TheLionOfAfrica / Bilgnaut produksies esittää:
Tölkin jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen:
Leonardin tuotannossa on muitakin hyödyllisiä videoita, kannattaa tutustu.
(Leonard has made many useful videos, I recommend watching it.)
Jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen (video)
- SyncroVWaari
- JäynäVWaari
- Viestit: 1696
- Liittynyt: 05.03.2012 19:52
- Paikkakunta: Kanta-Häme (workshop)VWorssa
Re: Jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen (video)
Tämä oli hyödyllinen linkki, jopa minä osaisin (no jaa..) tuon korjata "video"ohjeen mukaan Lisää tuollaisia linkkejä, kuten kuinka vaihdan JX:n tilalle AAZ:n(esimerkiksi)
Re: Jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen (video)
Helppoa! Vanha pois ja uus reikäänDehlerProfivaari kirjoitti: Lisää tuollaisia linkkejä, kuten kuinka vaihdan JX:n tilalle AAZ:n(esimerkiksi)
- Jukkapoika
- AktiVWisti
- Viestit: 621
- Liittynyt: 26.02.2012 00:22
- Paikkakunta: Sti
Re: Jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen (video)
Hyvä lista, mutta tehty 2wd näkökulmastaJukkapoika kirjoitti:^^
AAZ upgrade quick guide
tuota ainakaan ei pitäisi tarvita syncrossa.Small hole in engine lid, probably about 15cm's by 10cm's and about 15mm increase in height.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: Jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen (video)
tuli tosta ilmausruuvin korjauksesta mieleen oma 2.1wbx doppeli.. Vaihtelin tossa eilen jäähynesteitä ja korjausoppaan mukaan koitin ilmata. Ohjeissa käsky käy että paisari täyteen ja korkki auki ja sit jäähdyttimestä ilmausruuvi auki ja konehuoneesta ilmausruuvi auki..
Aikani kun ihmettelin autoa ja käytin kuumemmaks niin rupes tulvimaan jäähdyttimen päästä. Pistin ruuvin kiinni ja lisäilin paisarista hävinneet nesteet takas. Tämän jälkeen kun koitin samanaikaisesti pitää paisarin korkin auki ja jäähdyttimen ilmausruuvin niin nestettä tulvi joko paisarista tai sitten jäähdyttimeltä. Sen oikein kuuli korvalla kun aukasi jäähdyttimen ilmausruuvin niin imu kävi ja paisari tulvi yli.. Konehuoneen ilmausruuvista ei tullut missään vaiheessa mitään. Mutta neste kuitenkin kiersi ainakin sen verran että lämppärin kennoki kuumeni ja sai lämpöä koppiin.
Kokeilin myös keula ylhäällä ilmaamista jne. Aina oli lopputulos se että kun paisarin korkki oli auki ja avasi jäähdyttimen ilmausruuvin niin rupesi aina tulvimaan. Mitä teen väärin vai onko tämä normaalia? Vai tukos jossain letkussa? Vai mikähän?
Nyt kun mietin loppuun asti niin pitäisikö toi jäähdyttimen ilmausruuvi toimia niin että sitä vaan käännetään löysälle, eikä siis oteta kokonaan pois? kun siellä kierteessä on se hahlo. Mä kokeilin sitä aikansa niin että se oli vain ruuvattuna hollilleen mutta ei sieltä sillon tullut mitään tavaraa ulos, ei edes ilmaa kuulunut
Aikani kun ihmettelin autoa ja käytin kuumemmaks niin rupes tulvimaan jäähdyttimen päästä. Pistin ruuvin kiinni ja lisäilin paisarista hävinneet nesteet takas. Tämän jälkeen kun koitin samanaikaisesti pitää paisarin korkin auki ja jäähdyttimen ilmausruuvin niin nestettä tulvi joko paisarista tai sitten jäähdyttimeltä. Sen oikein kuuli korvalla kun aukasi jäähdyttimen ilmausruuvin niin imu kävi ja paisari tulvi yli.. Konehuoneen ilmausruuvista ei tullut missään vaiheessa mitään. Mutta neste kuitenkin kiersi ainakin sen verran että lämppärin kennoki kuumeni ja sai lämpöä koppiin.
Kokeilin myös keula ylhäällä ilmaamista jne. Aina oli lopputulos se että kun paisarin korkki oli auki ja avasi jäähdyttimen ilmausruuvin niin rupesi aina tulvimaan. Mitä teen väärin vai onko tämä normaalia? Vai tukos jossain letkussa? Vai mikähän?
Nyt kun mietin loppuun asti niin pitäisikö toi jäähdyttimen ilmausruuvi toimia niin että sitä vaan käännetään löysälle, eikä siis oteta kokonaan pois? kun siellä kierteessä on se hahlo. Mä kokeilin sitä aikansa niin että se oli vain ruuvattuna hollilleen mutta ei sieltä sillon tullut mitään tavaraa ulos, ei edes ilmaa kuulunut
Re: Jäähdyttäjän ilmausruuvin korjaaminen (video)
Enkös mä jo kerran ohjeistanut miten se ilmataan?