2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
ja ihan "pinnapyörilläkin"
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... =9&t=46958
Sen enempää tarkastamatta, jos vaikka foorumilta jo löytisikin ko syncron myynti-ilmoitus
Sen enempää tarkastamatta, jos vaikka foorumilta jo löytisikin ko syncron myynti-ilmoitus
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Siinä olisi vaikka VWaarille varasyncro
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Matkailu T4:n, aikas omalaatuinen ratkaisu, ihan toimiva varmaan
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/5963212
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/5963212
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
siinä olisi edullinen syncro vaan pitäisi trailerilla hakea...(Moottorin kiertokanki poikki. Muuten toimiva)kdf kirjoitti:http://www.tori.fi/lappi/Vw_syncro_8457 ... ?ca=12&w=3
1,9 td:tä takaluukkuun ja matka jatkuu
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/5973560 Pitääköhän ilmoituksen tiedot paikkansa että olisi rekisteröity 3 hengen pakuksi? Kun kuvissa on kuitenkin takapenkit paikallaan, ja paloautomenneisyyden vuoksi voisi kuvitella että on ollut täydenveron henkilöauto.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Ja sehän menikin nopeasti, 1700€ pyynti ja 135tkm mittarissa.TT| kirjoitti:http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/5973560 Pitääköhän ilmoituksen tiedot paikkansa että olisi rekisteröity 3 hengen pakuksi? Kun kuvissa on kuitenkin takapenkit paikallaan, ja paloautomenneisyyden vuoksi voisi kuvitella että on ollut täydenveron henkilöauto.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
-
- Getriebe Gott
- Viestit: 221
- Liittynyt: 22.02.2012 19:25
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Olisi nyt sitten edes mennyt hyvään kotiin, eikä semmoiseen jossa siitä tulee edesmennyt.
Lanssi- ja muussa tuollaisessa pelastuskäytössähän verot kuoleentuu muistaakseni kolmessa vuodessa, joten tuosta olisi saanut esim. matkailuauton ihan tuommoisen kattokorkeuden kanssa. Siis jos olisi ollut vaikkapa maastohlöauto. -Korjakkaa jos oon taas väärässä.
Lanssi- ja muussa tuollaisessa pelastuskäytössähän verot kuoleentuu muistaakseni kolmessa vuodessa, joten tuosta olisi saanut esim. matkailuauton ihan tuommoisen kattokorkeuden kanssa. Siis jos olisi ollut vaikkapa maastohlöauto. -Korjakkaa jos oon taas väärässä.
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Noinhan sen pitäisi mennä, sitä en tiedä pysyykö tuollaiset merkinnät tallessa trafilla, jos joku erehtyy auton pakettiautoksi rekisteröimään. Oman T4 lanssin kohdalla ei katsastusmieskään halunnut tuota riskiä ottaa, joten pidettiin pari viikkoa sitä henkilöautona.vwharrastaja kirjoitti:Olisi nyt sitten edes mennyt hyvään kotiin, eikä semmoiseen jossa siitä tulee edesmennyt.
Lanssi- ja muussa tuollaisessa pelastuskäytössähän verot kuoleentuu muistaakseni kolmessa vuodessa, joten tuosta olisi saanut esim. matkailuauton ihan tuommoisen kattokorkeuden kanssa. Siis jos olisi ollut vaikkapa maastohlöauto. -Korjakkaa jos oon taas väärässä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
jos se on laitettu k+2 pakettiautoksi ilman että tavaratilassa on ollut mitään rakenteita jotka estäisivät verovapauden niin sittenpä siitä sellainen tulee, eli hölmöilty koko homma ei ole merkitystä vaikka joskus oli vero kuoleentunut, tämänhetkinen tilanne ratkaisee ja se selviää vaan otemerkinnöistä.TT| kirjoitti:jvwharrastaja kirjoitti:Olisi nyt sitten edes mennyt hyvään kotiin, eikä semmoiseen jossa siitä tulee edesmennyt.
Lanssi- ja muussa tuollaisessa pelastuskäytössähän verot kuoleentuu muistaakseni kolmessa vuodessa, joten tuosta olisi saanut esim. matkailuauton ihan tuommoisen kattokorkeuden kanssa. Siis jos olisi ollut vaikkapa maastohlöauto. -Korjakkaa jos oon taas väärässä.
Noinhan sen pitäisi mennä, sitä en tiedä pysyykö tuollaiset merkinnät tallessa trafilla, jos joku erehtyy auton pakettiautoksi rekisteröimään. Oman T4 lanssin kohdalla ei katsastusmieskään halunnut tuota riskiä ottaa, joten pidettiin pari viikkoa sitä henkilöautona.
- Caravellix
- AktiVWisti
- Viestit: 347
- Liittynyt: 19.04.2012 16:12
- Paikkakunta: Perniö
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
En tiedä menikö hyvään vai huonoon kotiin, mutta palasin juuri Toivakasta punaisella syncrolla
Kyllä siinä on tainnut niin käydä että homma on ryssitty juuri tuolla pakuksi rekisteröinnillä. No, tulipahan heräteostoksena pelastettua yksi tölkki lahtaukselta
Koriltaan auto on erittäin hyvä ja tekniikka tuntuu pelittävän, havaittuja vikoja on ainakin toimimaton takalukko, polttoainemittari ja vuotava kytkinsylinteri, sekä aika rujossa kunnossa oleva sisusta. Luulisi brankkareiden pitävän työkalunsa siistimpänä.
Tämä kyllä joutaa eteenpäinkin (omakustannehintaan), jos joku innostunut harrastaja on kiinnostunut.
Kyllä siinä on tainnut niin käydä että homma on ryssitty juuri tuolla pakuksi rekisteröinnillä. No, tulipahan heräteostoksena pelastettua yksi tölkki lahtaukselta
Koriltaan auto on erittäin hyvä ja tekniikka tuntuu pelittävän, havaittuja vikoja on ainakin toimimaton takalukko, polttoainemittari ja vuotava kytkinsylinteri, sekä aika rujossa kunnossa oleva sisusta. Luulisi brankkareiden pitävän työkalunsa siistimpänä.
Tämä kyllä joutaa eteenpäinkin (omakustannehintaan), jos joku innostunut harrastaja on kiinnostunut.
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
- Hanttapuli
- AHUttaja
- Viestit: 2614
- Liittynyt: 25.04.2013 20:51
- Paikkakunta: Oulu
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Loistava homma! Yksi lähtee ja toinen tulee
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Hyvä että auto pelastui!!!
-
- Getriebe Gott
- Viestit: 221
- Liittynyt: 22.02.2012 19:25
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Hyvään kotiin meni, ja jos luovut tuosta, niin varmista että linja jatkuu... -eivät kaikki jotka harrastajana näitä ostelevat ole kuitenkaan sellaisia. Olikos tuossa jo montakin omistajaa palolaitoksen jälkeen?
Kaiketi kannattaa kysellä katsureilta ja trafista että minkälaista veroutuskohtelua tuolle tarjoavat.
Kaiketi kannattaa kysellä katsureilta ja trafista että minkälaista veroutuskohtelua tuolle tarjoavat.
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Hei, valottakaas mulle vähän tota tilannetta, että mitä on ryssitty? Siis tuossa, että on rekisteröity pakuksi? Liittyykö se nimenomaan tuohon veroton matkailuauto-asiaan? Ja muuttaako neliveto jotain?
- Caravellix
- AktiVWisti
- Viestit: 347
- Liittynyt: 19.04.2012 16:12
- Paikkakunta: Perniö
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
No enpä tiedä, vähentäähän näitä pitiHanttapuli kirjoitti:Loistava homma! Yksi lähtee ja toinen tulee
Mutta tulipahan pelastettua ja toivottavasti saataisiin ohjattua eteenpäin hyvään kotiin, aihio on hyvä.
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
Re: 2. Erikoiset myytävät Tölkit ja muut VW hyötyajoneuvot
Liittyy verollinen matkailuautoasiaan (vaikka 9 paikkainen oikeilla pehmeillä penkeillä pakun kuluilla), tai ylipäänsä siihen että ko autosta on täysi autovero kuitattu = mahdollista rekisteröidä miksi vaan, ei rajoituksia. Nyt luultavasti on käynyt niin että pakettiautoksi rekisteröitäessä on autosta tullutkin täysin autoveroton viranomaisten silmissä, joten se on maksimissaan 3 paikkainen pakettiauto, johon ei lain mukaan saa edes nukkumatilaa tehdä pysyvästi tavaratilaan.DJSigma kirjoitti:Hei, valottakaas mulle vähän tota tilannetta, että mitä on ryssitty? Siis tuossa, että on rekisteröity pakuksi? Liittyykö se nimenomaan tuohon veroton matkailuauto-asiaan? Ja muuttaako neliveto jotain?
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!