FB_IMG_1475686449497.jpg (92.27 KiB) Katsottu 16287 kertaa
Ostin kuukausi sitten otsikon mukaisen tölkin harrastus mielessä. Kokemusta autoista on vain vähän ja tämä on ensimmäinen auto projektini. Tarkoitus on vaihtaa kone, siistiä ulkomuoto ja rakentaa reissaamiseen sopiva sisusta. Kaiken mitä teen, oikeastaan opettelen tehdessäni, joten tyhmiä kysymyksiä on varmasti tulossa. Minulla on ollut tapana koota näitä askartelujani youtube videoiksi, joten sieltä kuvia ja asiaa projektin etenemisestä. Lisäilen tänne linkit tölkki aiheisiin videoihini. Tästä se lähtee!
Toivottavasti et paljon ,koska mun mielestä 900€ oli suolanen pyynti "moottorittomasta" autosta!
Mutta kyllä toi hyvä aihio on,itsekkin kattelin tota mut ,kun ei ole takana paikkoja niin jäi sitten.
Tää on 3+6 paikkanen pakettiauto ja siksi hellyinkin maksamaan kokonaiset 150€. Takapenkit pitää olla mallia "perseenmurskaaja", mutta itsehän istun ratin takana joten ei haittaa...
Nyt pitkän aikaa sitten luvattuja tyhmiä kysymyksiä. Ensiksi, jos otan tuosta aaz koneesta turbon pois ( vuotaa öljyä) ja teen siitä vapaasti hengittävän niin riittääkö että tulppaan öljyn lähdön ja paluun ja isken pakoputken suoraan pakosarjaan? Toiseksi moottoritilaan tulevat johdot on osaksi vielä irrallaan. Muistaako joku ulkoa tai onko jossain topicissa ohjeet johtojen kiinnittämiseen. Kolme johtoa on irrallaan enkä keksi niille paikkoja? Kiitoksia vastauksista?
Ne on niitä koneen antureille tulevia. Löysinkin jo apua tulta tekniikka ketjuista. Kiitti nopeesta vastauksesta. Onkohan toi ihan onneton nuhapumppu ilman turboo. No sitten on ainakin kone muehen mukaan.
No nyt kun kone käy kukkuu niin kytkin temppuilee. Vaihteet meni aluksi ihan ok päälle ja menee vieläkin jos auto ei ole käynnissä, mutta kun on käynnissä niin ei mene vaihteelle kuin väkisin sirvomalla. Ilmasin työsylinterin, oli vähän ilmaa, mutta vieläkin vähän löysän oloinen eikä irrota kunnolla koneen käydessä. Mitäs nyt?