Kaluston esittelytila, täällä voit esitellä omat autosi ja päivittää pieniä muutoksia joita autoihin tekee. Näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille. Place to tell about your car, show the small updates etc This section is not shown to people without login.
Hanttapuli kirjoitti:Kävin hetken mielijohteesta yrittämässä katsastusta. Vuosikatsastus ja muutoksena isommat renkaat. Muuten ei mitään, mutta renkaiden koko kasvoi liikaa. Nyt pitää hakea jostain todistus, että ei ole liikaa mittarivirhettä. Ei ollu minun päivä taaskaan...
Turha todistus haettu ja hyväksytty-leima saatu. Tietääpähän nyt minne konttorille ei mene enää missään asiassa.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
"Edellinen omistaja poisti "safarigrillin" ja se oli aikanaan erikseen myynnissä foorumilla."
Edellisen omistajan silmää ei miellytä minkään sorttiset karjaraudat, siksi se poistettiin, mutta edellisen omistajan muistin mukaan rauta oli Mairen tavaratilassa kun Maire vaihtoi omistajaa. Nykyinen omistaja voi vahvistaa tai kumota asian, edellisen omistajan muisti ei ole niin vanhojen asioiden suhteen täysin luotettava
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
Pastori kirjoitti:Jaa mikä konttori oli paska? Itte oon käyttänyt tota Top-katsastusta ja siellä kyllä ymmärretään harrastamisen päälle
Ei kehtaa alkaa julkisesti herjaamaan. Sitten, kun on Pastori TDI:n kanssa konttorille menossa, niin voin kertoa feis tu feis. Top-konttoria on taas kehuttu niin monesta suunnasta, että siirryn sen asiakkaaksi minäkin.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Caravellix kirjoitti:"Edellinen omistaja poisti "safarigrillin" ja se oli aikanaan erikseen myynnissä foorumilla."
Edellisen omistajan silmää ei miellytä minkään sorttiset karjaraudat, siksi se poistettiin, mutta edellisen omistajan muistin mukaan rauta oli Mairen tavaratilassa kun Maire vaihtoi omistajaa. Nykyinen omistaja voi vahvistaa tai kumota asian, edellisen omistajan muisti ei ole niin vanhojen asioiden suhteen täysin luotettava
Edellinen omistaja muistaa aivan oikein!
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Caravellix kirjoitti:"Edellinen omistaja poisti "safarigrillin" ja se oli aikanaan erikseen myynnissä foorumilla."
Edellisen omistajan silmää ei miellytä minkään sorttiset karjaraudat, siksi se poistettiin, mutta edellisen omistajan muistin mukaan rauta oli Mairen tavaratilassa kun Maire vaihtoi omistajaa. Nykyinen omistaja voi vahvistaa tai kumota asian, edellisen omistajan muisti ei ole niin vanhojen asioiden suhteen täysin luotettava
Muistelen vaan että kaksi samanlaista oli samaan aikaan tarjolla
Hanttapuli kirjoitti:Kiitos kuomaseni! Pitää tuo telttauralista vielä siistiä pois. Ja kyllähän tuo mr. Vaihteistojumala siinä auton ympärillä mittanauhan kanssa siihen malliin kesäkuussa hääräsi, että varmaan jotain tehtävä alustallekin.
Ryhtiliike tulossa. Tilasin Brickwerksiltä Trailmasterin alustasarjan. Jospa sais auton takaisin alkuperäiselle korkeudelle. Ehdin hyvällä mäihällä asentaa ennen Espoon kesäkaudenpäättäjäisiä.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Hanttapuli kirjoitti:Kiitos kuomaseni! Pitää tuo telttauralista vielä siistiä pois. Ja kyllähän tuo mr. Vaihteistojumala siinä auton ympärillä mittanauhan kanssa siihen malliin kesäkuussa hääräsi, että varmaan jotain tehtävä alustallekin.
Ryhtiliike tulossa. Tilasin Brickwerksiltä Trailmasterin alustasarjan. Jospa sais auton takaisin alkuperäiselle korkeudelle. Ehdin hyvällä mäihällä asentaa ennen Espoon kesäkaudenpäättäjäisiä.
Olikkonää korottanut tätä muutenkin kuin renkailla? Meinaatko madaltaa tuon rengaiden korotuksen verran vaiko mitä alkuperää tavoittelet? Ja miksi?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Ennoo korottanu mitenkään kuin ehkä sen mitä renkaat on voinu korottaa. Vähän liian löysältä tuntuu Mairen paikat ainakin maantiellä ja asentokin on lysymmässä kuin pitäisi. Ja onhan tuo jo aikakin vaihtaa jouset ja iskarit tuoreempaan. Eli ei tässä sen suurempia taka-ajatuksia ole.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
AT5nok kirjoitti:Hanttapulilla selkeästi tähtäimessä BIF2018 korkein autokilpailu
Eikun justiinsahan Hanttapuli totesi että tavoittelee vakiokorkeutta. Raatokin kaipaisi uusia osia varsinkin etupäähän. Itse olen haaveillut tollaisesta Trailmaster tms. korotussarjasta.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Hanttapuli kirjoitti:Niin ja se pitäisi jonkun määritellä mitä se korkeus tarkoittaa.
Oisko se vakiokorkeus tässä?
tai tässä?
En tiedä sun 16" renkaan profiilista, mutta veikkaan että joudut trailmaster alustasarjoja madaltamaan. Jos tarkoitus on tosiaan pysyä vakiokorkeudessa. Raapiiko nykyiset renkaat lokasuojan lipareisiin?
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Ei ehtineet raapia. Lipareet poistettiin renkaiden asennuksen yhteydessä. Kaarien etuosat kyllä raapi iloisesti kääntäessä. Onneksi ne antoivat periksi sorkkaraudalle ja moskalle.
T5 vm. 2009. 1.9 TDI. Pitkä paku.
T3 vm. 1986. mTDI. Armylanssi.
FVWA:n jäsen.
Biffin korkein auto -kisa olisi voitettu heittämällä vakiokorkuisella 2wd:llä, johon verrattuna muuten Maire ei paljoa korkeammalla liitele. Sitähän sillä "vakiolla" tässä kai haetaan. Se on kaikki nykyisten pullamössövarusmiesten syytä, ovat olleet niin tuhdissa kunnossa, että on Mairen vieterit väsähtäneet kun on vemppaa haettu.