Ohhoh, johan nyt sentään Kiitos korjauksesta, sangen harhaanjohtavaa ollut Volvon tuon aikainen dieseleiden nimeäminen.T3Syncro kirjoitti:Ne on Dacian TD-koneitaTT| kirjoitti:Onko kukaan perehtynyt mitä vag konetta nämä V/S40 Volvoissa olleet 1.9TDI konsernikoneet vastaa?
http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja- ... ot/1277385
1.9 TDI
Re: 1.9 TDI
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: 1.9 TDI
Autowiki väittää Ventoa tehdyn TDI-koneellakin ja jos en väärin muista, niin moisesta vaihtoehdosta olisin nähnyt maininnan käyttöohjekirjassakin.Joker kirjoitti:- Ventoja ei TDI:nä löydä joo, ne eko TD:t on esikammioita.
Re: 1.9 TDI
Tosi harvinaisia noi TDI ventot. Oliko ne jotain jenkkimalleja tjms?
Tölkkifoorumi on kiva paikka.
Re: 1.9 TDI
Niin siis Golf3/Vento ei koskaan tuotu suomeen TDI-koneella. Muualla euroopassa näitä oli myynnissä TDI-myllyillä.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1.9 TDI
Onkos kukaan sovittanut niinkin uutta 4syl TDi:tä missä ei ole enää apuakselia ja kampuran pääkin on vahvempi. Pääsisi taas muutamasta "ominaisuudesta" eroon
Re: 1.9 TDI
Kolmos golvia oli myös GTD:nä Tdi koneella ja siis ventot sekä golffit tdi koneella ei siis ole ollut koskaan maahantuonti ohjelmassa mutta molempia on valmistettu ja ihan on ollut euro spec kamaa.
Re: 1.9 TDI
Niin ja sitten on olemassa vielä harvinainen golf kolme 20-vuotisjuhlamalli GTI TDI AFN-koneella.Eicca_ kirjoitti:Kolmos golvia oli myös GTD:nä Tdi koneella ja siis ventot sekä golffit tdi koneella ei siis ole ollut koskaan maahantuonti ohjelmassa mutta molempia on valmistettu ja ihan on ollut euro spec kamaa.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1.9 TDI
Mitäs koneita tarkoitat? Taisi olla niin että jos alipainepumppu on kannessa, niin ei sovi tölkin konehuoneeseen ilman kolon tekemistä. Pumppusuutinkoneita taas vierastetaan juuri pumppusuuttimien takia En muista oliko myös öljypumpussa tai muissa JX:n osien sovittamisessa hankaluuksia. Voihan sen tietysti laittaa siihen alkuperäiseenkin asentoon (15 astettako) tölkkiin, mutta omat ongelmansa siinäkin on.redi kirjoitti:Onkos kukaan sovittanut niinkin uutta 4syl TDi:tä missä ei ole enää apuakselia ja kampuran pääkin on vahvempi. Pääsisi taas muutamasta "ominaisuudesta" eroon
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1.9 TDI
Itse en ole joutunut pumppusuuttimia vaihtamaan/irrottamaan, muutakun jossain kurssilla, mutta onneksi VW:kin siirtyi vihdoin Commonrailiin. 180hp biturbo swappeja odotellessa...