90-luvun 2,5l bensakoneen viat?
90-luvun 2,5l bensakoneen viat?
Olen katsellut jos löytäisi tuollaisen 90-luvun bussimallin miehistönkuljetusvaunuksi mutta itsellä ei ole mitään kokemusta näin uusista volkkareista. Mitä vikoja on odotettavissa n. 300-> ajetuissa bensakoneissa, mitä tyyppivikoja ja mihin pitäisi kiinnittää huomiota tuollaista ostaessa.
Re: 90-luvun 2,5l bensakoneen viat?
Hirveen vähän näistä tuntuu kotimaista tietoa olevan kun ei tunnu olevan kovinkaan suosittu moottorivaihtoehto. Jotain ecuvikoja taitaa olla verrattain usein, tai näin ainaki muistan lukeneeni parista kolmesta yksilöstä.
Perusrakennehan tossa on samaa kun Audin 5-syl -moottoreissa ja niitä näkyy toimivana paljonkin ajettuina, joten sinällään ihan pätevä moottori. Ei ihmeemmin pelottais ittee moista hankkia, jos historia on kunnossa.
Perusrakennehan tossa on samaa kun Audin 5-syl -moottoreissa ja niitä näkyy toimivana paljonkin ajettuina, joten sinällään ihan pätevä moottori. Ei ihmeemmin pelottais ittee moista hankkia, jos historia on kunnossa.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7680
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: 90-luvun 2,5l bensakoneen viat?
Poliisi ajoi noilla +300 tKm, nyt TDI:llä +500 tKm. Itsellä oli haussa aikanaan poliisin vanha 1+5 bensa ha väliseinällä kakkosautoksi, mutta en vaan päässyt kauppoihin yhdestäkään tarjolla olleesta.