1989 GL Multivan Syncro 1.9 TDI "Hopukka"
- Caravellix
- AktiVWisti
- Viestit: 347
- Liittynyt: 19.04.2012 16:12
- Paikkakunta: Perniö
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Kiva seurata projektia jossa auto oikeasti paranee ja jalostuu rakentelun myötä, hyvä Ville!
Design is not simply art, it is elegance of function. - Ferdinand Alexander ´Butzi´ Porsche
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Kiitosta kannustuksesta. Raatoa on parsittu taas urakalla tällä viikolla.
Wagenhausissa korjattiin astinlaudat molemmilta puolilta, ovien pystypalkkien kulmat, vasen- ja oikea alapalkki, ym. ym.
Auto käytettiin leimalla torstaina, ei mennyt läpi. Takajarrusylinterissä oli vuoto ja vasen alapallonivel oli välyksellinen, lisäksi liukuoven takapuolelta alaosasta löytyi vielä uuden pellin tarvetta. Nämä korjattiin pikana, raato sai, uuden ylä- ja alapallonivelen, uudet jarrurummut, -sylinterit ja -palat ja jälkitarkastus hoidettiin perjantaina. Eli raato on katsastettu 21.11.2014.
Nyt viikonloppuna oli tarkoitus tehdä autoon väliaikaismaalaus, jotta raadolla kehtaisi liikkua. Perjantai-iltana ajettiin auto talliin ja aloitettiin maalattavien kohtien putsaus. Mutta löytyihän sitä ruostetta, kun oikein etsittiin Molemmat takakulmat ja kaaret oli purkalla paikattuja ja ei niitä kyllä ole mitään järkeä väliaikaiskorjata, varsinkin kun korjauspaloja saa edulliseen hintaan. Isommat peltityöt kuten kaarien ja takakulmien vaihto olisi tarkoitus teettää Wagenhaussilla. Ja varmasti on muitakin yllätyksiä tiedossa. Kuten etupuskurin yläpuolinen alue, johon ei viitsitty vielä koskea. Raato olisi näillä näkymin tarkoitus maalata kokonaan ja tehdä se tällä kertaa kunnolla. Hioa auto peltipuhtaaksi, poistaa kaikki ikkunat ja uusia rapistuneet tiivisteet.
Itse ajattelin tehdä mahdollisimman paljon maalinpoistoa, ym helpompaa työtä ja hiontaa omalla tallilla, mutta viimeistelijä ja maalari on vielä hakusassa.
Wagenhausissa korjattiin astinlaudat molemmilta puolilta, ovien pystypalkkien kulmat, vasen- ja oikea alapalkki, ym. ym.
Auto käytettiin leimalla torstaina, ei mennyt läpi. Takajarrusylinterissä oli vuoto ja vasen alapallonivel oli välyksellinen, lisäksi liukuoven takapuolelta alaosasta löytyi vielä uuden pellin tarvetta. Nämä korjattiin pikana, raato sai, uuden ylä- ja alapallonivelen, uudet jarrurummut, -sylinterit ja -palat ja jälkitarkastus hoidettiin perjantaina. Eli raato on katsastettu 21.11.2014.
Nyt viikonloppuna oli tarkoitus tehdä autoon väliaikaismaalaus, jotta raadolla kehtaisi liikkua. Perjantai-iltana ajettiin auto talliin ja aloitettiin maalattavien kohtien putsaus. Mutta löytyihän sitä ruostetta, kun oikein etsittiin Molemmat takakulmat ja kaaret oli purkalla paikattuja ja ei niitä kyllä ole mitään järkeä väliaikaiskorjata, varsinkin kun korjauspaloja saa edulliseen hintaan. Isommat peltityöt kuten kaarien ja takakulmien vaihto olisi tarkoitus teettää Wagenhaussilla. Ja varmasti on muitakin yllätyksiä tiedossa. Kuten etupuskurin yläpuolinen alue, johon ei viitsitty vielä koskea. Raato olisi näillä näkymin tarkoitus maalata kokonaan ja tehdä se tällä kertaa kunnolla. Hioa auto peltipuhtaaksi, poistaa kaikki ikkunat ja uusia rapistuneet tiivisteet.
Itse ajattelin tehdä mahdollisimman paljon maalinpoistoa, ym helpompaa työtä ja hiontaa omalla tallilla, mutta viimeistelijä ja maalari on vielä hakusassa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Upea proggis mukavaa kun tehdään kunnolla
Home is where you park it.
- AT5nok
- Moderaattori
- Viestit: 7681
- Liittynyt: 20.02.2012 18:31
- Paikkakunta: Hki / Tölkkifoorumi.fi
- Viesti:
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Vville on ollut kyllä enemmän kuin ahkera, mutta onneksi löytyy firma josta saa apua esim peltihommiin, muutakin kuin paukkupullofiksausta.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Renkaiden kanssa tuli hiukan ongelmia. Rengaskonetta oli helppo käyttää ja saatiin kyllä renkaat vanteille. Ilmaa vaan ei saatu yhteenkään renkaaseen. Ei edes tallilla käynyt kaveri joka oli rengastöitä kausihommina aiemmin tehnyt. Monenlaista konstia ja yrittäjää oli, liinakiristyksestä lähtien.
Taitaa tulla keikka rengasliikkeeseen. 15vuotta vanhat kesäsliksit ei oikein toimi syncrossakaan.
Eli Ei mennyt putkeen tämä viikonloppu. Tehtiin metallin peittävä suttumaalaus ja korjattiin eli kiristettiin ohjaustehostimen hihna.
Taitaa tulla keikka rengasliikkeeseen. 15vuotta vanhat kesäsliksit ei oikein toimi syncrossakaan.
Eli Ei mennyt putkeen tämä viikonloppu. Tehtiin metallin peittävä suttumaalaus ja korjattiin eli kiristettiin ohjaustehostimen hihna.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Brakecleaneria pikku suihkaus renkaan sisälle ja vähän päälle, ja sen kun sytyttää niin rengas poksahtaa vanteelle kuin itsestään..
< 15kWh/100km
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Kliineriäkin kokeiltiin, mutta ilmeisesti kylmä ilma ei saanut sitä höyrystymään ja räjähtämään.dmn kirjoitti:Brakecleaneria pikku suihkaus renkaan sisälle ja vähän päälle, ja sen kun sytyttää niin rengas poksahtaa vanteelle kuin itsestään..
Luultavasti vika oli siinä että yrittäjiä ja opastajia oli ihan liikaa, sain nimittäin renkaat tänään illalla paikalleen ihan vain käsin ja jaloin kampeamalla.
Et 25 vanteet ja 235/75/15 pikkurenkaat on mainio yhdistelmä. Takatukivarsia ei tarvinnut avartaa ja liukuovikin tuntuu mahtuvan mainiosti.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Maalaus -ja korityöt ja niiden toteuttaja on harkinnassa. Vinkkejä toteuttajista otetaan vastaan.
Tulevana viikonloppuna oli tarkoitus laittaa perjntaina saapunut decoupler (kiitokset vwharrastajalle) ja etulukko paikalleen, mutta hankitun lukollisen etuperän painekello olikin hajalla ja uuden painekellon toimitus on viivästynyt.
Ehkä sitä voisi aloitella moottoripalapelin kokoamista, mikäli moottoriosaston suunnittelujohtaja ehtii apuun... Tai vaihtoehtoisesti voisi ehjätä ilmeisesti kuskin oven johtojen irroituksen takia mykistyneen keskuslukituksen. Ei ole pelkoa että tekeminen loppuu tämän raadon kanssa
Tulevana viikonloppuna oli tarkoitus laittaa perjntaina saapunut decoupler (kiitokset vwharrastajalle) ja etulukko paikalleen, mutta hankitun lukollisen etuperän painekello olikin hajalla ja uuden painekellon toimitus on viivästynyt.
Ehkä sitä voisi aloitella moottoripalapelin kokoamista, mikäli moottoriosaston suunnittelujohtaja ehtii apuun... Tai vaihtoehtoisesti voisi ehjätä ilmeisesti kuskin oven johtojen irroituksen takia mykistyneen keskuslukituksen. Ei ole pelkoa että tekeminen loppuu tämän raadon kanssa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Minulla on uusi painekello, jos et halua odotella.
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Kiitos kiitos, onpas täällä avuliasta sakkia.TT| kirjoitti:Minulla on uusi painekello, jos et halua odotella.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Tämä projekti on nyt ollut hiukan jäissä joulua edeltävien kiireiden takia. Perheen jouluajot (700km) ajeltiin huolettomasti, käyntiinkin raato lähti jopa -20 asteen pakkasilla ilman sen kummempia lämmityksiä. Välipäivinä olisi ollut aikaa rassata tätä, mutta sitkeän oloinen lunssa esti harrastustoiminnan.
Minua alkoi mietityttämään millä perusteella raato on täyden veron matkailuauto, onko siitä kenties maksettu aikoinaan täysi autovero.
Soitin Trafiin ja puhelimessa sain virkailijalta tiedon että autoni on täyden veron matkailuauto. Laitoin myös sähköpostilla tiedustelun asiasta ja odottelen kirjallista vastausta sieltä, ennen kuin käynnistän projektia eteenpäin.
Minua alkoi mietityttämään millä perusteella raato on täyden veron matkailuauto, onko siitä kenties maksettu aikoinaan täysi autovero.
Soitin Trafiin ja puhelimessa sain virkailijalta tiedon että autoni on täyden veron matkailuauto. Laitoin myös sähköpostilla tiedustelun asiasta ja odottelen kirjallista vastausta sieltä, ennen kuin käynnistän projektia eteenpäin.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "xxxxxxxxxx"
Nyt tuli sähköpostilla vielä vastaus trafista, raato on vuonna 2009 muutoskatsastettu ja mahdolliset veroseuraamukset on hoidettu tuolloin. Eli ei ole pelkoa veroseuraamuksista ja nyt sopii matkailuautoilla Tämän nimenomaisen ajoneuvon autoveropäätöstä (ensiverotus) Trafilla ei ole suoraan saatavissa.vville kirjoitti:Minua alkoi mietityttämään millä perusteella raato on täyden veron matkailuauto, onko siitä kenties maksettu aikoinaan täysi autovero.
Soitin Trafiin ja puhelimessa sain virkailijalta tiedon että raato on täyden veron matkailuauto. Laitoin myös sähköpostilla tiedustelun asiasta ja odottelen kirjallista vastausta sieltä, ennen kuin käynnistän projektia eteenpäin.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Normi-ihmisenä joutuu valitettavasti miettimään hieman raha-asioita. Saattaa olla että raadon korin purkaminen jää ensi talvelle ja käyn nyt pohjassa olevat kohdat ensiapuna noveroxilla läpi. Laitetaan tekniikka ensin kuntoon, kun siihenkin tuntuu menemään kohtuuttoman paljon rahnaa. Työkiireet ei mahdollista suuresti tee-se-itse meininkiä, kun tarkoitus on kuitenkin pitää raato käyttiksenä ja mahdollisimman paljon ajossa (ainoa auto johon mahtuu koko perhe) ja vapaapäivät on hiukkasen kortilla.
Seuraavanlaista työlistaa on kuitenkin kertynyt alkuun:
– Decouplerin asennus,
– Etuperän vaihto lukolliseen, TT:ltä hankittu tähän jäykkä huollettu visko,
– vaihdetaan varuilta kaikki uudet nivelet etuvetoakseleihin. (niveliähän näissä menee aina ),
- vaihteensiirtoon uudet puslat
– korotuspalikoiden asennus (nyt renkaat raapii ikävästi kaariin),
– e-tdin asennus,
- äänieristystä ja stereroiden asennus (nyt raato vain rämisee, muuten mykkä).
Haaveissa olisi myös arkea helpottava kaukosäätö keskuslukitukseen sekä ilmawebasto tai -eberi.
Tdin kasaus käynnistyi lauantaina kannesta.
Seuraavanlaista työlistaa on kuitenkin kertynyt alkuun:
– Decouplerin asennus,
– Etuperän vaihto lukolliseen, TT:ltä hankittu tähän jäykkä huollettu visko,
– vaihdetaan varuilta kaikki uudet nivelet etuvetoakseleihin. (niveliähän näissä menee aina ),
- vaihteensiirtoon uudet puslat
– korotuspalikoiden asennus (nyt renkaat raapii ikävästi kaariin),
– e-tdin asennus,
- äänieristystä ja stereroiden asennus (nyt raato vain rämisee, muuten mykkä).
Haaveissa olisi myös arkea helpottava kaukosäätö keskuslukitukseen sekä ilmawebasto tai -eberi.
Tdin kasaus käynnistyi lauantaina kannesta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Eilen tuli tutustuttua raadon alapuoliseen maailmaan. Paikkailin mahdollisia ruostekohtia kuumailmapuhaltimen, fosforihapon, noveroxin ja ruostepohjamaalin kanssa. Pohja on kyllä kohtuullisen nätissä kunnossa, pahimmat ruosteet on korissa ja niistäkin suuri osa on kohtapuoleen toivottavasti korjattu . Etupanssarin takaa, etumaskin alapuolelta löytyi edellisen omistajan viime keväänä tekemät jäynät, kitillä täytettyjä reikiä.
Kuva samasta kohtaa, edestä ja takaa.
Raatoon asennettiin decoupleri (kiitokset decouplerista vwharrastajalle ja asennushommista TT:lle) ja uudet vaihteensiirron puslat vaihdelaatikon päähän. Samalla vaihtui vaihdelaatikon öljyt (Teboil GL4 80-90W). Vielä jäi jotain viimeisteltävää ja selvitettävää, kun valot on mykät ja nuppi toimii siten että neliveto on päällä silloin kun nuppi on alhaalla ja takaveto nuppi ylhäällä.
Lähiaikain työlistan päivitys, tekeminen ei ihan heti lopu:
– Decouplerasennuksen viimeistely, valot kuntoon
– mittaristoon led valot, odottavat hanskalokerossa
– Etuperän vaihto lukolliseen, TT:ltä hankittu tähän jäykkä huollettu visko,
– vaihdetaan varuilta kaikki uudet nivelet etuvetoakseleihin. (niveliähän näissä menee aina ja etuperä irtonaisena homma on helppo ),
– kenties uudet löbrot myös taakse,
- vaihteensiirtoon uudet puslat, osa asennettiin eilen
– korotuspalikoiden asennus (nyt renkaat raapii ikävästi kaariin), mahdollisesti samalla uudet iskunvaimentimet
– korin peltityöt ja maalaus,
– e-tdin asennus,
- äänieristystä ja stereroiden asennus (nyt raato vain rämisee, muuten mykkä).
Kuva samasta kohtaa, edestä ja takaa.
Raatoon asennettiin decoupleri (kiitokset decouplerista vwharrastajalle ja asennushommista TT:lle) ja uudet vaihteensiirron puslat vaihdelaatikon päähän. Samalla vaihtui vaihdelaatikon öljyt (Teboil GL4 80-90W). Vielä jäi jotain viimeisteltävää ja selvitettävää, kun valot on mykät ja nuppi toimii siten että neliveto on päällä silloin kun nuppi on alhaalla ja takaveto nuppi ylhäällä.
Lähiaikain työlistan päivitys, tekeminen ei ihan heti lopu:
– Decouplerasennuksen viimeistely, valot kuntoon
– mittaristoon led valot, odottavat hanskalokerossa
– Etuperän vaihto lukolliseen, TT:ltä hankittu tähän jäykkä huollettu visko,
– vaihdetaan varuilta kaikki uudet nivelet etuvetoakseleihin. (niveliähän näissä menee aina ja etuperä irtonaisena homma on helppo ),
– kenties uudet löbrot myös taakse,
- vaihteensiirtoon uudet puslat, osa asennettiin eilen
– korotuspalikoiden asennus (nyt renkaat raapii ikävästi kaariin), mahdollisesti samalla uudet iskunvaimentimet
– korin peltityöt ja maalaus,
– e-tdin asennus,
- äänieristystä ja stereroiden asennus (nyt raato vain rämisee, muuten mykkä).
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
- hillitty
- pikseliseppä
- Viestit: 744
- Liittynyt: 28.06.2012 21:34
- Paikkakunta: Joenzoo Kuopio Lappeenranta
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Minä alottaisin stereoista
-- 14"syncro caravelle *Keksimonsteri*--
- Sepi T4 lanssi
- Sepi T4 lanssi
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Stereot on kyllä tärkeät, mutta kilometrejä tuntuu tulevan sen verran että pakko saattaa tekniikka ensin jonkinmoiseen luottokuntoon.hillitty kirjoitti:Minä alottaisin stereoista
Bluetooth soitin, 5.25" erillissarja ja subwoofer odotteleepi kyllä tallilla asennusta. Niinkuin aika moni muukin asia.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
- Neanterdaali
- AktiVWisti
- Viestit: 507
- Liittynyt: 10.05.2014 09:26
- Paikkakunta: Maaninka, Pohjois-Savo
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Ville voisi vähitellen harkita kulkineen nimen vaihtoa
Kyllä teet huolellisesti! Silloin se on mukava ajella kun tietää paikkojen olevan kunnossa.
Kyllä teet huolellisesti! Silloin se on mukava ajella kun tietää paikkojen olevan kunnossa.
Volkkareitten harrastaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin!
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Aika vähän minä olen lähiaikoina tehnyt Tarkoitus olisi edelleen saada tästä mukava käyttis ja luottopeli. Raato on tosiaan mulle jokapäiväinen ja ainoa käyttöauto jolla olisi tarkoitus ajella ympäri vuoden ja kilometrejä saattaa tulla noin 30tkm vuodessa.Neanterdaali kirjoitti:Ville voisi vähitellen harkita kulkineen nimen vaihtoa
Kyllä teet huolellisesti! Silloin se on mukava ajella kun tietää paikkojen olevan kunnossa.
Olisinhan voinut vaihtoehtoisesti hankkia tuoreehkon mjondeon käyttikseksi ja pitää raadon harrasteena, mutta ei se oikein innostanut. Hyvä ja kuvaava nimihän tuo on. Katsotaan tuota nimiasiaa uudestaan sitten kun kaikki purkkapaikat on poistettu, tekniikka on kunnossa ja korikaan ei enää näytä niin raadolta
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Sitten se on Le Raato
Why do it right when you can do it yourself?
I on oltava!
I on oltava!
Re: 1989 GL Syncro 1.6 TD "Raato"
Tällä viikolla tuli taas edistettyä tätä projektia.
Wagenhaus asenti Raatoon korotuspalat, nyt auto näyttää jo hieman maastokelpoiselta.
Toissailtana tuli vaihdettua Raadon mittaristoon CVC:ltä tilatut ledit, ihan positiivinen muutos. Kuvassa vanha hehkulanka ja ledi rinnakkain. Eilen taas asennettiin TT:n avustuksella Raatoon lukollinen etuperä ja huollettu visko jäykillä liemillä. Sekä vaihdettiin varuiksi samalla etupäähän uudet nivelet ja suojakumit. Toisessa etunivelessä oli vielä yksi pultti kiinni, kaikki muut olivat löysällä. Vanhoissa ei ollut muuta vikaa kuin yksi rikkinäinen suojakumi, mutta en tahtonut Reiskan kaltaiseen niveljumppaan jossa niveliä vaihdetaan yksitellen. Laskin pikaisesti että alle kahden vuoden saldo on nyt kaksi syncroa ja 11 vaihdettua niveltä, Takapään neljä Löbro niveltä odottaa tallilla vaihtajaa. Nyt toimii harmoonipaneelista etulukko, decoupleri ja takalukko, onpa kyllä aika jähmy ajettava kaikki päällä. Lukkojen merkkivalot on vielä mykät, sähköjä pitääkin selvitellä seuraavaksi. Ihanaa että hommat välillä etenee.
Wagenhaus asenti Raatoon korotuspalat, nyt auto näyttää jo hieman maastokelpoiselta.
Toissailtana tuli vaihdettua Raadon mittaristoon CVC:ltä tilatut ledit, ihan positiivinen muutos. Kuvassa vanha hehkulanka ja ledi rinnakkain. Eilen taas asennettiin TT:n avustuksella Raatoon lukollinen etuperä ja huollettu visko jäykillä liemillä. Sekä vaihdettiin varuiksi samalla etupäähän uudet nivelet ja suojakumit. Toisessa etunivelessä oli vielä yksi pultti kiinni, kaikki muut olivat löysällä. Vanhoissa ei ollut muuta vikaa kuin yksi rikkinäinen suojakumi, mutta en tahtonut Reiskan kaltaiseen niveljumppaan jossa niveliä vaihdetaan yksitellen. Laskin pikaisesti että alle kahden vuoden saldo on nyt kaksi syncroa ja 11 vaihdettua niveltä, Takapään neljä Löbro niveltä odottaa tallilla vaihtajaa. Nyt toimii harmoonipaneelista etulukko, decoupleri ja takalukko, onpa kyllä aika jähmy ajettava kaikki päällä. Lukkojen merkkivalot on vielä mykät, sähköjä pitääkin selvitellä seuraavaksi. Ihanaa että hommat välillä etenee.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2016 Tölkkikuvakilpailun 4. paras.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.
Trokarijobbari, Raadon (ex Syncrovwaarin Lager) kuljettaja.