Ostin pakun syksyllä 2016 leimattuna, mutta olin kyseiseen pakuun tehnyt tuttavuutta aikaisemmin jo kesällä 2015. Paku oli tuolloin lainassa appiukkollani. Kahta autoa tarvittiin, joten annoin oman saabin emännälle ja itse hyppäsin pakun rattiin, ihastuin autoon välittömästi
Siitä se ajatus sitten lähti, vuoden verran vitsailin, että ostanpas tuon pakun pois jos halvalla saan. Kuinka ollakkaan 2016 kesällä sain kuulla että paku seisoo tyhjänpanttina savonlinnassa, pari puhelua ja kauppoja hieromaan. Kauppoja ei kutenkaan vielä syntynyt. Syksymmällä sitten asiaa pidemmän aikaa pohtineena kävin hieromassa kaupat pakusta. Paku toimi muutaman viikon hyvin jonka jälkeen startti sanoi sopimuksensa irti.
Auton alla ryömiessäni totesin pakun olevan vielä hitsaaamaton eikä mätiä kohtia löytynyt kuin yksi apukuskin puolen pyörönkaaresta takanta. Ruostepilkkua vähän siellä ja täällä sekä saumoissa jo ruostetta. Auto on ollut uudesta asti savossa jonkin ammattikoulun työajoneuvona, sitten entinen työntekijä oli sen itselleen ostanu ja nyt siirtynyt minulle.
Leima meni pitkäksi marraskuussa 2016 ja on siitä asti seisonut odottaen remontteja.
Tehtävää ainakin
- -Pakoputki repsottaa äänenvaimentajan liitoksesta
-Startti ei inahdakkaan
-Oikeat tulpat ja tulpanjohdot paikalleen
-Kaasarin läpikäynti huonon tyhjäkäynnin johdosta
-Sivuoveen kahva
-Laturin piuhat muutamalla karvalla enää kiinni liittimessä
-Jäähdytysnesteletku vuotaa oikean takapyörän paikkeilla.
Pakun tekniikka on ihan uutta minulle. Vinkkejä kaivataan etenkin kaasarin kanssa. Kesän aikana olisi tarkoitus saada paku leimakuntoon! Tässä vielä muutama kuva.