Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
dmn kirjoitti:Mutta tällä hetkellä 2.4:ssä on kyllä sen verran mukavat menohalut, että jo puolivakavissaan tekis mieli kokeilla 2.5TDI:tä ja katsoa montako sataa heppaa sieltä sais paremmalla ahtimella
Et takuulla pääse nelosella alkaviin lukuihin dynossa... [nyt kaikilla peukut pystyyn, että dmn on tarpeeksi yllytyshullu]
Missä muuten menee raja, paljonko 2.5TDI:stä on mahdollista repiä niin, että sitä voi vielä käyttää katuliikenteessä (eli vetoalue on jotain muuta kuin 3840rpm -> 3910rpm...)? Tässä puhutaan mitatusta 246kW:stä ja siitä, että jostain syystä dynossa jäi saavuttamatta 20: https://www.youtube.com/watch?v=VUJXe255A6I
saurama kirjoitti:Missä muuten menee raja, paljonko 2.5TDI:stä on mahdollista repiä niin, että sitä voi vielä käyttää katuliikenteessä (eli vetoalue on jotain muuta kuin 3840rpm -> 3910rpm...)? Tässä puhutaan mitatusta 246kW:stä ja siitä, että jostain syystä dynossa jäi saavuttamatta 20: https://www.youtube.com/watch?v=VUJXe255A6I
eikö tuo oo V6 eli yks pytty enemän ku transportterin moottorissa.
Mutta 2.5l tilavuus kuitenkin tuossa v6:ssa. Mun käsittääkseni ainakin pienillä vaihteilla tossa diffaksen audista se vetoalue alkaa juuri tuosta 3840rpm:stä -) Mutta siinä onkin iso hukkisahdin.
Itse juuri mittailin että Bemarin GT2060v menis t4:een kivasti tekemällä sovitelaipan. Eiköhän tolla pääsis +200hp kerhoon reilusti, tällänen mulla on mun syncrotölkkiin varattu. Tällä varmaan vetoalue alkaisi vielä reippaasti alta 2000rpm..
Eberin käryämisen syyksi luultavasti löydetty öljyinen rätti, jonka olin tunkenut sinne ilmanvaihtokanavaan äänieristeeksi sillä välin kun oli vekotin autosta irti.. no kaikkea ei voi muistaa..
Pitkästä aikaa tuli käytyä tallilla ja rakennettua 2.5" pakoputkisto sivu-ulostulolla. Ehkä aavistuksen herkemmin herää ja kerää ahtoja tämän putkiston kanssa.
Vielä pitäisi soppaa saada lisää aika tavalla, nykyinen pumppu modattu aika maksimiin. Pari niksiä olis kyllä jemmassa vielä, mutta vaatii pumpun irroittamisen... Mahtaisiko alkuperäisessä 8mm vaparin pumpussa olla rankempi nokkalevy kuin tässä audin 10mm pumpussa.
Ei oo mällätty vielä Mutta vaikka olenkin yleensä vannonut nastarenkaan nimeen (ja silti ajanut kaikki talvet omalla autolla liukkailla maastorenkailla), niin tämä oli positiivinen ylläri. Kitkat kyllä ostin siksi että oon niin laiska etten jaksa kesäksi toisia renkaita vaihtaa