisin niitä tihruta. Oliko joku laittanut ilmajouset Tölkkiinsä, muistelen jostakin lukeneeni. Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten toimii.
Caravan messuilla oli yksi esittelijä, joka kovasti SV-vaimentimia kehui, saattaisi saada Syncroonkin ihan mittojen mukaan, Järvenpäässä tekevät.
http://www.sv-shocks.com/index.php?kieli=1
Eipä ole, tuolta taisin niitä tihruta. Oliko joku laittanut ilmajouset Tölkkiinsä, muistelen jostakin lukeneeni. Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten toimii.
Caravan messuilla oli yksi esittelijä, joka kovasti SV-vaimentimia kehui, saattaisi saada Syncroonkin ihan mittojen mukaan, Järvenpäässä tekevät.
http://www.sv-shocks.com/index.php?kieli=1
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Ilmajousitus olisi Syncrossa hyvä etenemiskyvyn lisääjä, varsinkin talvella lumessa. Tietty joku älykäs ohjaus, jolla akselisto laitettaisiin toimimaan kuin jäykät akselit.
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
hmmm.... hitsaus jigi ilmestynyt talliin......
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Ajanvaraus.fi sivustoa pystyyn...
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Koskisella olis tarjouksessa insoja: http://korjaushuolto.com/kauppa/renkait ... -1780.html
Toi varmaan menis ihan ok vakiovanteella? Niiden kiillotettujen 205R16 tilalle. Halkaisija pienenee hieman, mutta mahtaako haitata.
Toi varmaan menis ihan ok vakiovanteella? Niiden kiillotettujen 205R16 tilalle. Halkaisija pienenee hieman, mutta mahtaako haitata.
-- Maastoslicksi NO GO --
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Menee vakiovanteelle siinä kuin muutkin vastaavan kokoiset ja oli tuossa aikaisemmin tekemässäni Insa Turbo 205/80R16 renkaiden listassa edullisin jos suhteutetaan renkaan korkeus hintaan.
Pintakin on varmasti maastossa parempi, kuin loppuun ajetun tai vanhan "maantierenkaan"
Olin vakavasti noita harkinnut itselleni, kunnes löysin Malatestan vastaavan samalla kuviolla kuin Insa Turbo Saharat. Niitä kun en saanutkaan, niin mopo karkasi kädestä ja alkoi lokasuojankaarien sekä takatukivarsien rälläköinti noiden 215/85R16 Kobra Trackien tieltä.
Pintakin on varmasti maastossa parempi, kuin loppuun ajetun tai vanhan "maantierenkaan"
Olin vakavasti noita harkinnut itselleni, kunnes löysin Malatestan vastaavan samalla kuviolla kuin Insa Turbo Saharat. Niitä kun en saanutkaan, niin mopo karkasi kädestä ja alkoi lokasuojankaarien sekä takatukivarsien rälläköinti noiden 215/85R16 Kobra Trackien tieltä.
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Minkälaisille vanteille nuo renkaat pitää vääntää? ET yms seikat kiinnostaisi. Ja missä vehkeissä on ollut käypäsiä 15" ja 16" vanteita alun pitäen ? MB?T3Syncro kirjoitti:Olin vakavasti noita harkinnut itselleni, kunnes löysin Malatestan vastaavan samalla kuviolla kuin Insa Turbo Saharat. Niitä kun en saanutkaan, niin mopo karkasi kädestä ja alkoi lokasuojankaarien sekä takatukivarsien rälläköinti noiden 215/85R16 Kobra Trackien tieltä.
Yleensä otan päivän kerrallaan, mutta joskus on mennyt neljäkin...
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Kuinkahan suuri ero rullaavuudessa on vaikka noissa Insoissa, esim. Ranger vrt. Dakar vrt. Sahara? Kun tuota pikitietä joutuu jonkin verrran kirnuamaan. Toi kun on samalla harrasteauto ja käyttis
-- Maastoslicksi NO GO --
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Noille kapeille nakeille hyvät on alkuperäiset 16" Syncron vanteet, eli ET34 leveys 5,5"jussimh kirjoitti:Minkälaisille vanteille nuo renkaat pitää vääntää? ET yms seikat kiinnostaisi. Ja missä vehkeissä on ollut käypäsiä 15" ja 16" vanteita alun pitäen ? MB?T3Syncro kirjoitti:Olin vakavasti noita harkinnut itselleni, kunnes löysin Malatestan vastaavan samalla kuviolla kuin Insa Turbo Saharat. Niitä kun en saanutkaan, niin mopo karkasi kädestä ja alkoi lokasuojankaarien sekä takatukivarsien rälläköinti noiden 215/85R16 Kobra Trackien tieltä.
Leveämmille renkaille sitten löytyy MB:n C:ssä ja monessa muussa olleita ET31-37 vanteita 7" leveänä. Mefrolta löytyy myös 15" ja 16" peltivanteita. Aluina sitten ET24 alkaen nuo yleisimmät mitä käytetty.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Ihan vaan veikkauksena ja Korjaushuolto A. Koskisen webshopin kertoman perusteella, niin voisin kuvitella tuon Rangerin olevan noista rullaavin ja parhaiten maantielle sopiva.mikkovee kirjoitti:Kuinkahan suuri ero rullaavuudessa on vaikka noissa Insoissa, esim. Ranger vrt. Dakar vrt. Sahara? Kun tuota pikitietä joutuu jonkin verrran kirnuamaan. Toi kun on samalla harrasteauto ja käyttis
Korjaushuolto.com Webshop kirjoitti: Ranger
Pintakuvio soveltuu hyvin päivittäiseen ajoon ja satunnaiseen maastoajoon.
50% On Road / 50% Off Road.
Korjaushuolto.com Webshop kirjoitti: Dakar
Hyvä yleisrengas maastoon 80% ja maantielle 20%.
Korjaushuolto.com Webshop kirjoitti: Sahara
Hyvä rengas maastoon ja vähäiseen maantieajoon.
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Nää on nyt alla. Jonkin verran joutui tukivarren saumaa trimmaamaan että jollotus loppui. Edestä raapii johonkin kun kurvaa pihaan. Varmaan se muovilärpäke siinä kaaren takana.mikkovee kirjoitti:Koskisella olis tarjouksessa insoja: http://korjaushuolto.com/kauppa/renkait ... -1780.html
Toi varmaan menis ihan ok vakiovanteella? Niiden kiillotettujen 205R16 tilalle. Halkaisija pienenee hieman, mutta mahtaako haitata.
-- Maastoslicksi NO GO --
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Korotuspalikoilla saa raapimista vähennettyä. Laitoin aiheesta YV:nmikkovee kirjoitti:Nää on nyt alla. Jonkin verran joutui tukivarren saumaa trimmaamaan että jollotus loppui. Edestä raapii johonkin kun kurvaa pihaan. Varmaan se muovilärpäke siinä kaaren takana.mikkovee kirjoitti:Koskisella olis tarjouksessa insoja: http://korjaushuolto.com/kauppa/renkait ... -1780.html
Toi varmaan menis ihan ok vakiovanteella? Niiden kiillotettujen 205R16 tilalle. Halkaisija pienenee hieman, mutta mahtaako haitata.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Näitä on kohta saatavana täällä: (Tölkkifoorumi.fi Syncron korotussarja)
Jousen yläpuolinen:
Yläpallonivel:
Etuiskarin jatko on tämän kaltainen, mutta pituus sama kuin korotuspalan:
Taakse tulee kiekko jousen yläpuolelle ja jatkopala iskarin alapään ja tukivarren väliin.
Jousen yläpuolinen:
Yläpallonivel:
Etuiskarin jatko on tämän kaltainen, mutta pituus sama kuin korotuspalan:
Taakse tulee kiekko jousen yläpuolelle ja jatkopala iskarin alapään ja tukivarren väliin.
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Onko hintaa julkistettu?
Yleensä otan päivän kerrallaan, mutta joskus on mennyt neljäkin...
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Toivottavasti tuossa yläpallon spacerissa on tapahtunut tuotekehitystä, niin että se ei tyhjää täynnä..
< 15kWh/100km
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7689
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Tuo on tuotekehittelyn viimeisin versio, eli ei ole ontto.
En tosin tiedä yhtään rikkki mennyttä protoversiotakaan.
En tosin tiedä yhtään rikkki mennyttä protoversiotakaan.
-
- Yritys
- Viestit: 22
- Liittynyt: 12.09.2012 22:49
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Kuvan perusteella tuo yläpallon spaceri ei tukeudu ollenkaan ylätukivarteen? Turvallista matkaa...
OberSchlachter Oy - TÖLKKI.FI
Paruzzi Finland - PARUZZI.FI
- - - Suomen paras VW-varaosakauppa - - -
OberSchlachter Oy - TÖLKKI.FI
Paruzzi Finland - PARUZZI.FI
- - - Suomen paras VW-varaosakauppa - - -
Viimeksi muokannut oberschlachter, 03.01.2013 23:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: Syncron korotus ja rengas keskustelu.
Näyttäis olevan yhtälailla kiinni kuin alkuperäinen? joten miksei toimisi?oberschlachter kirjoitti:Kuvan perusteella tuo yläpallon spaceri ei tukeudu ollenkaan ylätukivarteen? Turvallista matkaa...