-84 1.6d tölkki doppelcabine kytkimen työsylinterin hydrauliputki
-84 1.6d tölkki doppelcabine kytkimen työsylinterin hydrauliputki
Elikkäs mistä ihmeestä saa kytkimen työsylinteriltä lähtevän noin. 20cm pitkän hydrauliputken pätkän tai missä sen saisi teetettyä Kuopiossa... Ilmeisesti sitä ei mistään saa valmiina tilattu???
Re: -84 1.6d tölkki doppelcabine kytkimen työsylinterin hydrauliputki
Nyt en ole ihan varma, mitä putkea tarkoitat , mutta tässäpä räjäytyskuva( ei oikein kunnolla aukea, koko ja tekstit päällekkäin), mutta josko tuosta saisit selvää ja nuo alkuperäiset varaosanumerot, joiden perusteella voi netistä hakea vastaavia
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/typ+ ... -73010/#35
Onko kyseessä kuvan osa 34 vai jompikumpi 35 tai 35A, vuosimalli(alustanumero) ja ilmeisesti moottori(dsl vs bensa) ratkaisevat kumpiko on
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/typ+ ... -73010/#35
Onko kyseessä kuvan osa 34 vai jompikumpi 35 tai 35A, vuosimalli(alustanumero) ja ilmeisesti moottori(dsl vs bensa) ratkaisevat kumpiko on
T3 vm. 1988, 1.9 TD aasi-seepra
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
T4 vm. 2002, 2.5 TDi ,ex-taxi, "matkailuauto"
FVWA:n jäsen
Re: -84 1.6d tölkki doppelcabine kytkimen työsylinterin hydrauliputki
No niin nyt on sitte uusittu kytkimen pääsylinteri kaikki kytkin putket, letkut, työsylinteri... Ja kytkin ei edelleenkään irrota tarpeeksi. Vaan Pakki rusahtaa ja koneen käydessä vaihteet menee huonosti pykälään. Kun kone sammuksissa vaihteet menee kyllä ku rasvattu.
Re: -84 1.6d tölkki doppelcabine kytkimen työsylinterin hydrauliputki
Kokeile laittaa vaikka mutteri sinne työsylinterin sisälle ja sitten vasta se tikku. Ei varmaan hyvä lopulliseksi ratkaisuksi, mutta voi auttaa ongelman haarukoinnissa.
< 15kWh/100km